میلاد کی مرام: بیایید قضاوت کردن را کنار بگذاریم
میلاد کی‌مرام: در سینما و تئاتر تعامل بسیار خوبی اتفاق افتاده و بازیگران تئاتر و سینما در حال درخشیدن در حوزه‌های همدیگر هستند که پیام‌آور رویداد‌های خوبی است.

دفاع کی مرام از ورود بازیگران به تئاتر

میلاد کی‌مرام بازیگر سینما در گفتگویی؛ در خصوص ورود بازیگران سینما به تئاتر و بازخورد‌های آن گفت: این سؤال را باید از کسانی بپرسید که فعالیت تئاتری دارند نه من که از تئاتر دور شدم و در سینما فعالیت می‌کنم. در هر صورت مسئله مهمی است و باید دید تئاتری‌ها از این موضوع استقبال می‌کنند یا نه؟ و یا اینکه تا چه حد برای آنها اهمیت دارد.

وی افزود: فکر می‌کنم در هنر به خصوص سینما و تئاتر تعامل بسیار خوبی اتفاق افتاده و بازیگران تئاتر و سینما در حال درخشیدن در حوزه‌های همدیگر هستند که پیام‌آور رویداد‌های خوبی است.

کی‌مرام در خصوص انگیزه حضور بازیگران تصویری روی صحنه تئاتر، بیان کرد: من حرف دیگری می‌زنم، من می‌گویم باید قضاوت کردن را کنار بگذاریم چون اگر هر کسی به هر دلیلی بازیگر می‌شود و خوب می‌درخشد، نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت و این به نفع هنر نمایشی ما خواهد بود.


عکس میلاد کی مرا

عکس میلاد کی مرام

وی ادامه داد: برخی به خاطر شهرت، درآمد، عشق بازیگری و در واقع به هر دلیلی وارد عرصه بازیگری شده‌اند که باید موضع‌گیری و قضاوت را کنار گذاشت و با نگاه منطقی به این جریان نگاه کرد که آیا موفق بوده‌اند یا نه؟ اگر موفق بوده‌اند پس اتفاق خاصی برای هیچ حوزه‌ای نخواهد افتاد و حضور آنها مفید خواهد بود.

کی‌مرام حال و هوای این روز‌های سینما را مطلوب دانست و بیان کرد: اتفاقات خوبی در سینما در حال رخ دادن است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و با سینمایی پویا و جذاب روبرو شویم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ

seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir