آشا محرابی از همبازی شدن با هادی ساعی پرانرژی گفت
آشا محرابی: از من برای بازی در این سریال دعوت شد، من هم به دلیل داستان تاثیرگذار و شخصیت پردازی قوی و همینطور گروه حرفه‌ای، كار را پذیرفتم.

آشا محرابی در سریال آمین

آشا محرابی درباره حضورش در سریال «آمین» گفت: از ابتدا هم برای نقش سروان سارا سلیم دعوت شدم. ستوان سلیم برادرزاده سرهنگ سلیم (داریوش فرهنگ) است که به همراه چند پلیس دیگر، اعضای گروه عملیاتی آمین را تشکیل می‌دهند که درگیر یک ماجرای پلیسی معمایی می‌شوند و تقابل آن‌ها با این گروه حرفه‌ای تبهکاری، افت و خیزهای دراماتیکی جذابی را در روند قصه به وجود می‌آورد.

او درباره بازی در ژانر پلیسی افزود: من قبلا  نیز در مجموعه  نمایش خانگی «قلب یخی»، فضای اکشن را تجربه کرده بودم و از طرفی این کاراکتر برایم جذاب بود.

بازیگر سریال «آمین» با اشاره به اینکه همه عوامل پشت و جلوی دوربین حرفه‌ای و از بهترین انتخاب‌ها بودند، تصریح کرد: جذابیت فیلمنامه برای من این بود كه آدم‌های قصه فارغ از قهرمان یا ضد قهرمان بودن، همگی كشمكش‌های درونی و انسانی دارند. پلیس‌های قصه به موازات چالش‌های حرفه‌ای و امنیتی خود، با احساسات درون و مشكلات عاطفی شان درگیر هستند و همین مساله آنها را قابل درک و واقعی می‌كند. در این سریال سعی شد اقتدار نیروی انتظامی و تلاش این عزیزان در تامین امنیت و آرامش جامعه به نمایش گذاشته شود.

این بازیگر، فیلمنامه سریال معمایی با ریتم خوب داستانی را یكی از نقاط اصلی قوت سریال آمین دانست و پیش بینی کرد: سریال آمین می‌تواند مخاطب را با كار همراه کند.

آشا محرابی از اولین تجربه‌اش در بازی در یک سریال تلویزیونی گفت و افزود: من نخستین‌بار است كه نقش پلیس را بازی می‌كنم و برایم جالب و چالش‌برانگیز بود، به خصوص كه سارا سلیم قصه را با تمام دغدغه‌های عاطفی و دلتنگی‌هایش برای پدر و با تمام حس قوی‌اش برای گرفتن انتقام، درگیر كار حرفه‌ای او می‌بینیم و هر از گاهی من عاطفی او مقابل من حرفه ایش قرار می‌گیرد.

بازیگر سریال «آشپزباشی» کارگردانی خوب و همچنین تعامل میان بازیگران را از  ویژگی‌های مثبت «آمین» دانست و درباره هم بازی شدن با هادی ساعی گفت: هادی ساعی به دلیل سابقه خوبش در عرصه ورزش از آمادگی جسمانی مناسبی برخوردار بود که این امر بر جذابیت‌های صحنه‌های اکشن افزود و به نظرم در مجموع آقای ساعی خوب از عهده كار بر آمد. حضور پر انرژی، مثبت و بی‌ادعای ایشان بدون شک در موفقیت هنری‌شان دخیل است. در مجموع معتقدم خروجی خوبی از کار را شاهد خواهیم بود و سریال «آمین» یکی از آثار قدرتمند پلیسی تلویزیون خواهد بود.

آشا محرابی با اشاره به اینکه توازن خوبی بین بخش دراماتیک و هنری کار با بخش‌های انتظامی و پلیسی برقرار بود، یادآور شد: یکسری اتفاقاتی مانند توقف پروژه و تغییر کارگردان در مسیر تولید «آمین» رخ داد که باید بگویم بعد مثبت آن آشنایی و كار كردن با دو كارگردان بود و البته سختی‌های خودش را هم به همراه داشت. در نهایت من سعی كردم نقش خودم را از ابتدا تا انتها یکدست بازی كنم.

او در پایان گفت: الان مشغول بازی پروژه سینمایی «آشوب» به كارگردانی کاظم راست گفتار و همچنین فیلم سینمایی «دو لكه ابر» به كارگردانی مهرشاد كارخانی هستم.

مجموعه تلویزیونی «آمین» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی با مشارکت ناجی هنر در 19 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده است که از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 22:10 از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir