تکذیب شایعه حضور داریوش ارجمند در معمای شاه!
داریوش ارجمند: چه کسی اعلام کرده که من قرار است در این سریال نقش آیت‌الله بروجردی را بازی کنم؟ دو سال پیش این پیشنهاد به من داده شد و من قبول نکردم.

چه خبر داریوش ارجمند؟

داریوش ارجمند گفت: علیرغم خبرهایی که درباره‌ی حضورم در سریال تاریخی «معمای شاه» و بازی در نقش آیت الله بروجردی منتشر شده است، همین‌جا اعلام می‌کنم که من هیچ اطلاعی از این جریان ندارم و با وجود اینکه دو سال پیش این پیشنهاد به من داده شده است، اما هنوز قبول نکرده‌ام.


بازیگر نقش «مالک اشتر» در سریال «امام علی(ع)» حضورش در سریال تاریخی «معمای شاه» که به‌زودی پخشش از شبکه اول آغاز می‌شود را نادرست خواند و توضیح داد: چه کسی اعلام کرده که من قرار است در این سریال نقش آیت‌الله بروجردی را بازی کنم؟ دو سال پیش این پیشنهاد به من داده شد و من قبول نکردم. دلیل خاصی هم برای قبول نکردن این نقش و بازی در این سریال ندارم. در حال حاضر هم هیچ کار جدیدی برای تلویزیون ندارم و آخرین کارم، سریال «تعبیر وارونه یک رویا» ساخت آقای جیرانی بود.

ارجمند همچنین درباره ساخت سری سوم سریال «ستایش» اعلام کرد: ان‌شاءالله سال دیگر ممکن است سری سوم این مجموعه ساخته شود. من فقط در همین حد می‌دانم و اطلاع بیشتری هم ندارم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir