برزو ارجمند کاندیدای مجلس شد!
برزو ارجمند با اشاره به کاراکتری که در غیرعلنی ایفا می‌کند، یادآور شد: نقش من یکی از نقش‌های کلیدی است و راجع به آن مردم قضاوت خواهند کرد.

برزو ارجمند: فقط "شهرزاد" می بینم

برزو ارجمند ضمن خسته‌ نباشید به عوامل سریال «شهرزاد»، یادآور شد که این روزها تنها سریالی که می‌بیند «شهرزاد» است و شبکه نمایش خانگی با این نوع آثار می‌تواند واقعا یک رسانه بی‌نظیر باشد.


برزو ارجمند در "غیر علنی" -1

 برزو ارجمند در "غیر علنی" -1

این بازیگر که این روزها در سریال «غیرعلنی» - ویژه انتخابات - به عنوان یکی از کاندیداها ایفای نقش می‌کند، در گفت‌وگویی، با اشاره به مجموعه «شهرزاد» گفت: «شهرزاد» کاری بی‌عیب و نقص است به دلیل اینکه یک بار «قهوه تلخ» را تجربه کرده‌ام و می‌دانم که کار در حوزه‌ی نمایش خانگی بسیار سخت است اما می‌تواند به عنوان یک رسانه موفق و بی‌نظیر باشد.

برزو ارجمند و بهاره رهنما در "غیر علنی" -2

 برزو ارجمند و بهاره رهنما در "غیر علنی" -2

این بازیگر در ادامه‌ گفت‌وگوی خود درباره‌ی سریال «غیرعلنی» نیز توضیح داد: بستر این سریال خانوادگی است و اصلا سیاسی نیست. یک سریال خانوادگی که انتخابات هم بخشی از موضوع آن است اما صرفا موضوع اصلی «غیرعلنی» انتخابات نیست. در حقیقت انتخابات دلیلی برای انجام کاری است که خیلی هم خنده‌دار است.


برزو ارجمند در "غیر علنی" -3

 برزو ارجمند در "غیر علنی" -3

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کاراکترهای «غیرعلنی» مابه ازای بیرونی دارند و از شخصیت‌هایی الگوبرداری کرده‌اند؟ گفت: این سریال هیچگونه جناح‌بندی خاصی ندارد و حرف سیاسی نمی‌زند و با هیچکس شوخی نمی‌کند. انتخابات باعث اتفاق بانمکی در زندگی فرد جوانی می‌شود.


برزو ارجمند در "غیر علنی" -4

 برزو ارجمند در "غیر علنی" -4

ارجمند با اشاره به کاراکتری که در غیرعلنی ایفا می‌کند، یادآور شد: نقش من یکی از نقش‌های کلیدی است و راجع به آن مردم قضاوت خواهند کرد.

 

برزو ارجمند در پایان در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی برای حضور در سریال نوروزی داشته است؟ بیان کرد: پیش از این یک کار نوروزی پیشنهاد شده بود که متاسفانه با مجموعه «غیرعلنی» تداخل داشت و این همکاری شکل نگرفت. تاکنون پیشنهادهایی صورت گرفته است اما هنوز قراردادی نبسته‌ایم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir