معروف ترین هنرمندان ایرانی 40 ساله که ازدواج نکرده اند از گلزار تا حامد بهداد!
قصد داریم به معرفی 5 هنرمند و بازیگر ایرانی بپردازیم که با اینکه حدود 40 سال سن دارند اما ازدواج نکرده اند.

ازدواج هنرمندان ایرانی

ازدواج شاید مقوله مهمی باشد اما وقتی مهم تر و جالب تر می شود که مردان موفق و معروف هنوز به سراغش نرفته باشند یا حتی یکسری از آن ها در تجرد و تنهایی از این دنیا رفته باشند.

امیر آقایی

امیر آقایی 46 ساله بازیگر، نویسنده، عکاس و نقاش است. او در اولین تجربه سینمایی اش در فیلم «ارتفاع پست» حاتمی کیا مقابل دوربین رفت. در سریال های تلویزیونی موفقی مثل اولین شب آرامش، بی گناهان و یادآوری و... هم حضور قابل توجهی داشت.

امیر آقایی در یکی از برنامه های «دورهمی» مهمان مهران مدیری بود و درباره مجردی اش گفت هیچ وقت به خواستگاری نرفته است و هنوز به صورت جدی به ازدواج فکر نکرده است. او به مدیری گفت ازدواج اتفاق مهمی است و او هم یک روز به آن فکر می کند. امیر آقایی شعر هم می گوید. از او یک مجموعه هایکو با نام «بیدها در باد» در سال 1389 توسط «انتشارات حوض نقره» منتشر شده است.


بهرام رادان

بهرام رادان با 37 سال سن یکی دیگر از مردهای مجرد است که هر چند وقت یک بار خبر ازدواجش منتشر می شود اما او هیچ وقت ازدواج نکرده است و هنوز هم به ازدواج فکر نمی کند. بهرام رادان برای اولین بار با فیلم «شور عشق» نادر مقدس وارد دنیای بازیگری شد. او بعد از درخشش در این فیلم، نقش های متفاوتی در فیلم های آواز قو، سنتوری، حکم، عصر یخبندان و... بازی کرد.
بهرام رادان یک آلبوم موسیقی هم کار کرده است. رادان هم هنوز هیچ دلیلی برای ازدواج نکردنش مطرح نکرده است و فقط می گوید هنوز به آن فکر نمی کنم.


محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار 39 ساله هم یکی دیگر از مردهای مجرد سینمای ایران است. والیبالیست و نوازنده گیتار و مهندس مکانیک و بازیگر. گلزار همیشه در صدر خبرهای ازدواج و نامزدی و... بود اما هیچ وقت در واقعیت ازدواج نکرد و فقط خبرهای کذب ازدواجش را روی سایت ها و بعضی مجله ها می خواند.
او در یک مصاحبه گفته بود هر روز که چشمش را باز می کند، خبرهایی می شنود که روحش هم خبر ندارد. مثلا ازدواج با فلان بازیگر یا فلان هنرمند یا حتی تصادف و مرگ. او بیشتر از همه هنرپیشه های دیگر در دایره شایعه سازان گیر کرده و همیشه از او یک خبر ازدواج یا نامزدی هست. به هر حال او تا امروز ازدواج نکرده است و همه شایعات را در این مورد رد می کند.


سهراب سپهری

چنارهای قریه چنار گواهی می دهند به حضورش. به حضور مردی که حجم سبزش همه کویر کاشان را رنگ دیگری زده بود. مردی از جنس شعر و رنگ و نقش. سهراب سپهری، شاعر و نقاش معاصر هم یکی از مردهای مجرد و مشهور تاریخ است.

سهراب سپهری، شاعر و نقاش معاصر هم یکی از مردهای مجرد و مشهور تاریخ است. سهراب سپهری متولد 15 مهرماه 1307 در کاشان است. پدربزرگش میرزا نصرالله خان سپهری، رئیس تلگراف خانه کاشان بود. پدرش «اسدالله» و مادرش «ماه جبین» هر دو اهل هنر و شعر بودند. سهراب سپهری به فرهنگ مشرق زمین علاقه زیادی داشت و به همین دلیل به کشورهای هندوستان، پاکستان، افغانستان، ژاپن و چین رفت و آمد زیادی داشت.
سهراب حتی مدتی هم در ژاپن زندگی کرد و در آنجا هنر «حکاکی روی چوب» را یاد گرفت. او بیشتر عمر پنجاه و یک ساله اش را به شعر گفتن و نقاشی کردن و حکاکی کردن گذراند. شعرهای سهراب سپهری به زبان مختلف دنیا ترجمه شده است.


حامد بهداد

حامد بهداد 43 ساله، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون. حامد بهداد که خوانندگی هم می کند و دستی هم در موسیقی نیشابوری، دارد برای اولین بار با فیلم «آخر بازی» همایون اسعدیان معروف شد و بعد با فیلم های مختلف دیگر در سینما درخشید. او برای بازی در فیلم «روز سوم» کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد شد؛ و برای فیلم «جرم» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل را به دست آورد.

حامد بهداد هم یکی از بازیگران مجرد سینمای ایران است که تاکنون ازدواج نکرده است. او هیچ وقت درباره دلیل تجردش صحبت نکرده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : مجله همشهری تندرستی