نگاه هانیه توسلی به دنیا در 38سالگی+تست گریمش در 23سالگی
هانیه توسلی با انتشار عکسی قدیمی از خود، از روز تولدش گفت و درباره تجربیاتی که در این سال‌ها در زندگی کسب کرده است، نوشت.

حسرتی برای بازگشت به گذشته نیست!

 هانیه توسلی، عکسی از خود در فیلم «گاهی به آسمان نگاه کن» ساخته کمال تبریزی را در اینستاگرام منتشر کرد و از روز تولدش گفت.

این بازیگر در توضیح عکس نوشت:

«اینجا در این عكس بیست و سه ساله‌ام. تست گریم «گاهى به آسمان نگاه كن»؛ پاییز سال ٨١. حسرتى براى بازگشت به گذشته نیست. نگاه شیطنیت آمیز و این لبخند هنوز گاه گاهى پیدا مى‌شود. زندگى رو به جلو مى‌پروراند و مى‌شوراند و رو به جلو هل مان مى‌دهد. رشد مى‌كنیم با رنج و لذت. یاد مى‌گیریم. چه چیزى در این جهان هستى مهم‌تر از یاد گرفتن و رشد كردن پیدا مى‌شود؟ زندگى یعنى زنده بودن. توقف از هر نوعى، سكون است و فرو رفتن.

هنوز با همین چشم‌ها با شیطنت و شگفتى دنبال كشف رازهاى جهانم. مثل بچه‌ها. هنوز از دیدن یك برگ و انعكاس نور بر روى آب به شوق مى‌آیم. رشد با درد رنج همراه است. امتحان! مى‌دانم. دردش را بارها كشیده‌ام، اما زندگى جادوست. جادوى جاودانه دوارى كه مدام در حال خلق است و در هرچیزى نشانه نو بودنش را به رخ مى‌كشد. با هر طلوعى، با هر نسیمى و تكان برگى، با هر بهارى، با هر دانه برفى. با هر تولدى و با هر مرگى كه تحولى است جذاب كه شروعى مهم است.

امروز تولد من است. سال و ماه و گردش روزگار. خوشحالم؟ غمگینم؟ شاید هر دو. باید پیش رفت و خلاق بود و ساخت. در این سى و هشت سال روح و فكر و مغزم پر از خاطره و نقاط درخشان ماندگار است. كتابها و آدم‌ها و لحظه‌هاى تاثیر گذار زندگى‌ام شده من. هویت من همه  آن چیزهایى است كه از جهان هستى كشف كرده ام. هنر نامحدود است چون خلاقیت نا محدود است چون انسان با دم پروردگارى اش نامحدود است. پس نا امیدى و سكون بر خلاف جهت طبیعت است. ممنونم از تك تك كسانى كه تولدم را تبریك گفتند. ممنون از لطف و مهرتان.زنده باد زندگى و مرگ كه معنى از هم مى‌گیرند.»

اینستاگرام هانیه توسلی

اینستاگرام هانیه توسلی

 

بیشتر بدانید : هانیه توسلی با لباس عروسی در «کلمبوس»

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی هانیه توسلی