حرف های نیکول کیدمن درباره حس حقارت پس از تجربه خشونت جنسی و خانگی
نیکول کیدمن: تمام مدتی که در سریال دروغ های بزرگ کوچک بازی میکردم، سعی کردم احساساتی مانند تحقیر و آسیب پذیری و بی پناهی را از خود دور کنم.

چالش هایی که بر سر راه نیکول کیدمن در سریال دروغ های بزرگ کوچک وجود داشت...

سریال دروغ های بزرگ کوچک محصول شبکه HBO به بررسی معضل خشونت خانگی و جنسی پرداخته است. این سریال برنده جایزه اسکار شده است.

نیکول کیدمن بازیگر این سریال به مجله "w" درباره نقش "سلست" گفت:
هیچ تمرین واقعی وجود نداشت, فقط می رفتیم نقش را ایفا می کردیم. من با وجود اضطراب زیادی که داشتم سعی کردم به نقش مقابلم الکس اعتماد کنم.
در هنگام خلق صحنه های خاص در این سریال شخصی بین من و الکس (نقش مقابلم) قرار می گرفت و روی من یک پتو می کشیدند. هنگامی که به خانه بازمیگشتم, نمی دانستم این نقش تا چه اندازه در روان من رخنه کرده و بر من چه تاثیری خواهد گذاشت. من سعی می کردم پس از بازگشت به خانه احساس حقارت, آسیب پذیری و بی پناهی را که در هنگام ایفای نقش تجربه می کردم از خودم دور کنم.

در کل این سریال را واقعا موفق می دانم چرا که به خوبی توانست نشان دهد که قربانیان خشونت خانگی چه احساساتی را تجربه می کنند. من ایفاگر نقش زنانی بودم که چنین تجربه ای را داشته اند. و این حقیقت تلخ متاسفانه در جامعه وجود دارد و باید نمایش داده شود. من بازتاب این سریال را در میان مردم دیدم. هنگامی که به فرودگاه می رفتم چند زن در حضور شوهرانشان بر سر راه من آمدند و گفتند که عاشق این سریال هستند. و حسی که از واکنش مردم دریافت کردم برایم بسیار لذت بخش بود. البته این قدرت تلویزیون است و به همین خاطر است که من عاشق کار در تلویزیون هستم!

 

بیشتر بدانید : عکس های نیکول کیدمن Nicole Kidman در کنسرت همسرش کیت اوربان

بیشتر بدانید : نیکول کیدمن را با این ظاهر هیچ وقت ندیده بودید!! + عکس


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ