روایت پولاد کیمیایی از فشارهای روحی مسعود کیمیایی و عمل جراحی کمرش
مسعود کیمیایی کارگردان قدیمی ایرانی که آخرین ساخته‌اش «قاتل اهلی» بدون حتی یک اکران مردمی در آستانه رقم فروش ۳میلیارد قرار گرفته است در روزهای اخیر به دلیل شرایط خاص جسمیش در بیمارستان بستر شده است.

گفت و گو با پولاد کیمیایی درباره وضعیت پدرش مسعود کیمیایی پس از عمل جراحی

مسعود کیمیایی درگیر جراحی کمر و مداوای تنگی کانال نخاع کمر خود بوده است و آن طور که آقازاده‌اش پولاد به «شرق» گفته جراحی خالق «قیصر» موفقیت آمیز بوده است. پولاد که کم و زیاد کردن نقشش در «قاتل اهلی» یکی از دلایل اختلاف کیمیایی و تهیه کننده فیلم بوده یکی از دلایل فشار جسمی پدرش را به استرسهای «قاتل اهلی» نسبت داده است.

پولاد کیمیایی از بهترشدن شرایط جسمی پدرش گفت و افزود:
مدتی پدرم کمردرد شدیدی داشت و در این مدت متخصصان تلاش کردند تا شرایط جسمی پدر بهتر شود، اما در نهایت با زیادشدن درد، تصمیم گرفته شد که بهتر است عمل جراحی صورت بگیرد. در ماه‌های گذشته پدر استرس زیادی داشت و ماجراهایی که در مورد فیلم اخیرش «قاتل اهلی» داشت، فشار روحی سنگینی را متحمل شد و تحت فشار بود و در نهایت دکتر صمدیان که زحمت بسیاری برای درمان بیماری پدر کشید، تصمیم قطعی را درباره اینکه بهتر است پدر جراحی شود دادند و با اینکه عمل بسیار پرریسکی به دلیل شرایط سنی و بیماری قلبی پدر بود، پذیرفتیم که این عمل انجام شود.

کیمیایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:
خداراشکر عمل موفقیت‌آمیز بود و شرایط جسمی پدر بهتر است و به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود. طبعا با توجه به جراحی‌ای که پشت‌سر گذاشت نیاز است تا دوره‌ای استراحت مطلق و به‌دور از هرگونه فشار و استرس باشد تا ان‌شاءالله بهبودی کامل صورت بگیرد.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه شرق