بیوگرافی و عکس های افسانه کمالی
با افسانه کمالی بازیگر نقش سارا در سریال سایه بان بیشتر آشنا شوید.

با افسانه کمالی بیشتر آشنا شوید

بازیگر نقش سارا در سریال سایه بان افسانه کمالی نام دارد که متولد 19 خرداد ماه سال 1366 می باشد و هم اکنون 30 سال سن دارد. او در مجموعه سایه بان نقش دختری را ایفا نمود که دارای بیماری قلبی است و از طرفی قرار است با یکی از همکاران محل خود پسری به اسم آرمان ( با بازی محمدرضا غفاری) ازدواج نماید که اتفاقاتی در حین داستان رخ می دهد.

افسانه کمالی در سریال سایه بان

افسانه کمالی در سریال سایه بان

از نکات قابل توجه این مجموعه حضور چهره های جدید در کنار بازیگران مطرح است که برای اولین بار شاهد حضورشان در تلویزیون هستیم . افسانه کمالی با فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان وار سینما گردید . وی دارای مدرک دیپلم تجربی می باشد و ورودی 84 لیسانس زیست شناسی جانوری از دانشگاه شهید بهشتی , رتبه 2 کنکور فوق لیسانس سال 90 رشته فیزیولوژی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس است . همچنین وی از سال 93 در رشته بازیگری حرفه ای در موسسه کارنامه مشغول تحصیل می باشد.

افسانه کمالی

افسانه کمالی

شروع بازیگری افسانه کمالی:
افسانه کمالیان در سال 94 با بازی در فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان وارد سینما گردید.

افسانه کمالی

افسانه کمالی

وی در یک خانواده کم جمعیت ۴ نفره زندگی کرده و متولد شده و یک برادر کوچکتر به نام بابک دارد. وی از سنین جوانی به بازیگری علاقه داشته و بخاطر تحصیل و درس نتوانسته به سوی این هنر برود که وی بعد از به اتمام رساندن تحصیلات و دانشگاه به کلاس های بازیگری رفته و به دنیای هنر وارد شده هست. افسانه کمالی دوره های بازیگری خود را در موسسه بازیگری کارنامه گذرانده و از همین طریق توانسته وارد دنیای بازیگری شود.

عکس چهره افسانه کمالی بازیگر نقش سارا

عکس چهره افسانه کمالی بازیگر نقش سارا

منتقدان و طرفداران سینما چهره این هنرمند را با لیلا حاتمی شباهت میدهند که وی میتواند مثل وی با چهره مظلوم و ساده خودش در سینما بدرخشد.

افسانه کمالی و برادرش

افسانه کمالی و برادرش

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ