سلبریتی هایی که تبدیل به ماشین پولساز شده اند + تصاویر
نقش مهم پول در ادامه فعالیت سلبریتی ها و میزان درآمد غیرقابل باور آنها که ثابت می کند پول را باید بازیگر و نقش اصلی همه چیز در هالیوود دانست.

دستمزدهای باورنکردنی سلبریتی ها

معمولاً سلبریتی ها برای فعالیت های هنری خود دستمزدهای بسیار زیادی دریافت می کنند اما در برخی از موارد آن ها دستمزدهایی درخواست می کنند که شاید برای شما قابل باور نباشد. در ادامه این مطلب شما را با برخی از این سلبریتی ها و دستمزدهایی که خواستار شده اند آشنا کنیم.
پول را باید بازیگر و نقش اصلی همه چیز در هالیوود دانست. در حالی که بسیاری پول را ریشه تمام بدی ها و جنایت ها می دانند اما بسیاری از سلبریتی ها بیش از هر چیزی به پول اهمیت داده و به آن علاقه دارند. معمولاً سلبریتی ها برای فعالیت های هنری خود دستمزدهای بسیار زیادی دریافت می کنند اما در برخی از موارد آن ها دستمزدهایی درخواست می کنند که شاید برای شما قابل باور نباشد. در ادامه این مطلب شما را با برخی از این سلبریتی ها و دستمزدهایی که خواستار شده اند آشنا کنیم.
 
کیتی پری

وقتی که کیتی پری نقش داور در مسابقات «آمریکن آیدل» در سال 2017 را پذیرفت ادعا شد که وی برای حضور در یک فصل این برنامه بیش از 25 میلیون دلار دستمزد دریافت خواهد کرد.

 کیتی پری

 کیتی پری

کیتی پری گفته که به عنوان یک زن از این که نسبت به دیگر مردان حاضر در این برنامه دستمزد بیشتری دریافت می کند به خود می بالد.کیتی پری گفته که در سال های اخیر مذاکراتی برای حضور در این برنامه داشته اما به دلیل کمبود وقت و زمانبندی نامناسب نتوانسته در آن حضور داشته باشد.
 

ماریا کری
 
قبل از کیتی پری دوران سلطه ماریا کری بود. در سال 2012 استودیو فاکس برای پیدا کردن یک داور جدید برای مسابقات تلویزیونی «آمریکن آیدل» تلاش می کرد. جنیفر لوپز تازه این برنامه را ترک کرده و باید سلبریتی شناخته شده دیگری جای او را می گرفت. بدین ترتیب ماریا کری با دستمزد خیره کننده 18 میلیون دلار برای یک فصل جایگزین او شد. در آن زمان این بیشترین دستمزدی بود که یک خواننده به خاطر حضور در یک ریالیتی شو دریافت می کرد.

 ماریا کری

 ماریا کری

در واقع ماریا کری برای هر اپیزود بیش از 450.000 دلار و برای روز فیلم برداری بیش از 144.000 دلار دستمزد می گرفت. بر اساس گزارش روزنامه نیویورک پست در سال 2017 یک میلیاردر روسی به ماریا کری و التون جان 4 میلیون دلار دستمزد داد تا در عروسی نوه اش حضور یافته و برنامه اجرا کنند.
 

دکتر دری
 
دکتر دری که یک رپر سرشناس است و همچنین جیمی لووین که در دنیای موسیقی چهره شناخته شده ای است در سال 2014 کمپانی تولید هدفون خود را به مبلغ خیره کننده 3 میلیارد دلار به کمپانی اپل فروختند. این معامله با 2.6 میلیارد پول نقد و 400 میلیون دلار دیگر به صورت سهام به انجام رسید.

 دکتر دری

 دکتر دری

علاوه بر این هم دکتر دری و هم لووین در کمپانی اپل نیز سمت هایی دریافت کردند. در هفته ها و ماه های بعد دکتر دری خود را اولین خواننده میلیاردر دنیای هیپ هاپ نامید.
 

سوفیا ورگارا
 
سوفیا ورگارا چیزی فراتر از یک چهره زیباست. در سال 2017، این بازیگر کلمبیایی الاصل برای ششمین سال متوالی و با دستمزدی برابر 41.5 میلیون دلار به عنوان پردرآمدترین بازیگر تلویزیون انتخاب شد. اگر چه او و جولی بوون که در سریال «خانواده امروزی» (Modern Family) همبازی بودند دستمزد یکسانی دریافت می کردند اما درآمدهای تبلیغاتی ورگارا باعث شد که بالاتر از همبازی خود در زمینه دستمزد قرار بگیرد.

 سوفیا ورگارا

 سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا در حوزه های مختلفی از قهوه گرفته تا شامپوهای ضد شوره، قراردادهای تبلیغاتی دارد. از سال 2011 تا 2016 او در کل بیش از 157.5 میلیون دلار درآمد داشته که 60 درصد آن از طریق قراردادهای تبلیغاتی حاصل شده است.
 

 فلوید می ودر

 بنظر می رسد هیچ چیزی نمی تواند مانع این مرد شود که بیشتر شبیه یک ماشین چاپ پول است. فلوید می ودر جونیور یک بوکسور سرشناس است که به خاطر درآمد و ثروت هنگفتش و پز دادن آن شناخته می شود.

  فلوید می ودر

  فلوید می ودر

وی پس از مسابقه با کانر مک گرگور در آگوست 2017 با بیش از 100 میلیون دلار دستمزد رینگ را ترک کرد که با احتساب تبلیغات و قراردادهای تجاری دیگر تا 200 میلیون دلار نیز افزایش می یافت. علاوه بر این وی برای مسابقه سال 2015 خود با مانی پاکیائو بیش از 250 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.. وی خود گفته که یک «دستگاه خودپرداز انسانی» است.
 

کیم کارداشیان
 
کیم کارداشیان با یک رسوایی بزرگ به شهرت رسید و باعث شد که کارداشیان در ثروت غرق شود. به گزارش مجله فوربس بین ژوئن 2014 و جولای 2016 وی از قِبل بازی موبایلی کیم کارداشیان بیش از 160 میلیون دلار درآمد داشته است که بدیت ترتیب وی را در صدر فهرست مجله فوربس در زمینه دریافت دستمزد قرار داد.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان

کارداشیان در سال 2017 وارد دنیای لوازم ارایشی شد و در چند ساعت توانست بیش از 300.000 ست محصولات آرایشی را به قیمت 14.4 میلیون دلار به فروش برساند.
 

کورتیس جکسون ملقب به 50 سنت

 
کورتیس جکسون یک خواننده موسیقی رپ مشهور است که او را با نام «50 سنت» می شناسند. او در زمینه تجارت نیز مرد باهوش و موفقی است. در سال 2004 وی علاقه اش به ویتامیت واتر را به یک تجارت پولساز تبدیل کرد. از آنجایی که وی به شدت به سلامتی خود اهمیت داده و از نوشیدن الکل خودداری می کرد برای تامین آب بدن خود بعد از تمرینات ورزشی سخت از نوشیدنی ویتامین واتر استفاده می کرد. در نهایت وی توانست 10 درصد از سهام کمپانی تولید کننده این نوشیدنی را بدست آورد.
 
در سال 2007 کمپانی کوکا کولا این شرکت مادر را خریداری کرده و همین موضوع باعث شد که کورتیس به درآمدی خیره کننده دست یابد. بدین ترتیب بین 60 تا 100 میلیون دلار به کورتیس رسید که ثروت خالص او را به حدود نیم میلیارد دلار افزایش داد. اما در کمال ناباوری در سال 2015 وی اعلام ورشکستگی کرد و اعلام نمود که بیش از 36 میلیون دلار بدهکار است و تنها 20 میلیون دلار سرمایه دارد.

50 سنت

50 سنت

وی در سال 2017 اعلام کرد که بدهی هایش را پرداخت کرده و بیش از 20 میلیون دلار نیز سرمایه دارد.
 

جورج کلونی
 
جورج کلونی با صورت جذاب و دوست داشتنی خود، همسری باهوش و با استعداد و دو بچه زیبا و البته حرفه ای که باعث شده همه به او حسادت کنند نزدیک به یک میلیارد دلار ثروت دارد.

جورج کلونی

جورج کلونی

وی برند نوشیدنی خاص خود را در سال 2017 به قیمت یک میلیارد دلار به فروش رساند. او و دو تن از دوستانش این کمپانی را در سال 2013 راه اندازی کردند اما فکر نمی کردند به این زودی کمپانی ها آن ها ارزشی یک میلیارد دلاری پیدا کند.
 

 مت دیمون
 
مت دیمون از دهه 90 یکی از بازیگرانی بوده که همیشه در بالاترین سطح هالیوود قرار داشته و فروش فیلم های او تضمین شده بوده است. به همین دلیل جای تعجب ندارد که وی به خاطر کوچک ترین نقش آفرینی هایش مبالغ هنگفتی دریافت کرده باشد.

 مت دیمون

 مت دیمون

به ادعای مجله فوربس وی برای یک آگهی تبلیغاتی 20 ثانیه ای برای قهوه نسپرسو 3 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است که ثانیه ای 150.000 دلار خواهد بود. وی در این آگهی تبلیغاتی نیز جورج کلونی را در کنار خود داشت و این آگهی تنها در بریتانیا پخش شد. در فیلم «جیسون بورن» (Jason Bourne) در سال 2016 نیز مت دیمون تنها 25 جمله دیالوگ را به زبان آورد اما برای این فیلم 25 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد که برای هر خط دیالوگ 1 میلیون دلار تخمین زده می شود.
 

بتنی فرانکل
 
بتنی فرانکل یکی از بازیگران سریال ریالیتی شو «زنان خانه دار واقعی نیویورک» (The Real Housewives of New York) و مجری مشهوری است که در زمینه تجارت نیز بسیار موفق عمل کرده است.

بتنی فرانکل

بتنی فرانکل

وی در سال 2011 کمپانی تولید نوشیدنی کم انرژی خود را به قیمت 100 میلیون دلار به فروش رساند هر چند هنوز مالکیت این برند را در اختیار دارد و درصدی از فروش آن را نیز دریافت خواهد کرد.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir