تفریحات 6 هنرمند محبوب ایرانی : از امین زندگانی و همسرش تا کامران تفتی
با توجه به فرا رسیدن نوروز ۹۷ در این مقاله مجموعه‌ای از تفریحات ۶ هنرمند محبوب کشورمان را به اختصار توضیح می دهیم.

امین زندگانی: زمان زیادی را با همسرم هستم

این که هنرمندان فارغ از آثار و کارهای هنری‌شان چه کارهای دیگری انجام می‌دهند برای هواداران و مخاطبان آن‌ها همیشه یک موضوع جذاب بوده و اکثریت مردم دوست دارند بدانند که هنرمندان محبوب‌شان در اوقات فراغت چه می‌کنند و چه تفریحاتی دارند؟ بسیاری از اهالی هنر ترجیح می‌دهند در اوقات فراغت‌شان به استراحت بپردازند یا به اموری مشغول شوند که برای‌شان آرامش به همراه بیاورد. مسافرت، مطالعه، تماشای فیلم، ورزش و رسیدن به امور خانوادگی از مهمترین مسائلی است که هنرمندان در اوقات فراغت و زمانی که مشغول کار نیستند، به آن‌ها می‌پردازند. با توجه به فرا رسیدن نوروز 97 در این مقاله مجموعه‌ای از تفریحات 6 هنرمند محبوب کشورمان را که در اوقات فراغت به آن می‌پردازند و در مصاحبه‌های خود به آن‌ها اشاره کرده‌اند را جمع‌آوری کرده‌ایم...

محمد نادری

من به شدت تنبل هستم و این تنبلی خیلی بد است. تفریحات زیادی ندارم، چرا که در این وضعیت کاری که صبح تمرین و غروب اجرا دارم، تا شب به خانه برسم و یک فیلمی ببینم یا یک کتابی بخوانم، نزدیک صبح شده است! اما اگر فرصتی داشته باشم با دوستان نازنینی که دارم، وقت می‌گذرانم یا وقتم را به تماشای فیلم و خواندن کتاب اختصاص می‌دهم.

محمد نادری

محمد نادری

با بچه‌هایی که کار کرده‌ام یا در محیطی باهم بودیم و فضای دوستی بین ما ایجاد شده، با وجود تمام گرفتاری‌هایی که داریم، درارتباط هستم و از کوچک‌ترین فرصت‌ها برای کنار هم بودن استفاده می‌کنیم.

فریبا متخصص

واقعا جوابی برای این سوال ندارم که در اوقات فراغت چه می‌کنم! چون اصلا تفریحی ندارم که بخواهم بگویم! اصلا گاهی نمی‌دانم تفریح چیست؟ واقعا یک زمان‌هایی آرزو می‌کنم یک جایی بنشینم و دوتا گل ببینم و یک رودخانه‌ای باشد و حالم خوب شود، ولی فرصتی برای این کارها ندارم مگر وقت‌هایی که بروم پیش پسرم که سالی دوبار آن هم نهایتا دو هفته!

فریبا متخصص

فریبا متخصص

واقعا هیچ تفریح خاصی ندارم. آدم رفیق بازی نیستم و دوست خاصی ندارم، چون سخت دوست پیدا می‌کنم. با همه خوب هستم ولی باید برای دوست، وقت گذاشت و باید برویم و بیاییم و چون وقت این کارها را ندارم، دوستی هم ندارم.

نیما شاهرخ‌شاهی

به واسطه شغل بازیگری، خیلی از شهرهای ایران را دیده‌ام و درواقع قبل از اینکه بازیگر شوم، مسافرت‌های زیادی نرفته بودم. اما حالا به جرات می‌توانم بگویم که بیشتر شهرهای ایران را دیده‌ام و هر کدام زیبایی‌های خودش را دارد، البته ذاتا مسافرت را دوست دارم و حس می‌کنم تاثیر خوبی در روحیه آدم می‌گذارد و اکثرا در اوقات فراغت، سفر را به عنوان تفریح انتخاب می‌کنم.

نیما شاهرخ‌شاهی

نیما شاهرخ‌شاهی

آشنایی با فرهنگ‌های مختلف برایم لذت بخش است و از هر فرصتی برای سفر استفاده می‌کنم و همیشه دوست دارم جاهای دیدنی و جدید را از نزدیک ببینم و از آن‌ها لذت ببرم. ورزش یکی دیگر از کارهایی است که معمولا سعی می‌کنم در برنامه‌ام داشته باشم.

سام درخشانی

راستش فرصت زیادی به عنوان اوقات فراغت ندارم ولی طبیعتا از هر فرصتی در ابتدا برای بودن کنار همسر و فرزندم استفاده می‌کنم. همیشه سمت ورزش رفته‌ام و هر دفعه به خودم گفته‌ام که این بار مداوم و بدون وقفه آن را ادامه می‌دهم، ولی شرایط کاری همیشه برنامه ورزشی‌ام را خراب کرده است.

سام درخشانی

سام درخشانی

اگر اوقات فراغتی داشته باشم، ترجیح می‌دهم در کنار خانواده و دوستانم باشم و اگر بتوانم به سفر می‌روم. مدتی هم با رضا یزدانی و احسان خواجه‌امیری به ورزش تنیس پرداختیم که بسیار لذت بخش بود.

کامران تفتی

زندگی همه ما به یک شکلی با موسیقی گره خورده است و من هم موسیقی را از سال‌ها پیش یعنی زمانی که ساز می‌زدم دنبال کرده‌ام. هرچند بازیگری برایم همیشه جدی‌تر و مهم‌تر بود، اما همیشه سعی کردم موسیقی را نیز در کنار بازیگری ادامه دهم.

کامران تفتی

کامران تفتی

ذاتا ورزش را دوست دارم و کاراته کار هم بودم. حالا هم هر وقت فرصت کنم ورزش می‌کنم. فوتبال را هم دوست دارم و حتی در مقطعی به شکلی جدی و حرفه‌ای سراغ آن رفته بودم و مطالعه نیز برایم بسیار حیاتی است و جدا از آن حس می‌کنم که برای یک بازیگر بسیار ضروری است. به کتاب خواندن هم علاقه زیادی دارم.

امین زندگانی

راستش من سعی می‌کنم از هر فرصتی برای بودن کنار همسرم که صمیمی‌ترین دوست من است، استفاده کنم. اصلا یکی از دغدغه‌های اصلی من برای ازدواج این بود که بیشتر در کنار صمیمی‌ترین دوست خود باشم.

امین زندگانی

امین زندگانی

زمان زیادی را با همسرم هستم و از بودن کنار هم و تجربه کردن همه چیز باهم، لذت می‌بریم. فکر می‌کنم خدا در و تخته را باهم جور کرده، چون حوصله‌مان از هم سر نمی‌رود و همیشه باهم در حال نمایش بازی کردن هستیم. در عین حال در کنار هم فیلم می‌بینیم. مطالعه نیز بخش مهمی از اوقات فراغت من را پر می‌کند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir