حرف های جالب مهران نائل درباره حوادث هیجان انگیز در پایان شهرزاد
مهران نائل بازیگر سریال شهرزاد طی گفتگویی درباره ادامه داستان و اتفاقات پیش رو در این سریال، توضیحاتی ارائه داد.

گفتگو با مهران نائل: ادامه سریال شهرزاد هیجان انگیز‌تر پیش خواهد رفت

مهران نائل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص بازخوردهای فصل سوم سریال شهرزاد گفت:

روزانه با آدم های مختلفی در کوچه و خیابان برخورد دارم و خوشبختانه می بینم که مردم به شدت فصل سوم شهرزاد را دوست دارند و همچون فصول گذشته همواره آن را دنبال می کنند.

نائل درباره حذف شخصیت مهدی سلطانی در سریال تاکید کرد:

خوشا به سعادت یک سریال که با از دست دادن یک شخصیت تا این حد مردم متاثر و همراه می شوند. این نشان دهنده موفقیت بزرگ شهرزاد است اما این را نوید می دهم که مردم از اینجا به بعد بسیار بیشتر غافلگیر و هیجان زده می‌شوند.

وی در همین راستا تصریح کرد:
مطمئن باشید در ادامه داستان شهرزاد بسیار جذاب پیش می رود. نه اینکه بگویم همه می میرند و یا کشته می شوند اما به جرات می توانم بگویم ادامه این اثر هیجان انگیز تر پیش خواهد رفت.

مهران نائل نویسنده و کارگردان نمایش "بهمن کوچیک" پروژه شهرزاد را نقطه عطف کارنامه کاری خود دانست و افزود:

شهرزاد برای من موفقیت بزرگی بود چراکه این سریال و نقشی که در آن ایفا کردم سه سال همراه من بود و در کنار تیمی حرفه‌ای و قدرتمند تجارب بسیاری از بزرگان را کسب کردم. این اتفاق شاید دیگر برای من نیفتد اما به واقع شهرزاد از همه لحاظ حرفه ای بود. طولانی بودن این پروژه برای من به شخصه اتفاقی تازه و ماندگار در رسیدن به نقش بود.

مهران نائل در سکانسی از سریال شهرزاد

مهران نائل در سکانسی از سریال شهرزاد

بازیگر فیلم "در مسیر زاینده رود" با اشاره به حضور تعداد بسیار زیادی از عوامل پشت و جلو دوربین در سریال شهرزاد خاطرنشان کرد:

سریال شهرزاد به نوعی کارآفرینی بود. دوستان همکار زیادی در سینما با توجه به کاهش تولید و وضعیت سینما خانه نشین شده و مدت ها بیکار بودند. خوشختانه سریال شهرزاد طی سه سال توانست برای تعداد بسیاری از عوامل خوب سینما اشتغال زایی کرده و محصولی در شان مردم ایران تولید کند. امیدوارم این نوع تولیدات در سینما و تلویزیون ایران بیشتر اتفاق بیفتد تا همه هنرمندان مشغول کار شوند.

مهران نائل بازیگر سریال شهرزاد

مهران نائل بازیگر سریال شهرزاد

مهران نائل خاطرنشان کرد:
در حال حاضر مذاکرات نهایی برای بازی در سریال "خانواده دکتر ماهان" ساخته راما قویدل را پشت سر گذاشته ام و بزودی برای بازی در این اثر جلوی دوربین خواهم رفت. البته فیلمبرداری اثر یک ماه پیش آغاز شده و بخش های من به زودی شروع می شود.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mizanonline.com