آرزوی کوروش تهامی در سالروز تولدش + بیوگرافی و عکس
کوروش تهامی به مناسبت تولد خود در 4 اردیبهشت 97 در صفحه اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد.

 به مناسبت سالروز تولد کوروش تهامی

کوروش تهامی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۵۰ در تهران است. وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون تئاترهای گوناگونی از او به نمایش درآمده است. نخستین حضور او در سینما در سن ۲۵ سالگی بود که نخستین فیلم سینمایی‌اش با نام «سینما سینماست» را بازی کرد. از کارهای وی در زمینه موسیقی و آواز می‌توان به آوازی که در سریال روزی روزگاری خواند با آهنگسازی فرهاد فخرالدینی اشاره کرد.

کوروش تهامی در سریال آشوب

کوروش تهامی در سریال آشوب

همچنین تیتراژ سریال عصر پاییزی که اجرای دوباره یک ترانه قدیمی از ساخته‌های عطاالله خرم با تنظیم مجدد نیکان ابراهیمی به نام «خزان» بود. در سرود ای ایران که توسط برخی هنرمندان خوانده شد او همراه خواندن , دف نوازی را نیز به عهده داشته است. در مراسم شانزدهمین جشن حافظ نیز قطعهٔ «چریک» از ساخته‌های علی کمارجی توسط وی و رضا یزدانی به صورت دو صدایی اجرا شد. و همچنین او در هفدهمین جشن حافظ قطعه ی اشک مهتاب از استاد محمدرضا شجریان را خوانده است.

کوروش تهامی به مناسبت تولد خود در اینستاگرامش چنین نوشت:
سلام همراهان عزیزم. ممنونم از تمام پیامهای محبت آمیزتون. که امروز برای تولد من فرستادین. امیدوارم همه شما عزیزان به بهترین آرزوهاتون برسین. دست تک تک تون رو میفشارم. زنده باشین.

پست اینستاگرامی کوروش تهامی به مناسبت سالروز تولدش

پست اینستاگرامی کوروش تهامی به مناسبت سالروز تولدش

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی کوروش تهامی