دست‌نوشته حسین شهاب در بیمارستان + عکس
حسین شهاب‌، بازیگر سینما و تلویزیون همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سوم شعبان تحت نظر است. همسر وی درباره وضعیت کنونی این هنرمند توضیحاتی می دهد.

حسین شهاب در بیمارستان

فاطمه بی‌طرف، همسر حسین شهاب، بازیگر سینما و تلویزیون گفت:

«۱۸ روز از بستری شدن آقای شهاب در بیمارستان می‌گذرد که ایشان علاوه بر مشکل قلبی دچار نارسایی کلیه و از کارافتادن کبد شده‌اند اما خوشبختانه امروز  8 اردیبهشت ماه وضعیت بهتری نسبت به روزهای قبل دارند.»

او ادامه داد:
«با توجه به بهبود نسبی وضعیت ایشان دیالیز آغاز شده و برای مشکل کبد نیز باید سریعا اقدامی صورت گیرد.»

همسر حسین شهاب با اشاره به همکاران این بازیگر گفت:

«به هر حال همسر من بیش از ۵۰ بار برای سینما و تلویزیون زحمت کشیده و کمترین توقع از همکارانش این است که به سراغ او بیایند و جویای حالش شوند. شب گذشته آقای دهکردی حضور پیدا کردند که در روحیه ایشان بسیار تأثیر داشت و از توجهی هم که پرویز پرستویی داشتند (در فضای مجازی پست گذاشت ) بسیار خوشحال شدند.»

کامران ملکی عضو هیأت مدیره خانه سینما به نمایندگی از خانه سینما، مسعود نجفی مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی به نمایندگی از این سازمان امروز 8 اریبهشت ماه با حضور در بیمارستان سوم شعبان پیگیر آخرین وضعیت درمان حسین شهاب شدند.

hosein-shahab.jpg

دست نوشته حسین شهاب در بیمارستان

حسین شهاب که قادر به مکالمه نیست در دست‌نوشته‌ای ابراز احساسات کرده است. حسین شهاب‌، بازیگر سینما و تلویزیون همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سوم شعبان تحت نظر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : حسین شهاب درگذشت + روایت دخترش از لحظه مرگ


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir