پاسخ بی ادبانه بازیگر داعشی به انتقادات: یهو همه نگران زنان حامله نشید
 بازیگر نقش داعشی در برنامه تبلیغاتی فیلم «به وقت شام»، به انتقاداتی که از تبلیغ روز گذشته این فیلم در پردیس کورش شده است، پاسخ داد و بیان کرد که این تبلیغات یک نمایش خیابانی بوده است.

حرف مفت می زنند

هاشم بافقی که نقش یکی از بازیگران اصلی نمایش تبلیغی فیلم «به وقت شام» را در پردیس کورش ایفا می‌کرد، در واکنش به انتقادهایی که از این برنامه تبلیغاتی شد نوشت:

«بعضیا نقد می‌کنند، ولی بعضیا حرف مفت میزنن. حالا چون داعش بود بد بود؟ وقتی حتی سواد روشنفکری هم ندارید، فازشو برندارید، در تمام دنیا نمایش خیابانی رو میشناسن و اتفاقا من تو این سبک نمایش ادعا دارم و داشتم و قشنگیش همینه که تا میتونه باور پذیر باشه. اکثر مردمی که در صحنه بودن لذت بردن لطفا کاسه‌های داغ‌تر از آش با تیپ روشنفکری نقد نکنند. دیدم بعضی پیجا دارن عقده‌گشایی میکنن به اسم مردم خواستم بگم برن یکم دنیارو بگردن ببینن همه جای دنیا مخصوصا همونجاهایی که آقایون براش سردست میشکونن این سبک نمایش وجود داره. یهو همه نگران زنان حامله نشید، بلندگوی کوروش بارها اعلام کرد که قراره اتفاقی بیافته و نمایشه و از طرفی اورژانس آماده بود و از طرفی از بدو ورود با حمایت حراست برج معلوم بود نمایشه. هیچ کسم حالش بد نشد. جالبه اونا که معترضن اصلا نبودن.»

واکنش هاشم بافقی به انتقادات از رفتار عوامل به وقت شام در کوروش

واکنش هاشم بافقی به انتقادات از رفتار عوامل به وقت شام در کوروش

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی هاشم بافقی