پاسخ پریانکا چوپرا به مردم کشورش پس از خیانت به آنها
بعد از اپیزود پر حاشیه هفته گذشته سریال «کوانتیکو»، پریانکا چوپرا بازیگر نقش اصلی این مجموعه از مردم کشورش عذرخواهی کرد.

پریانکا چوپرا از هموطنانش عذرخواهی نمود

«کوانتیکو» نام سریالی آمریکایی است که از سال 2015 از شبکه abc تلویزیون آمریکا پخش می‌شود. داستان این مجموعه درباره یک گروه مختلف از افراد استخدام شده FBI می‌باشد که به مرکز آموزش سازمان در شهر کوچک کوآنتیکو فرستاده می‌شوند تا آموزش‌های لازم را ببینند. افراد این گروه، بهترین، خلاق‌ترین و باهوش‌‌ترین افرادی هستند که به استخدام FBI درآمده‌اند و یکی از آنان مغز متفکر بزرگترین حمله تروریستی است که بعد از واقعه 11 سپتامبر درنیویورک رخ می‌دهد.

اخیرا در اپیزودی از این سریال، گروهی از ملی گراهای هندی به عنوان تروریست نمایش داده شدند. چیزی که خشم مردم هند را به همراه داشته و آن را خیانت پیریانکا چوپرا، بازیگر هندی الاصل این سریال به مردم خودش دانسته‌اند. موج ناراحتی مردم تا حدی بالا رفت که بالاخره شبکه abc و خود پیریانکا چوپرا را مجبور به واکنش کرد. ستاره بالیووی که سال‌هاست در هالیوود مشغول به کار است گفت:

«من از این که اپیزود اخیر سریال «کوانتیکو» به احساسات برخی صدمه زده به شدت ناراحت و متاسف هستم. این هیچ وقت نیت من نبوده و نخواهد بود. من خالصانه عذرخواهی میکنم. من یک هندی مغرور هستم و این هیچ وقت تغییر نخواهد کرد.»

شبکه تلویزیونی abc و تهیه‌کنندگان سریال هم در بیانیه‌ای مشترک ضمن عذرخواهی از مخاطبانی که به وسیله قسمت «خون رومئو»ی سریال «کوانتیکو» احساساتشان جریحه‌دار شده هر گونه تاثیر پیریانکا چوپرا در طراحی اپیزود را نفی کردند. در این بیانیه آمده است که پیرایانکا چوپرا تحت فشار ناعادلانه‌ای بوده چرا که او هیچ نقشی در طراحی، خلق، نوشتن و یا کارگردانی و حتی چیدن بازیگران و خط داستانی سریال «کوانتیکو» نداشته و فقط بازیگر نقش اصلی آن است.

بیشتر بدانید : بازیگر هندی به خاطر ازدواج، از پروژه گران قیمت کناره گیری کرد!! + عکس

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: tasnimnews.com