دل نوشته تکان دهنده ماهایا پطروسیان
ماهایا پطروسیان، بازیگر کشورمان که به تازگی پدرشان را از دست دادند با انتشار دل نوشته ای در سوگ پدر، صفحه شخصی اش را به روز کرد.

هر روز تو را می بینم، وقتی کسی موهایش شبیه توست!

چند روز گذشته بود که ماهایا پطروسیان خبر درگذشت پدرش را در صفحه شخصی اش اعلام کرد، اکنون و پس از گذشت چند روز از این ضایعه، وی دل نوشته ای که بیانگر اوضاع و احوالات درونی اش است را منتشر کرده است.

متن پست اینستاگرام ماهایا پطروسیان:
دیگر حس میکنم همه جا ،هر روز تو را میبینم، وقتی کسی موهایش شبیه توست، یا مثل تو راه می‌رود، هر ماشینی که مدل و رنگش مثل ماشین توست، داخل آن بدنبال تو می گردم... دیگر چه فیلمی بازی کنم و به کی نشان دهم وبگویم نظرت چیست؟؟؟
منتظرم باز تماس بگیری و بگویی:مایا جان...و من همیشه فقط می گفتم: بابا...، تو همیشه جان پشت اسمم می گذاشتی.
می گویند این مصیبت ها برای همه هست، ولی این حرف درد مرا کم نمیکند، تو برای من فقط یکی بودی، فقط یکی و دیگر تکرار نمی شوی. چشم باز کردم تو را دیدم و میلیون ها خاطره از روزهای رفته دارم. تو مردی به غایت دوست داشتنی بودی، دوست داشتن من هرگز تمام نمی‌شود، تا روز دیدار بابا جان.

« از همه هنرمندان عزیز، همکاران محترم، همکاران گرامی پدرم و شما عزیزان دل که چنین خالصانه همدردی و ابراز لطف کردید، چه در اینستاگرام، چه با پیام و تماس تلفنی و چه حضوری، بی نهایت سپاسگزارم، خداوند عزیزانتان را حفظ کند، در پناه پروردگار باشید»

پست اینستاگرام ماهایا پطروسیان
پست اینستاگرام ماهایا پطروسیان


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی ماهایا پطروسیان