بیوگرافی و عکس های هایلی بالدوین نامزد جاستین بیبر: از انکار تا ابراز
هایلی بالدوین (به انگلیسی: Hailey Rhode Baldwin) (متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۹۶) یک مدل آمریکایی و شخصیت تلویزیونی است. پدرش استفن بالدوین از بازیگران شناخته شده هالیوود است.وی در سال2018 با جاستین بیبر نامزد کرد

با نامزد جاستین بیبر بیشتر آشنا شوید!


شروع دوران حرفه ای هایلی بالدوین


هایلی بالدوین در سال ۲۰۰۵، در سن ۹ سالگی، در کنار خانواده اش در مستند تلویزیونی Livin It حضور پیدا کرد. ۴ سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۹ او در یک قسمت از نمایش تلویزیونی Saturday Night Live در کنار عمویش Alec Baldwin دیده شد. وی همچنین در چند موزیک ویدیو نیز به ایفای نقش پرداخته است. اولین قرارداد خود به عنوان مدل را با آژانس فورد مدل نیویورک امضا کرد. او در ابتدا در مجلات مانند Tatler، LOVE، V و I-D ظاهر شد. اولین کمپین تجاری خود را برای نام تجاری لباس فرانسوی در اکتبر ۲۰۱۴ بالدوین راهپیمایی خود را برای Topshop  و طراح مد روز فرانسه Sonia Rykiel راه رفت. در دسامبر ۲۰۱۴ او برای مجله LOVE Magazine مشغول به کار بود.

بیشتر بدانید : دلایل عجیب چین برای ممنوع الورود کردن سلنا گومز کیتی پری برد پیت و ...

هیلی بالدوین نامزد جاستین بیبر, عکس هیلی بالدوین, هایلی بالدوین
هیلی بالدوین نامزد جاستین بیبر

این روزها در دنیای عشق و عاشقی ستارگان هالیوود بیش از همه از رابطه هیلی بالدوین و جاستین بیبر سخن گفته می شود؛ رابطه ای که توسط بیبر تایید شده و حتی خبر می رسد که این خواننده جنجالی و جوان پس از عشق های فراوان و کوتاه مدت خود، حتی از هیلی بالدوین خواستگاری کرده و امکان دارد که بزودی شاهد عروسی این دو باشیم. همه جاستین بیبر را می شناسیم و از زندگی و روابط جنجالی او با بسیاری از ستارگان دنیای موسیقی و فشن آگاهیم اما در مورد هیلی بالدوین چه می دانید؟!

هیلی بالدوین از همان کودکی در خانواده ای مشهور و پرستاره به دنیا آمد اما معروفیت امروز خود را، به ادعای خودش، مرهون زحمات و تلاش های خود در دنیای مد و فشن بوده است. این مدل معروف ۲۱ ساله اکنون برای کمپانی های بزرگ و معروفی مانند Tommy Hilfiger، Dolce and Gabbana و Moschino فعالیت می کند. علاوه بر این وی یک شخصیت فعال و پرطرفدار در حوزه رسانه های اجتماعی است و حساب کاربری او در اینستاگرام بیش از ۱۲ میلیون فالوور دارد. اما این همه شهرت و معروفیت باعث نشد که اعلام نامزدی او با جاستین بیبر کم اهمیت و کلیشه ای جلوه کند و رابطه این دو در روزهای اخیر سرتیتر خبرهای تمام رسانه های دنیای هالیوود بوده است.

بیشتر بدانید : واکنش تند اداره فرهنگ پکن به رفتارهای ناشایست جاستین بیبر

هایلی بالدوین و جاستین بیبر, جاستین بیبر و هایلی بالدوین, هایلی بالدوین و جاستین , عکس جاستین بیبر و هایلی بالدوین
هایلی بالدوین و جاستین بیبر

علیرغم شهرت خانوادگی بالدوین و داشتن پدری مانند استفان بالدوین، هیلی توسط پدرش بدور از چشم رسانه ها بزرگ شده و به گفته خودش بخش زیادی از دوران نوجوانی اش را در نیاک، نیویورک گذرانده است. هیلی بالدوین در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای عنوان کرد که دوست دارد وی نیز فرزندانش را در چنین فضایی بدور از چشم و تمرکز رسانه ها بزرگ کند: ” وقتی که بچه دار شوم آن ها با این همه توجه اطرافشان بزرگ نخواهند شد. لوس شدن و پرادعا شدن و داشتن عقاید نادرست در چنین محیطی بسیار آسان خواهد بود. شما پول خواهید داشت و به چیزهایی دسترسی دارید که افراد معمولی نخواهند داشت و اطراف شما را دایماً افرادی قرار دارند که سعی می کنند چاپلوسی شما را بکنند”.


بیشتر بدانید : بیوگرافی جاستین بیبر: تمام زندگی و دیدگاه های وی + تصاویر

هیلی بالدوین و پدرش, عکس پدر هایلی بالدوین, هیلی بالدوین
هیلی بالدوین و پدرش

هیلی در کنار پدرش زندگی کرده و در خانه درس خوانده است. وی تا اواخر نوجوانی خود در آموزشگاه رقص باله تمرین می کرد اما یک آسیب فیزیکی باعث شد که وی نتواند حرفه رقص را دنبال کند. وی در مصاحبه ای با تایمز لندن در این باره چنین گفته است:” به عنوان بچه ای که همه جا حضور داشته و از دیوارها بالا می رفت، ۱۲ سال فعالیت در زمینه رقص باله به من یاد داد که منظم باشم و اکنون نیز حرفه ام مرا مجبور می سازد که همچنان منظم باقی بمانم. باید همه چیز را سرجایش نگه دارید وگرنه سقوط خواهید کرد”. اگر چه وی در خانواده ای مذهبی بزرگ شده اما در مصاحبه ای گفته که نمی توان او را یک مسیحی بسیار معتقد دانست. او و بیبر هر دو عضو کلیسای هیلسانگ چرچ هستند که بسیاری از سلبریتی های دیگر نیز از پیروان آن به شمار می آیند.

هیلی در مصاحبه ای دیگر چنین گفته است:” نسل حاضر چشم های بسیاری را متمرکز شده روی خود می بیند. تمام کسانی که همسن من هستند با عدم احساس امنیت روبرو هستند، از این رو این موضوع را گفته و در ۷ میلیون نفر ضرب کنید. افراد بسیاری بزرگ تر از من هستند که داستان های هولناکی بازگو می کنند، که هیچ علاقه ای به کارهایی که یک دختر ۱۹ ساله انجام می دهد نیز ندارند. این بهترین احساس سراسر دنیا نیست. اما این موضوع با شغل من همراه است و چاره ای جز پذیرفتن و ادامه دادن به راه خود ندارم”.


هیلی بالدوین نامزد جاستین بیبر, عکس هیلی بالدوین, هایلی بالدوین
هیلی بالدوین نامزد جاستین بیبر

علیرغم موفقیتش در رسانه های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام اما هیلی بالدوین خود را یک مدل اینستاگرامی نمی داند:” من برای چیزی که الان بدست آورده ام و برای اثبات این که این همان کاری است که می خواهم بکنم، به سختی تلاش کرده ام. من می خواهم مدل باشم. به نظر خودم اگر چیزی در من وجود نداشت مردم اکنون به من توجه نمی کردند. من تمامی عکس های مدلینگ خودم را در اینستاگرام می گذارم زیرا می خواهم آن ها را به مردم نشان دهم. این موضوع ربطی به این ندارد که برای مدلینگ یا کاری های دیگر در اینستاگرام دستمزد دریافت می کنم؛ هر چند گاهی اوقات گاهی اوقات برای کارهایی که برای اینستاگرام و توئیتر انجام می دهیم دستمزد دریافت می کنیم اما برای این که کسی مدل اینستا یا ستاره اینستا نامیده شود یک خط مشخص وجود دارد”.

هایلی بالدوین و جاستین بیبر, جاستین بیبر و هایلی بالدوین, هایلی بالدوین و جاستین , عکس جاستین بیبر و هایلی بالدوین
جاستین بیبر و هایلی بالدوین

اکنون که هیلی بالدوین با ستاره مشهوری مانند جاستین بیبر نامزد شده، بدون شک بیش از پیش در کانون توجه رسانه ها قرار دارد و بر شهرت او افزوده خواهد شد اما باید دید که آیا جاستین بیبر او را نیز به سرنوشت دیگر معشوقه هایش دچار خواهد کرد یا رابطه بادوامی با این دختر زیبا و معقول خواهد داشت. البته این دو نیز قبلا با هم رابطه داشته و بارها در کنار هم دیده شده بودند اما رابطه اخیر این دو ظاهراً بسیار جدی تر از دفعات قبلی است.

هایلی بالدوین: من اینجا هستم تا از جاستین پشتیبانی کنم

هایلی بالدوین در سال 2015 که زمزمه هایی از ارتباط او و جاستین بیبر شنیده می شود, این صحبت ها را شایعه نامید و علت دیده شدنش در کنار جاستین بیبر را چنین عنوان نمود: جاستین به افراد خوبی در اطرافش نیاز دارد و منم هم برای همین اینجا هستم تا از او پشتیبانی کنم.

جاستین بیبر و ساله هایلی بالدوین چهار سال پیش هم اقدام به رد شایعات عاشقانه کردند و دوستی شان را یک ارتباط اجتماعی صرف نامیدند.

هایلی گفت: ما فقط دوتا دوست خوب هستیم. ما خیلی وقت است همدیگر را می شناسیم. او فقط به راه های مثبت برای پیشرفت و بالا رفتن نیاز دارد و همچنین حمایت مردم و اطرافیان که آن ها باید خوب باشند. منم هم برای همین اینجا هستم تا یک دوست خوب برای جاستین باشم و از او حمایت کنم.  هر مرد را در جای خود قرار دهید. قرار نیست که با هر دختری که در کنار اوست رابطه عاشقانه داشته باشد...

وی به همراه همسرش در واترلو، اونتاریوی کانادا زندگی میکند. هیلی و جاستین بار دیگر مراسمی در کارولینای شمالی به تاریخ ۳۰سپتامبر ۲۰۱۹ برگزار کردند.

هیلی بالدوین به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC ثبت شده است.

 

بیشتر بدانید : عکس های جالب از تغییر چهره ستاره های هالیوود!!/ با رژیم و عمل

بیشتر بدانید : سلنا گومز ترانه ای را به یاد و عشق جاستین بیبر خواند! + عکس

بیشتر بدانید : واکنش تند اداره فرهنگ پکن به رفتارهای ناشایست جاستین بیبر

بیشتر بدانید : سلنا گومز روی جاستین بیبر را کم کرد!

 

گردآوری: گروه فرهنگ  و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: fa.wikipedia.org/bartarinha.ir