فرزندان ستاره های مشهور چه هنرهایی دارند؟! + عکس
آیا همه بچه ها راه پدر و مادرشان را ادامه می دهند؟ ستاره های هالیوود چطور؟! فکر می کنید فرزندان تمام ستاره ها هنرمند می شوند

فرزندان ستاره های هالیوود که راه هنر را در پیش گرفتند

شاید خیلی ها فکر کنند فرزندان ستاره های معروف مانند والدینشان هنرمند می شوند؛ اما اینگونه نیست. آنها هم مانند افراد عادی ممکن است به حرفه دیگری علاقه نشان دهند، یا اینکه بعضی ها هم تحت تاثیر هنر پدر و مادر قرار گرفته و به هنر روی اورند.
در این پست می خواهیم فرزندان ستاره های مشهور که قدم در راه هنر گذاشتند را معرفی کنیم:

بیشتر بدانید : فرزندان ستاره های مشهور چه هنرهایی دارند؟! (قسمت2) + عکس

فرانچسکا ایستوود- بازیگر
فرانچسکا ایستوود یکی دیگر از فرزندان کلینت ایستوود بازیگر افسانه های است که به بازیگری رو آورده است. او برخلاف برادرش در حال رسیدن به یک لیست بلند از فعالیت های متعدد است؛ او کارش را با نقش های کوچک در سریال های Jersey Boys و True Crime. شروع کرد. او همچنین در برنامه رئالیتی شو reality show خانم ایستوود و کمپانی شرکت کرد. او باوجود داشتن معروفیت هیچ کردیت کارتی ندارد که بخواهد نگرانش باشد.

فرانچسکا ایستوود,کلنیت ایستوود 
فرانچسکا ایستوود


مدوکس فرزند جولی و پیت- اولین فیلم
از بین فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت مدوکس اولین فرزندی بود که به فرزندخواندگی گرفتند. او حالا 16 ساله است و اولین کارش در حرفه بازیگری بازی در فیلم مادرش «آنهایی که پدرم را کشتند» بود؛ داستانی که بسیار نزدیک به میراث کامبودایی اوست. بازی در این فیلم برای مدوکس  عالی بود و قطعا در آینده درهای زیادی را برای او باز خواهد کرد.

 مدوکس,آنجلینا جولی
مدوکس فرزند آنجلینا جولی


جولی پاچینو- فیلمساز
جولی پاچینو دختر آل پایچینو که انتخاب کرده  در صنعت هالیوود دنباله رو پدرش باشد، اما نه به عنوان یک بازیگر، بلکه به عنوان یک تهیه کننده فیلم. منتها او در چند سال گذشته روزهای بدی داشت چون به خاطر رانندگی در مستی بازداشت شد. با این حال اکنون اعتیادش به الکل را ترک کرده و بدون اینکه احساس نیاز به شرکت در مدرسه فیلم سازی راا داشته باشد، وارد این حرفه شده است.

 جولی پاچینو,آل پاچینو
جولی پاچینو دختر آل پاچینو


کونور کروز- خواننده تازه کار
به عقب برگردید زمانیکه تام کروز و نیکول کیدمن تازه ازدواج کرده بودند، آنها کونور و خواهرش ایزابلا را به خانه شان آوردند و به فرزند خواندگی گرفتند. حالا کونور 23 ساله می خواهد خودش را در دنیای هنر مطرح کند. اما برخلاف والدین مشهورش وارد حرفه بازیگری نشده و در صنعت موسیقی به عنوان یک دی جی کار می کند. شاید کار او به اندازه هنر پدرش ارزشمند نباشد، اما این هنرمند تازه کار قطعا سخت کار خواهد کرد تا خودش را ثابت کند.

کونور کروز,تام کروز 
کونور کروز پسر تام کروز


ساندی رز و فیت مارگارت اوربان- بازیگر یا خواننده
نیکول کیدمن مادر چهار فرزند است، دوتای این بچه ها به نام های کونور و ایزابلا را با همسر سابقش تام کروز به فرزند خواندگی گرفته بودند، و دو تای دیگر فرزندان بیولوژیکی خودش از شوهر خواننده اش کیت اوربان هستند. این بازیگر برنده جایزه اخیرا با دو دخترش  ساندی رز 9 ساله و فیت مارگارت 7 ساله در سینما دیده شده است. به نظر می رسد دختر بزرگ تر ظاهر پدرش را به ارث برده و اما دختر کوچک تر به نیکول رفته و این شباهت با موهای مجعدش تکمیل می شود. الان خیلی زود است که بگوییم این بچه ها بازیگر می شوند یا خواننده، اما آنها می توانند خوب برقصند! همچنین آنها روی استیج با مادرشان در کنسرت های پدرشان  دیده شده اند.

ساندی رز,فیت مارگارت اوربان,فرزندان نیکول کیدمن 
ساندی رز و فیت مارگارت اوربان فرزندان نیکول کیدمن


René-Charles Angélil- رپر
اینطور به نظر می رسد که René-Charles Angélil پسر سلن دیون قدم در راه مادرش گذاشته است. البته او ترانه هایی مشابه مادرش نمی خواند و سبک رپ را انتخاب کرده است. این خواننده 17 ساله قرار است یکی از بزرگ ترین خواننده های نسل خود شود.

 René-Charles Angélil,سلن دیون
René-Charles Angélil پسر سلن دیون


بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که فرزندان شان را در خارج از کشور به دنیا آوردند + تصاویر



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ