کارگردان هایی که عاشق بازیگران فیلم خود شده و ازدواج کردند! + عکس
روابط عاشقانه در محل کار امری عادی است، خصوصا اگر محل کار سر صحنه فیلمسازی باشد!

کارگردانان و بازیگرانی که عاشق هم شده و ازدواج کردند!!


بعضی از روابط عاشقانه که در بین سینماییان خصوصا بین کارگردان و نقش اول زن فیلم وجود دارد فقط تا اخر فیلمبرداری دوام می اورد و به فراموشی سپرده می شود؛ اما در برخی از موارد این رابطه عاشقانه ادامه پیدا کرده تا جایی که به ازدواج ختم شده و گاهی حتی باعث جدایی بازیگر زن از همسرش نیز شده است.
در اینجا می خواهیم معروف ترین این روابط عاشقانه را معرفی کنیم.

بیشتر بدانید : کارگردان هایی که عاشق بازیگران فیلم خود شده و ازدواج کردند! + عکس (قسمت 2)/

استیون اسپیلبرگ و کیت کپشاو

زمانیکه کیت کپشاو در نقش ویلی در فیلم ایندیانا جونز: معبد مرگ بازی می کرد، اسپیلبرگ هنوز با همسر اولش امی آروینگ زندگی می کرد. این بازیگر و کارگردان سر فیلمبرداری این فیلم خیلی بهم نزدیک بودند تا وقتیکه اسپیلبرگ و آروینگ سال 1989 جدا شدند (جدایی که مبلغ خیلی زیاد 100 میلیون دلاری به اسپیلبرگ ضرر زد). بعد از این جدایی کیت کپشاو به آیین یهودیت درآمد و دو سال بعد با اسپیلبرگ ازدواج کرد. این دو بازیگر و کارگردان از ان زمان هنوز با همند.

استیون اسپیلبرگ و کیت کپشاو
استیون اسپیلبرگ و کیت کپشاو


جوئل کوئن و فرانچز مک دورماند

وقتیکه جوئل کوئن و ایتن کوئن دوبرادر سر صحنه اولین فیلمشان Blood Simple بودند، فرانچز برای دادن تست بازیگری آمده بود. جوئل کوئن و مک دوماند همانجا با هم آشنا می شوند و سال 1984 با هم ازدواج کردند.
این بازیگر در چند فیلم همسرش بازی کرد و به خاطر بازی در فیلم فارگو برنده جایزه اسکار شد، پس واضح است که این دو هم در دنیای بازیگری و هم در زندگی یک تیم رویایی هستند.

 جوئل کوئن و فرانچز مک دورماند
جوئل کوئن و مک دوماند


سام تیلور جانسون و آرون تیلور جانسون

سام تیلور جانسون و آرون جانسون وقتی همدیگر را ملاقات کردند، آرون 18 سال داشت و سام 42 ساله بود! سام آن زمان کارگردانی فیلم Nowhere Boy  را برعهده داشت. این دو همان لحظه عاشق هم شدند و در مراسم افتتاحیه سال 2009 نامزدی خود را اعلام کردند.آنها سال 2012 ازدواج کردند و فامیلی خود را به تیلور- جانسون تغییر دادند. این زوج اکنون دو دختر دارند و یک فیلم جدید به نام A Million Little Pieces  نیز در حال آماده سازی دارند.

سام تیلور جانسون و آرون تیلور جانسون 
سام تیلور جانسون و آرون تیلور جانسون

Michel Hazanaviciusو Bérénice Bejo

این بازیگر و کارگران سال 2006 زمان ساخت فیلم OSS 117: Cairo, Nest of Spies با هم آشنا شده و سپس ازدواج کردند. این زوج همچنین سال 2011  در فیلم برنده اسکار «هنرمند» با هم همکاری کردند. آنها اکنون صاحب دو فرزند شده اند.


Michel-Hazanavicius-Bérénice-Bejo.jpg


لن ویزمن و کیت بکینسال

بکینسال وقتیکه سر صحنه Underworld  محصول سال 2003  با ویزمن  ملاقات کرد، رابطه طولانی مدتی با شین داشت. بکینسال کارگردان را تحت فشار می داد که به او نقشی در فیلمش بدهد؛ اما این چیزی از عشقان کم نکرد. بکینسال بعد از فیلم به رابطه اش با شین پایان داد و به  ویزمن که او نیز از همسرش دانا طلاق گرفته بود نزدیک شد. این زوج سال 2004 ازدواج کردند اما سال 2016 جدا شدند.

Len-Wiseman-Kate-Beckinsale.jpg
لن ویزمن و کیت بکینسال

تیلور هاکفورد و هلن میرن

هلن میرن گفته بود که هرگز ازدواج نمی کند، اما به خاظر هاکفورد نظرش را تغییر داد و زمان اشنایی او مشغول بازی در فیلم شب های سفید بود. این دو سال 1997 با هم ازدواج کردند  و هنوز با همند.

تیلور هاکفورد و هلن میرن
تیلور هاکفورد و هلن میرن

بیشتر بدانید : ازدواج جالب علی حاتمی با همسرش +بیوگرافی


 تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ