کارگردان هایی که عاشق بازیگران فیلم خود شده و ازدواج کردند! + عکس (قسمت 2)
روابط عاشقانه در محل کار امری عادی است، خصوصا اگر محل کار سر صحنه فیلمسازی باشد!

کارگردانان و بازیگرانی که عاشق هم شده و ازدواج کردند!!

پل اندرسون و میلا جووانیچ
میلا جووانیچ قبلا با کارگردان «عنصر پنجم»  لوک بسون Luc Besson ازدواج کرده بود، ولی ازدواج شان زیاد طول نکشید. بعد از آن جووانیچ با اندرسون سر فیلمبرداری اولین مجموعه رزیدنت اویل در سال 2002 آشنا شد.
این کارگردان سال 2003 به میلا جووانیچ پیشنهاد ازدواج داد، اما این دو موقتا برای مدت کوتاهی از هم جدا شدند ولی دوباره بهم پیوسته و سال 2009 ازدواج کردند.

پل اندرسون,میلا جووانیچ,ازدواج
پل اندرسون و میلا جووانیچ

بیشتر بدانید : کارگردان هایی که عاشق بازیگران فیلم خود شده و ازدواج کردند! + عکس (قسمت 1)


سام اسماعیل و امی روسوم

امی روسوم سال 2014 وقتیکه در فیلم Comet بازی می کرد با سام اسماعیل کارگردان سریال «آقای ربات» اشنا شد. این دو سال 2015 نامزد کردند و بعد از دو سال از اشنایی سال 2017 ازدواج کردند.

سام اسماعیل,امی روسوم ,ازدواج
سام اسماعیل و امی روسوم


مایکل پولیش و کیت باسورث
کیت باسورث وقتیکه در فیلم Big Sur  بازی می کرد با مایکل پولیش آشنا شد، اما آنها تا وقتی که تولید فیلم تمام شد با هم ارتباطی نداشتند. این زوج از سال 2011 به طور رسمی با هم بودند و دو سال بعد ازدواج کردند.

مایکل پولیش,کیت باسورث,ازدواج
مایکل پولیش و کیت باسورث

جمیز کامرون و لیندا همیلتون
لیندا همیلتون اولین بار در اولین فیلم ترمیناتور سال 1984 با جیمز کامرون اشنا شد، اما هیچ رابطه ای بین آنها تا زمانیکه دومین فیلم در سال 1991 بعد از جدایی جیمز کامرون از کاترین بیگلو  اکران شد. این فیلم و جدایی کامرون از همسرش باعث شد این دو بهم نزدیک شوند. آنها تا سال 1997 ازدواج نکردند، اما ازدواج شان هم 9 ماه بیشتر دوام نداشت، بعد از نه ماه همیلتون با گرفتن مبلغ 50 میلیون دلاری از کامرون جدا شد.

جمیز کامرون و لیندا همیلتون,ازدواج
جیمز کامرون و لیندا همیلتون

تونی اسکات و دونا ویلسون
اسکات با دونا ویلسون که 24 سال از او کوچک تر بود ازدواج کرد. این دو سر صحنه فیلم روزهای تندر در سال 1990 آشنا شدند. این زوج چهار سال بعد در سال 2000 با هم ازدواج کردند و صاحب دو پسر دوقلو به نام های فرانک و مکس شدند. متاسفانه فرانک سال 2012 به زندگی خود خاتمه داد.

تونی اسکات و دونا ویلسون
تونی اسکات و دونا ویلسون

اورسن ولز و ریتا هیورث
اورسن ولز کسی که خیانت هایش در زندگی زناشویی به اندازه فعالیت های سینمایی اش معروف بود، اما اینها ریتا هیورث را از ازدواج با او منصرف نکرد. این دو وقتی ریتا در فیلم The Mercury Wonder Show  بازی می کرد عاشق هم شدند و سال 1943 ازدواج کردند. این ازدواج زیاد دوام نداشت و فقط تا سال 1947 طول کشید. زمانیکه روابط و خیانت های اورسن ولز زیاد شد. اما ریتا باز هم از ولز با عنوان «بزرگ ترین عشق زندگی اش» یاد می کرد و ولز نیز می گفت که او به اندازه کافی خوش شانس بوده که طولانی تر از تمام مردان در زندگی ریتا حضور داشته باشد.

اورسن ولز,ریتا هیورث,عشق,ازدواج
اورسن ولز و ریتا هیورث

بیشتر بدانید : طلاق های جنجالی بازیگران ایرانی: از حمید گودرزی تا رامبد جوان و سحر دولتشاهی

بیشتر بدانید : عاشقانه ترین رابطه های سلبریتی های هالیوود/ از جرج کلونی تا کیم کارداشیان

بیشتر بدانید : معروف ترین بازیگران زن و مرد که بخاطر فساد در سینما و تلویزیون بیکارند!


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ