سورپرایزهای جالب سلبریتی ها برای طرفدارانشان + عکس
دراین مقاله به لحظه‌های جالبی اشاره می کنیم که سلبریتی‌ها هوادارانشان را با تغییر ظاهر حسابی شگفت‌زده کرده‌اند

از ادل تا کیتی پری: ستاره هایی که هواداران خود را شگفت زده کردند

گاهی سلبریتی‌ها به سرشان می‌زند با طرفداران شوخی کنند و در مکانی غیرمنتظره جلوی طرفدار خود سبز می‌شوند تا مایه شادی این طرفدار فراهم شود. لحظه ملاقات یک طرفدار با سلبریتی مورد علاقه‌اش لحظه‌ای بسیار جذاب و جالب توجه است... سلبریتی‌ها طرفداران دوآتشه‌ای دارند که حاضرند برای دیدن سلبریتی‌ مورد علاقه‌شان هر کاری انجام دهند اما حکایت سلبریتی‌ها و طرفدارانشان حکایت دست کوتاه و خرما بر نخیل است و کمتر هواداری را پیدا می‌کنیم که شانس ملاقات با سلبریتی مورد علاقه‌اش را داشته باشد. در این بین گاهی سلبریتی‌ها به سرشان می‌زند با طرفداران شوخی کنند و در مکانی غیرمنتظره جلوی طرفدار خود سبز می‌شوند تا مایه شادی این طرفدار فراهم شود. لحظه ملاقات یک طرفدار با سلبریتی مورد علاقه‌اش لحظه‌ای بسیار جذاب و جالب توجه است و به همین منظور در ادامه قصد داریم با هم به لحظه‌های جالبی اشاره کنیم که سلبریتی‌ها هوادارانشان را با تغییر ظاهر حسابی شگفت‌زده کرده‌اند.

بیشتر بدانید : سلبریتی های مهربان که به طرفداران خود سر می زنند! + عکس

ادل

طرفداران خواننده‌های معروف از هر فرصتی برای زمزمه ترانه‌های خواننده مورد علاقه‌شان استفاده می‌کنند،‌ در این بین بعضی از طرفداران علاقه ویژه‌ای دارند تا شکل و شمایل خود را به ظاهر خواننده‌ مورد نظرشان تغیییر دهند و رفتار وی را تقلید نمایند. در سال ۲۰۱۵ شبکه بی‌.‌بی‌.‌سی عده‌ای از طرفداران دوآتشه ادل که رفتار وی را تقلید می‌کنند را برای شرکت در یک پروژه مخفی دعوت کرد و این طرفداران چشم‌بسته به این دعوت لبیک گفتند. در این پروژه ادل در میان تقلید‌کننده‌های خودش قرار گرفت تا هواداران به راحتی وی را تشخیص ندهند، وی برای اینکار لباس و پوششی انتخاب کرد که به راحتی هویتش قابل تشخیص نباشد.

ادل,سوپرایز ادل,ادل و هوادارانش
سوپرایز ادل برای هوادارانش

انصافاً هم هیچکدام از طرفدارانش وی را تشخیص ندادند تا اینکه ادل با صدای ملکوتی‌اش شروع به خواندن ترانه Make You Feel My Love کرد و در همان لحظه اول تمامی طرفداران صدای زیبای ادل را تشخیص دادند و متوجه شدند که با ادل واقعی سروکار دارند و حسابی جا خوردند.

کیتی پری

در سال ۲۰۱۴ کیتی پری به صورت کاملاً سرزده به ۵ جشن‌تولد مختلف که هوادارانش برگزار کرده‌ بودند سر زد. کیتی پری برای اینکه شناخته نشود لباس مبدلی پوشید، ویدئوهای گرفته شده از این مراسم‌ها را بعدا در موزیک‌ویدئو ترانه Birthday کیتی پری شاهد بودیم. کیتی پری به لطف آرایش و تغییر چهره توانست در قالب ۵ آدم مختلف ظاهر شود و حسابی مهمانان را سرگرم کند.

کیتی پری
کیتی پری

کیتی پری با سورپرایز کردن طرفداران غریبه نیست و در مستند Part OF my که زندگی حرفه‌ای کیتی پری را به تصویر کشیده‌ است شاهد غافل‌گیری هواداران از جانب کیتی پری هستیم.

جان‌ بون‌جووی

این خواننده معروف موسیقی راک در سال ۲۰۱۶ با ظاهری مبدل در یک کلوب ترانه‌خوانی ظاهر شد، بون‌جووی به قسمت‌های مختلف این کلوب با ظاهر یک گارسون سرک می‌کشید و چهره‌اش را زیر ریش، عینک و یک کلاه گاوچرانی پنهان کرده بود.

جان‌ بون‌جووی
جان‌ بون‌جووی

بون‌جووی صبر کرد تا نوبت پخش یکی از ترانه‌های معروف‌اش در این کلوب شود و سپس پرده از چهره برداشت تا هواداران را حسابی شگفت‌زده کند.

جوئل

در سال ۲۰۱۰ برنامه Funny or Die شرایطی را فراهم کرد تا طرفداران جوئل در یک کلوب‌ ترانه‌خوانی سورپرایز شوند. جوئل برای اینکه طرفداران چهره وی را تشخیص ندهند بینی، کلاه‌گیس و لباس مخصوص پوشید و در نقش دختری با نام کارن که شخصیتی آرام و دوست‌داشتنی داشت جلوی طرفداران ظاهر شد.

جوئل
جوئل

جوئل سعی کردن نشان دهد که اضطراب زیادی از رفتن روی صحنه و خواندن در این کلوب‌ترانه خوانی دارد تا اینکه پس از اصرار جمعیت به روی صحنه رفت و چندین ترانه از بهترین آهنگ‌هایش را اجرا کرد. سپس جوئل صحنه را ترک کرد و مدتی بعد با ظاهر اصلی خود دوباره نمایان شد و طرفداران را با اجرای چند ترانه دیگر به وجد آورد.

چنینگ تیتوم

تیتوم گریم سنگینی انجام داد تا چهره‌اش برای طرفداران قابل تشخیص نباشد، سپس طرفداران وی به برنامه‌ای برای پیش‌نمایش فیلم Magic Mike XXL دعوت شدند. قبل از اجرای برنامه، چنینگ تیتوم با ظاهری مبدل نظر هواداران را در خصوص فیلم پرسید که البته هواداران نتوانستند تیتوم را تشخیص دهند. سپس نوبت به اجرای قسمتی از این فیلم در حضور هواداران فرا رسید و چندین جوان خوش‌هیکل مشغول به اجرای برنامه شدند.

چنینگ تیتوم
چنینگ تیتوم

طرفداران که اصلاً فکر نمی‌کردند تیتوم در بین افراد حاضر روی صحنه باشد در حال تماشای این برنامه بودند تا اینکه تیتوم به میان هواداران آمد و هویت اصلی‌اش را آشکار کرد.

خواهران کارداشیان‌

مدتی پیش کلویی، کایلی و کندال به این فکر افتادند که با تغییر قیافه به سراغ هواداران بروند و حسابی آن‌ها را غافلگیر کنند. این خواهرها سوار یکی از تورهای هالیوود شدند و بدون اینکه کسی متوجه شوند گشت و گذار در هالیوود را شروع کردند. هر سه خواهر حضور ناشناس خود در میان مردم را از طریق اسنپ‌چت با هواداران به اشتراک می‌گذاشتند و همین امر باعث شد یکی از افرادی که در کنار کارداشیان‌ها حضور داشت ویدئوی شوخی آن‌ها را در اسنپ‌چت مشاهده کرده و آن‌ها شناسایی کند.

خواهران کارداشیان‌
خواهران کارداشیان‌

در کنار این خواهر‌ها، کیم نیز سابقه خوبی از شوخی با هواداران دارد و زمانی که خواهران کاردانشیان به دنبال استخدام دستیار بودند ظاهر خود را تغییر داد و در قالب دختری با نام سینتیا در مصاحبه استخدام حضور پیدا کرد. جالب است بدانید ظاهر کیم به اندازه‌ای تغییر کرده بود که کورتنی، خواهر کیم که در این مصاحبه حضور داشت نتوانست کیم را تشخیص دهد به‌رغم اینکه کیم مدتی در کنار کورتنی نشسته بود.

آرنولد شوارتزنگر

مدتی پیش آرنولد شوارتزنگر، در ظاهر ترمیناتور در مراسم افتتاحیه فیلم Terminator Genisys حضور پیدا کرد. وی سراسر بلوار هالییود را پیاده طی کرد و با عابرین و طرفداران حاضر در این بلوار به گفتگو نشست.

آرنولد شوارتزنگر
آرنولد شوارتزنگر

این اولین باری نیست که آرنولد شوارتزنگر با ظاهری مبدل در جلوی هواداران حضور پیدا می‌کند و در سال ۲۰۱۴ وی در باشگاه Gold با تغییر قیافه ظاهر شد. شایان ذکر است آرنولد درآمد ناشی از این فعالیت‌ها را صرف امور خیریه کرده است.

دریک

این خواننده رپ‌ پرطرفدار به درخواست جیمی کیمل، مجری معروف، با ظاهری مبدل و ریش و گلاه‌گیس در میان مردم رفت و نظر‌ آن‌ها را در خصوص خودش جویا شد.

دریک
دریک

بعضی از این افراد طرفدار دریک نبودند و یکی از این افراد وقتی فهمید قرار است ترانه Trophies را به‌عنوان یکی از آهنگ‌های دریک جلوی خودش اجرا کند حسابی سردرگم شد.

آشر

در سال ۲۰۱۵، آشر در ساحل ونیز یکی از طرفدارانش را حسابی شگفت‌زده کرد. دستیاران آشر از یکی از طرفداران وی با نام کلیر که ساکن انگلستان بود درخواست کردند تا برای فیلم‌برداری مستندی از زندگی آشر از انگلستان به آمریکا سفر کند.

آشر
آشر

به کلیر گفته شد که باید با یکی از طرفداران آشر ملاقات داشته باشد تا اینکه کلیر در کمال تعجب متوجه شد این طرفدار در‌واقع خود شخص آشر است و از برخورد غیرمنتظره با آشر حسابی جا خورد.

یوتو

جیمی فالون، مجری معروف، اعضای گروه یوتو را به خیابان چهل و دوم نیویورک و در یکی از ایستگاه‌های متروی این خبایان برد تا حاضرین در این ایستگاه را سورپرایز کند. اعضای گروه معروف یوتو با لباس‌های مبدل در ایستگاه مشغول به اجرای موسیقی شدند و پس از اینکه چندین دقیقه موسیقی اجرا کردند.

یوتو
یوتو

جیمی فالون هویت اصلی اعضای یوتو را برملا کرد تا حاضرین در ایستگاه را در بهت و حیرت فرو ببرد.

سلبریتی‌های دیگری که هواداران را شگفت‌زده کرده‌اند

سورپرایز کردن هواداران توسط سلبریتی‌های معروف از آن شوخی‌هایی به‌حساب می‌آید که هرگز قدیمی نمی‌شود. در همین راستا در سال ۲۰۱۶، شکیل اونیل، ستاره دنیای بسکتبال، لباس راننده یکی از خودروهای Lyft را به تن کرد تا هواداران از دیدن وی تعجب کنند.

دمی‌ لواتو، دی‌جی خالد و جی‌ لنو را نیز می‌توان به عنوان سایر سلبریتی‌هایی شناخت که همین شوخی را انجام داده‌اند. جالب است بدانید سلبریتی‌ها علاقه زیادی دارند تا با ظاهری مبدل در مراسم کامیک‌کان که سالانه در سن‌دیگو برگزار می‌شود حضور پیدا کنند، اندروید گارفیلد، جاستین تیمبرلیک، دانیل ردکلیف، و میسی ویلیمامز را می‌توان به عنوان دیگر سلبریتی‌هایی دانست که تاکنون با تغییر ظاهر در کامیک‌کان برای شوخی و سورپرایز هواداران حضور پیدا کرده‌اند.
 

بیشتر بدانید : جنیفر لارنس دل کودکان بیمارستانی را شاد کرد!

بیشتر بدانید : سورپرایز های خوانندگان مشهور در مراسم اسکار 2017



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : زندگی ایده آل