حقایق جالب از زندگی سرسی لنیستر بازیگر «بازی تاج و تخت » + عکس
لینا هیدی، بازیگر نقش سرسی لنیستر در سریال بازی‌ تاج و تخت game of thrones طرفداران زیادی دارد که در ادامه قصد داریم نکته‌ های جالبی از لینا هیدی را با شما در میان بگذاریم

لینا هیدی، بازیگر نقش سرسی لنیستر در game of thrones

 هر سال صدها سریال تلویزیونی در کشورهای مختلف تولید می‌شود اما تنها نام بعضی از آن‌ها سر زبان‌ها میافتد. در بین تمامی این سریال‌ها چند سالی است که بازی تاج و تخت حسابی طرفدار پیدا کرده. انصافاً هم باید گفت در کنار داستان جذاب، هنرپیشه‌های مجموعه بازی‌‌های تاج و تخت در حق این مجموعه سنگ‌تمام گذاشته‌اند و شخصیت‌های فراموش‌نشدنی را در این سریال شاهد هستیم.

در ادامه نکته‌های جالبی از لینا هیدی، هنرپیشه مجموعه بازی‌های تاج و تخت که از آن‌ها خبر ندارید را توضیح می دهیم:

لینا هیدی زاده برمودا است

لینا در تاریخ ۱۱ مهرماه سال ۱۳۵۲ در شهر همیلتون در مجموعه جزایر برمودا متولد شده است، این شهر به داشتن هتل‌هایی با نمای زیبا و جذاب به دریا معروف است. لینا تا سن ۵ سالگی در همیلتون سکونت داشت و سپس به دلیل شغل پدرش به انگلستان نقل مکان می‌کند. سپس لینا و خانواده‌اش در شهر هادرزفیلد سکنی می‌گزینند.

زورگویی‌های زیادی به لینا شده است

در سن کودکی مادر لینا وی را به کلاس‌ سخنوری فرستاد و به همین دلیل از همان سن کم ادیبانه صحبت می‌کرد. این سبک صحبت باعث شده بود تا دوستانش در مدرسه وی را دست بیاندازد. وی در این زمینه گفته است به یاد می‌آورد در دوران کودکی از یکی از پسرهای مدرسه با لحن ادیبانه خود پرسیده بود که زمین بازی کجاست؟ این پسر هم که از سبک صحبت‌ لینا متعجب شده بود به جای دادن آدرس با چوب کریکت به سر لینا می‌زند و او را به خاطر لهجه‌اش اذیت می‌کند.

game of thrones,بازی تاج و تخت,سرسی در بازی تاج و تخت,لینا هیدی,لینا هیدی در بازی تاج و تخت,بازیگر بازی تاج و تخت
لینا هیدی، بازیگر سریال بازی‌ تاج و تخت


این زورگویی‌ها به کودکی لینا ختم نمی‌شود و پس از اینکه وی در دهه ۹۰ به خاطر بازی در فیلم The Jungle Book شهرت خوبی پیدا می‌کند باز هم از شر زورگوها در امان نمی‌ماند. لینا تعریف کرده است که پس از بازی در این فیلم به همراه دوستانش در کافه مشغول خوردن بودند که یکی از دوستانش با مشت به صورت لینا می‌کوبد و وی مجبور می‌شود با چشمی که از ضربه مشت سیاه شده بود در سر صحنه فیلمبرداری حاضر شود.

رفاقت لینا و پیتر دینکلیج

سابقه رفاقت پیتر دینکلیج و لینا هیدی به قبل از شروع سریال بازی‌های تاج و تخت باز می‌گردد. پیتر دینکلیج که در این سریال نقش تریون لنیستر را بر عهده دارد، در سال ۲۰۱۰ با لینا هیدی در سر صحنه ساخت فیلم Pete Smalls is dead آشنا شد. همین آشنایی باعث شد تا بعداً پیتر دینکلیج، به سازندگان مجموعه بازی‌های تاج و تخت لینا هیدی را برای ایفای نقش سرسی لنسیتر پیشنهاد دهد. پیتر دینکلیج مدعی است شخصیت سرسی در این سریال نیازمند هنرنمایی بازیگر زنی بود که بتواند ابهت این مادر خاندان لنیسترها را در ذهن تماشاگر تداعی کند و لینا هیدی به بهترین نحو از عهده انجام این کار بر آمده است.

لینا و حمایت از حیوانات

لینا هیدی در سال ۲۰۰۸ در بنیاد رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران (P.E.T.A)، حضور پیدا کرد. وی در حضور خود از برنامه‌های سیرک که حیوانات را به نمایش می‌گذارند گله کرد و گفت مربیان خرس‌ها، فیل‌ها، ببرها و سایر حیوانات سیرک آن‌ها را با شلاق تعلیم می‌دهند و با باتوم‌های الکتریکی مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

خالکوبی‌های لینا هیدی

شاید جالب باشد بدانید لینا چیزی حدود ۹ خالکوبی در قسمت‌های مختلف بدن خود دارد. پشت، بازوی راست، بین شانه‌ها و دست لینا را می‌توان از مواردی نام برد که در آن‌ها خالکوبی به چشم می‌خورد. در این زمینه لینا گفته است که در برابر خالکوبی شدیداً وسوسه می‌شود و وقتی صدای سوزن خالکوبی را می‌شنود نمی‌تواند جلوی خودش را برای یک خالکوبی جدید بگیرد. کاملاً مشخص است این خالکوبی‌ها در سریال بازی‌های تاج و تخت به بهترین نحو مخفی شده‌اند.

game of thrones,بازی تاج و تخت,سرسی در بازی تاج و تخت,لینا هیدی,لینا هیدی در بازی تاج و تخت,بازیگر بازی تاج و تخت
بازیگر نقش سرسی لنیستر در سریال بازی‌ تاج و تخت

ناگفته نماند صحنه‌هایی که لینا هیدی پوشش زیادی در این سریال ندارد توسط بدل‌کار بازی شده و لینا هیدی واقعی را در این صحنه‌ها نمی‌بینیم در نتیجه خالکوبی‌های لینا هیدی نیز به چشم نمی‌خورد.

درآمد لینا از پارو بالا می‌رود

همان‌گونه که بهتر از ما می‌دانید شهرت و محبوبیت، ثروت را به دنبال دارد و هنرپیشه‌های سریال بازی‌های تاج و تخت بیشترین دستمزد را در تاریخ سریال‌های تلویزیونی دریافت کرده‌اند. پیتر دینکلیج، نیکولای کاستر والدو، کیت هرینگتون، امیلیا کلارک و لینا هیدی هر کدام مبلغ گزاف ۱.۱ میلیون دلار به ازای ایفای نقش در هر قسمت از سریال بازی‌‌های تاج و تخت دستمزد گرفته‌اند.

لینا در فصل اول و ششم سریال بازی‌های تاج و تخت باردار بود

لینا در حین فیلمبرداری فصل اول این سریال اولین فرزندش را باردار بود و در نتیجه برای بعضی از قسمت‌های فصل اول سازندگان از هنرپیشه بدل به جای لینا کمک گرفتند. از طرف دیگر در قسمت‌های دیگر نیز در فصل اول سازندگان برای لینا لباس‌های بلند انتخاب می‌کردند تا بارداری وی از نگاه بیننده مخفی بماند. لینا هیدی در این زمینه گفته است مشکلات بارداری پس از فارغ شدن وی تمام نشد و هورمون‌هایی که پس از بارداری ترشح می‌شود نیز خلق و خوی لینا را تغییر می‌داد و عصبی می‌کرد.

game of thrones,بازی تاج و تخت,سرسی در بازی تاج و تخت,لینا هیدی,لینا هیدی در بازی تاج و تخت,بازیگر بازی تاج و تخت
لینا هیدی، بازیگر نقش سرسی لنیستر در سریال بازی تاج و تخت

خوشبختانه این روحیه به لینا که قرار بود نقش سرسی را ایفا کند کمک زیادی کرد. جالب است بدانید در سال ۲۰۱۵ نیز در زمان فیلمبرداری ششمین فصل سریال بازی‌های تاج و تخت لینا هیندی دومین فرزندش را باردار بود.

لینا سگ‌های زیادی دارد

همان‌‌گونه که اشاره شد لینا هیدی از طرفداران حیوانات است و به همین دلیل سگ‌های زیادی نگه‌داری می‌کند. یک سگ شکاری از نژاد بیگل با نام لیزارد، یک سگ از نژاد بروکسل گریفون با نام ناگت به همراه دو سگ از نژاد داکس هوند با نام‌های مانکی و اسکیپی به همراه یک سگ نجات با نام آیریش را می‌توان از سگ‌های خانگی لیندا هیدی نام برد. این سگ‌ها چیزی بیشتر از ۲ میلیون دلار قیمت دارند و لینا از هر فرصتی برای انتشار عکس‌‌های آن‌ها در حساب توییتر خود استفاده می‌کند.

لینا اهل یوگا و بکس است

لینا هیدی برای تناسب اندام و حفظ روحیه خود بکس و یوگا را انتخاب کرده و از حدود سی سال پیش تاکنون ورزش بکس را ادامه داده است. این ورزش به لینا کمک کرده تا در فیلم‌های ۳۰۰ و سریال The Sarah Connor Chronicles ایفای نقش بهتری داشته باشد.

لینا هیدی عاشق فیلم‌های ترسناک است

اگر به فیلم‌های ترسناک علاقه داشته باشید به احتمال زیاد فیلم‌های The Purge و The Pride and Prejudice and Zombies را دیده‌اید. لینا در این فیلم‌ها ایفای نقش داشت و فیلم اره‌برقی تگزاس را به‌عنوان یکی از فیلم‌های مورد علاقه‌اش نام می‌برد. به گفته لینا، این فیلم‌ها به او کمک می‌کند ذهنش را خالی کرده و برای چند دقیقه فارغ از دنیا شود.

 

بیشتر بدانید : افشاگری بازیگر زن سریال بازی تاج و تخت از خاطره تعرض جنسی

بیشتر بدانید : حقایق جالب درباره سریال «بازی تاج و تخت» که نمی دانستید!!

بیشتر بدانید : بازیگران بدشانسی که بازی در سریال بازی تاج و تخت را رد کردند! + عکس

بیشتر بدانید : خبر بد برای علاقمندان به سریال بازی تاج و تخت



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : زندگی ایده ال