داستان الهام بخش زندگی 4 سلبریتی مشهور + عکس
مطمئنا همه سلبریتی ها از اول مشهور نبودند. به جز انهایی که فرزندان سلبریتی های مشهور بودند، بقیه خودشان راه موفقیتشان را پیدا کردند. در این پست تاثیرگذارترین داستان های زندگی 4 سلبریتی را خواهید خواند

سلبریتی های مشهور چگونه به ثروت رسیدند؟

درسته که در زندگی واقعا معجزه هم اتفاق می افتد، با این حال استعداد و سخت کوشی تاثیر بسزایی در موفقیت انسان ها دارد.

آیا تا بحال فکر کرده اید سلبریتی ها قبل از به شهرت رسیدن چه کار می کردند؟ مطمئنا همه آنها از اول مشهور نبودند. به جز انهایی که فرزندان سلبریتی های مشهور بودند، بقیه خودشان راه موفقیتشان را پیدا کردند.

در اینجا می خواهیم داستان الهام بخش و تاثیر گذار موفقیت و به ثروت رسیدن 4 سلبریتی مشهور را بگوییم.

شان کامز- Sean Combs-  ارزش دارایی 825 میلیون دلار

شان کامز یکی از بزرگ ترین رپرها، خواننده، ترانه نویس، و تولید کننده در نسل خودش است. او اخرین دومین هنرمند ثروتمند هیپ هاپ در آمریکا شده است، نفر اول جی- زی است.
با این حال افراد کمی می دانند که کودکی این هنرمند ثروتمند چگونه گذشت. پدر او در نیروی هوایی کار می کرد، اما خودش را درگیر مواد مخدر کرده بود. وقتیکه شان تنها دو سال داشت جسد پدرش در ماشینش در حالیکه گلوله خورده بود پیدا شد.

او و مادرش در فقر و تنگدستی روزگار می گذارندند. آنها در خانه های مخصوص افراد فقیر در Harlem زندگی می کردند.

خوشبختانه مادرش به Mount Vernon نقل مکان کرد و شان در انجا توانست سخت کار کرده و بالاخره به دانشگاه رفت. امروزه ارزش دارایی او 825 میلیون دلار است. او صاحب یک خانه به ارزش 7 میلیون دلار بوده و در چند بیزینس مختلف فعالیت دارد، او الان می تواند برای هدیه تولد به پسرش ماشین Maybach بدهد!

 شان کامز
شان کامز و 6 فرزندش در خانه شان

اپرا وینفری- ارزش دارایی 2.8 بیلیون دلار

جالب ترین و تاثیرگذارترین داستان لیست ما داستان زندگی اپرا وینفری است. اپرا از یک مادر مجرد نوجوان که به عنوان خدمتکار در خانه های دیگران کار می کرد متولد شد. او سالها اولیه کودکی اش را نزد مادر بزرگش زندگی کرد.

فقر و تنگدستی زیاد آنها را مجبور می کرد تا با کیسه های سیب زمینی لباس بدوزند و اپرا آنها را می پوشید. او دو خواهر ناتنی و یک برادر ناتنی نیز داشت. برادر او بعدها در اثر ایدز درگذشت، و یکی از خواهرانش نیز که معتاد به کوکائین بود نیز از دنیا رفت.

اپرا وینفری وقتی که تنها 9 سال سن داشت از سوی اقوام نزدیک مورد سو استفاده جنسی قرار کرد، او در سن 14 سالگی باردار شد و فرزندش مرده به دنیا آمد.

اپرا با  تکیه بر استعدادی که داشت توانست به مدرسه دولتی برود، اما به خاطر فقر مدام مورد تمسخر همکلاسی هایش واقع می شد. اما اپرا وینفری هیچ وقت تسلیم نشد و با استعداد بالایی که داشت با وجود تمام ناملایمات توانست روزبه روز موفق تر شود.

امروزه او یکی از مشهورترین مجری ها وبانفوذترین افراد است و ثروتی بالغ بر 2.8 بیلیون دلار دارد.

اپرا وینفری 
اپرا وینفری

جی کی رولینگ- ارزش دارای 650 میلیون دلار

جی کی رولینگ زنی که زیر بار قرض و گرفتار افسردگی بود توانست تبدیل به یکی از زنان میلیونر دنیا شود. اگرچه اودر فقر و تنگدستی بزرگ نشد، اما مشکلت متعددی داشت. مادر او از بیماری تصلب بافت ها رنج می برد، برای همین رولینگ کودکی شادی نداشت. و تاثیرش در بزرگ سالی او هم دیده می شد.

او در حالیکه ازدواج کرد که شغلی نداشت و زن خانه دار مطیعی بود، با این حال زندگی زناشویی اش زیاد دوام نداشت. جی کی رولینگ تا سال 1993 مادری مجرد بدون شغل و با بیماری افسردگی بود که به تنهایی فرزندش را بزرگ می کرد. او با کمک های دولت زندگی می کرد و زیاد می نوشت. ایده هری پاتر از خیلی قبل به ذهنش رسیده بود، و بالاخره شروع به نوشتنش کرد.

12 انتشاراتی دست نوشته های او رد کردند، اما او هرگز تسلیم نشد و ادامه داد. جی کی رولینگ اولین موفقیت خود را در سن 32 سالگی و سال 1995 به دست آورد، بعد از اینکه انتشارات Bloomsbury قبول کرد اولین کتاب او را منتشر کند!

جی کی رولینگ,هری پاتر 
جی کی رولینگ

هیلاری سوانک- ارزش دارایی 40 میلیون دلار

هیلاری سوانک بازیگری که دو بار برنده اسکار شد، برای فیلم های پسرا گریه نمی کنند و عزیز میلیون دلاری. این بازیگر فوق العاده بااستعداد امروزه جزو میلیونرهاست. امااو کودکی خوشایندی نداشت. پدر هیلاری وقتیکه او سن کمی داشت، مادرش را ترک کرد. خانواده اش مجبور شدند در تریلرهای کمپ مانند زندگی کنند.

سوانک از همان سن کم استعداد خوبی در بازیگری داشت و مادرش تلاش می کرد تا به هر روش ممکن به دخترش کمک کند. آنها به لس آنجلس تقل مکان کردند، اما هنوز با فقر زیاد دست و پنجه نرم می کردند. آنها در یک ماشین زندگی کردند تا مادرش توانست مقداری پول برای اجاره کردن آپارتمان جمع کند. هیلاری اغلب اوقات در مورد سختی های زندگی اش و اینکه نمی توانسته زندگی با فقر را قبول کند- چه در مدرسه و چه در جاهای دیگر- صحبت کرده است.

این داستان زندگی هیلاری بود که به کمک فداکاری های مادرش واستعداد بی نظیر خودش از فقر به شهرت و ثروت رسید. او اکنون یکی از زنان میلیونر جهان و بازیگری فوق العاده است.

  هیلاری سوانک
 هیلاری سوانک

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ