عجیب‌ترین هدایای هواداران به ستاره‌ها/ا ز دندان و گوش بریده تا لباس زیر!!
 اگر دوست دارید با عجیب ترین هدایایی که ستاره های هالیوود دریافت کرده اند آشنا شوید، در ادامه همراه مان باشید

وقتی رابرت پتینسون در فرش قرمز خلال دندان های زیادی از هوادارانش هدیه گرفت

ستاره های هالیوود شهرت و محبوبیت زیادی در میان مردم دارند، از این رو طبیعی ست که هدایا زیادی را از طرف هوادارانشان دریافت کنند. البته برخی از ستاره ها هستند که خودشان به هوادارانشان می گویند که چه چیزی خوشحال شان می کند، اما خب هر چه باشد آنقدر برخی از این هدایا عجیب هستند که تیتر داغ مجلات شده اند. اگر دوست دارید با عجیب ترین هدایایی که ستاره های هالیوود دریافت کرده اند آشنا شوید، در ادامه همراه مان باشید.

جرد لتو

جرد لتو رابطه نزدیکی با هوادارانش دارد. او در مصاحبه ای با الن گفت که نه تنها با طرفدارانش به مسافرت می رود، بلکه قسمت هایی از اندام آنها را نیز برای یادگاری نگه می دارد.

جرد لتو
جرد لتو


شاید این موضوع برایتان غیر قابل باور باشد اما خود جرد لتو اعتراف کرد که یکی از هوادارانش درست مانند ون گوگ، گوش بریده خود را برای او فرستاد و در کنارش نوشت: «آیا صدای مرا می شنوی؟» جرد در این باره می گوید: «من هیچوقت نفهمیدم که این گوش متعلق به چه کسی است اما آنقدر برایم جذاب بود که آن را سوراخ و از گردنم آویزان کردم.» شاید هر کدام از ما از دیدن تکه ای از اندام دیگران وحشت زده شویم اما گویی این هدیه برای جرد لتو بسیار هم هیجان انگیز است.

کشا

کشا عاشق دندان است. او با دندان هایی که دارد می تواند بزرگ ترین نمایشگاه دندان را برگزار کند. او خودش اعتراف می کند که از هوادارانش می خواهد تا دندان هایشان را برایش بفرستند.

کشا
کشا


«من بیش از 1000 دندان دارم که هوادارنم به من هدیه کردند. من از آنها استفاده های مختلفی می کنم، به عنوان مثال با آنها گوشواره یا گردنبند می سازم.»

اد شیرن

اد شیرن عاشق کیک است، حتی فیلم های زیادی از او که دو لپی کیک ها را داخل دهانش می گذارد، وجود دارد به طوری طرفداران او نیز به این موضوع آگاهی دارند و برای خوشحالی اش کیک های متنوع و رنگارنگ ارسال می کنند.

اد شیرن
اد شیرن


البته او هم دست رد به هیچکدام شان نمی زند و از آنها با شکم خالی و دهان باز استقبال می کند.

رابرت پتینسون

رابرت پتینسون از زمانی که نیکوتین را از زندگی اش حذف کرد، به سمت خلال دندان روی آورد. در واقع او در زمان هایی که بدن اش نیاز به نیکوتین دارد اما نمی خواهد به سمت آن برود، شروع به جویدن خلال دندان می کند.

رابرت پتینسون
رابرت پتینسون


ستاره «گرگ و میش» اعتراف می کند که او در فرش قرمزها خلال دندان های زیادی از هوادارانش هدیه گرفته است. او با هوادارانش ارتباط نزدیکی دارد، از این رو هدیه آنها را نیز قبول می کند، حتی اگر یک خلال دندان ساده باشد.

دنزل واشینگتن

دنزل واشینگتن یک بار در یکی از مسافرت هایش یادش رفت که لباس زیرش را با خود ببرد، از این رو مجبور شد که به خرید لباس زیر برود.

دنزل واشینگتن
دنزل واشینگتن


آنجا بود که فهمید قیمت لباس زیر چقدر گران است، بنابراین از هوادارانش درخواست کرد تا برایش لباس زیر بفرستند. از آن زمان بود که طرفدارانش همیشه برای او لباس زیر نو می فرستند و دنزل نیز از این موضوع استقبال می کند.

دنیل ردکلیف

شاد کردن دنیل ردکلیف کار سختی نیست. او هدایای زیادی را از هوادارانش دریافت می کند اما یکی از بهترین هدایایی که تا به حال دریافت کرده، اچ ا اسکچ است. اچ ا اسکچ یک اسباب ‌بازی ست که یک صفحه نمایش صاف خاکستری ‌رنگ و دو دستگیره روی قاب خود دارد، و با چرخاندن دستگیره‌ ها، سوزن درون قاب حرکت می‌کند و پودر آلومینیوم را جابجا می‌ کند و خطوط سیاه‌ رنگ روی صفحه ترسیم می ‌شود.

دنیل ردکلیف
دنیل ردکلیف


این ابزار یکی از مشهورترین و پرفروش ‌ترین اسباب ‌بازی ‌های قرن بیستم بود. از نظر دنیل این اسباب بازی واقعا فوق العاده است.

آرایانا گراندی

مطمئنا ستاره ای چون آریا گراندی هدایای زیاد و گران قدری را از هواداران خود دریافت می کند اما برخی از آنها بیش از همه به چشم اش می آید. به عنوان مثال یکی از عجیب ترین هدایایی که آریانا دریافت کرده از فردی در ماساچوست بوده است.

آرایانا گراندی
آرایانا گراندی


بسته ای که به دست اش رسید شامل یک سنگ از کوههای نیوهمپشایر، یک آینه سه تکه، یک پابند 200 دلاری و عجیب تر از همه یک کدو تنبل 20 کیلویی بود.

اما واتسون

اما واتسون نیز از ستاره هایی ست که محبوبیت زیادی در میان هوادارانش دارد، پس طبیعی ست که هدایای زیادی را از آنها دریافت کند.

اما واتسون
اما واتسون


اما چیزی که برای خودش هم عجیب است، دریافت تعداد زیادی انجیل است. او خودش در این باره می گوید: «نمی دانم چرا من انقدر کتاب مقدس هدیه می گیرم، شاید هوادارنم فکر می کنند که من باید به راه راست هدایت شوم. فقط در اتاق من بیش از 20 انجیل وجود دارد که نمی دانم با آنها چه کنم.»
 

بیشتر بدانید : سلبریتی های مهربان که به طرفداران خود سر می زنند! + عکس

بیشتر بدانید : سورپرایزهای جالب سلبریتی ها برای طرفدارانشان + عکس

بیشتر بدانید : سلبریتی های خیر و کارهای خیری که تا به حال انجام داده اند + عکس

بیشتر بدانید : خواهران سلبریتی های مشهور و نوع رابطه شان! + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: زندگی ایده آل