ستاره های هالیوود که هیچ وقت ازدواج نکردند + عکس
اگر مایلید با ستاره‌های هالیوود که با وجود شهرت، جذابیت و ثروت هنوز ازدواج نکرده اند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید

چرا لئوناردو دی کاپریو Leonardo Di Caprio ازدواج نمی کند

شاید برای شما شوکه کننده باشد که برخی از ستاره‌های هالیوود با وجود شهرت، جذابیت و ثروتی که دارند، هنوز ازدواج نکرده اند. ستاره‌ها عاشق این هستند که با ازدواج شان خبرساز شوند و با برگزاری مراسم مجلل و لوکس عروسی بدرخشند، اما این در مورد تمام آن‌ها صادق نیست. به عنوان مثال، برخی از ستاره‌ها هستند که هیچ علاقه‌ای به عروسی ندارد به طوری هیچ ازدواجی را در شناسنامه شان ثبت نکرده اند. اگر دوست دارید با این ستاره‌ها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

کامرون دیاز

اکثریت بر این باورند که آقایان از دوران مجردی خود لذت می‌برند و این خانم‌ها هستند که آن‌ها را وادار به ازدواج می‌کنند. شاید این در مورد برخی از خانم‌ها صحت داشته باشد، اما همه اینگونه نیستند. به عنوان مثال کامرون دیاز جزو ستاره‌هایی ست که به ازدواج هیچ تمایلی ندارد.

کامرون دیاز
کامرون دیاز

او با وجود زیبایی و توانمندی‌هایی که دارد، قادر است دل هر مردی را به دست آورد، اما به گفته خودش هیچوقت گول نمی‌خورد و ازدواج نمی‌کند. او با مرد‌های زیادی مانند جاستین تیمبرلیک، الکس رودریگز، جرد لتو، مت دیلو وارد رابطه عاطفی شده بود، اما هیچوقت دوست نداشت که خودش را تا آخر عمر وابسته مرد دیگری کند. او در مصاحبه‌ای در این باره گفت: «این خواسته من در سن ۴۶ سالگی نیست، بلکه من در دهه ۲۰ و ۳۰ زندگی ام نیز همین طرز فکر را داشتم.»

بیشتر بدانید : «كامرون دیاز» مادر سه فرزند می‌شود

اپرا وینفری

اپرا وینفری، ۶۵ ساله، یکی از موفق‌ترین و قدرتمندترین زنان جهان است که هرگز ازدواج نکرده است. او با مردان زیادی در ارتباط بود تا این که توانست نیمه گمشده خودش، استدمن گراهام، را پیدا کند. او از سال ۱۹۸۶ تاکنون با استمن در رابطه‌ای عاطفی ست. آن‌ها در سال ۱۹۹۲ با هم نامزد کردند، اما هیچگاه دوست نداشته که رابطه شان را جدی‌تر و به عنوان زن و شوهر زیر یک سقف زندگی کنند.

اپرا وینفری
اپرا وینفری

زمانی که از اپرا دلیل این کار را پرسیدیم گفت: «اگر ما با هم ازدواج کرده بودیم، تا حالا از هم جدا شده بودیم. از نظر ما ازدواج این بلا را سر رابطه مان می‌آورد.» از آنجا که او اپراست، حتما صلاح زندگی خودش را می‌داند.

بیشتر بدانید : اپرا وینفری؛ دختر گونی پوشی که بانفوذترین زن جهان شد!!

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو سوپراستار ۴۴ ساله هالیوود، تاکنون ازدواج نکرده و اینطور به نظر می‌رسد که از این پس هم قصد ازدواج ندارد. او با زنان بسیاری در ارتباط بوده، اما هیچوقت خودش این موضوع را تایید نکرده است.

لئوناردو دی کاپریو
لئوناردو دی کاپریو

در واقع شخصیت او به گونه‌ای ست که خیلی دوست ندارد از روابط عاطفی اش حرفی بزند. زمانی که از او در مورد آینده اش می‌پرسیم می‌گوید: «من نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقاتی در انتظارم خواهند بود، خیلی هم دوست ندارم که به آن فکر کنم. من سعی می‌کنم که برای زمان حال برنامه ریزی کنم.» این طور که پیداست او هیچوقت روابط عاطفی اش را جدی نمی‌گیرد و معمولا با دید سرگرمی به آن‌ها نگاه می‌کند. شاید دلیل این رفتار او مشغله کاری اش باشد، کسی چه می‌داند!

بیشتر بدانید : دلیل مشکوک جدایی لئوناردو دی کاپریو از نامزدش!

متیو پری

متیو پری بازیگر و کمدین ۴۹ ساله آمریکایی-کانادایی ست که بیشتر با ایفای نقش چندلر در سریال «دوستان» شناخته می‌شود. او تا به حال با ستاره‌هایی بسیاری، چون جولیا رابرتز، یاسمین بلیس و لورن گراهام قرار ملاقات داشته، اما به هیچکدام از آن‌ها پیشنهاد ازدواج نداده است.

متیو پری
متیو پری

او در این باره می‌گوید: «اگر چه من تا به حال شانس ازدواج را نداشته ام، اما دوست دارم که در آینده ازدواج کنم. من دوست دارم که خانواده خودم را تشکیل بدهم و یک پدر و همسر ایده آل برای خانواده ام باشم.» به نظر شما فردی که می‌تواند مردم را بخنداند، قادر نیست که خانواده اش را شاد کند؟

داین کیتن

داین کیتن بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی برنده جایزه اسکار است. اولین نقش مهم او نقش کی آدامز در فیلم «پدرخوانده» بود. علاوه بر کارگردانی و بازیگری، او نویسنده، خواننده، عکاس نیز هست. با همه اینها، او هیچگاه دوست نداشته که نام همسر را از آن خود کند.

داین کیتن
داین کیتن

او در طول ۷۳ سال سن خود، با افرادی، چون وودی آلن یا وارن بیتی قرار ملاقات داشته، اما زمانی که در مورد ازدواج از او می‌پرسیدند می‌گفت: «من با ازدواج مخالف نیستم، اما این اتفاق را در آینده ام نمی‌بینم. من هر وقت دلم برای مردی لرزید، مدام در مورد او رویاپردازی کردم یا با دیدن اش به هیجان آمدم، آنوقت ازدواج می‌کنم، اما این اتفاق هنوز در زندگی من رخ نداده است.»

کوکو شانل

کوکو شانل معروف به افسانه مد، طراح مد پیشتاز فرانسوی بود که در سن ۸۷ سالگی از دنیا رفت. او یکی از چهره‌های مهم در عرصه مد در قرن بیستم بود. کوکو شانل زنی بود که چهره مد را برای همیشه تغییر داد.

کوکو شانل
کوکو شانل

او به رابطه عاطفی جدی اعتقادی نداشت، از این رو سعی می‌کرد که خیلی روابط اش را جدی نگیرد. او با خوش تیپ و جذاب‌ترین مردان در ارتباط بود، اما هیچوقت به پیشنهاد ازدواج آن‌ها پاسخ مثبت نداد. به عنوان مثال دوک وست مینستر از افرادی بود که به او درخواست ازدواج داد، اما کوکو شنل نه تنها فرصت مادر شدن، بلکه فرصت گرفتن لقب اشرافی را نیز از خود گرفت. او در این باره می‌گوید: «من نمی‌خواهم که مسئولیت زندگی ام را بر دوش یک مرد بیاندازم.» اگر چه او ۸۷ سال زندگی کرد، اما تاثیراتی که بر زندگی مردم گذاشته، هنوز پابرجاست.

شارلیز ترون

شارلیز ترون به عنوان یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های جهان شناخته می‌شود، از این رو باورش سخت است که او هنوز در سن ۴۳ سالگی، تن به ازدواج نداده است.

شارلیز ترون
شارلیز ترون

او در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۱ گفت: ازدواج برای من مسئله مهمی نیست. من هنوز دلیل کافی برای این اتفاق پیدا نکرده ام. من خودم روابط عاطفی بلند مدت را ترجیح می‌دهم، اما به ازدواج اعتقادی ندارم. زمانی هم که می‌بینیم دیگران به ازدواج انقدر اهمیت می‌دهند، تعجب می‌کنم. اگرچه شارلیز ترون به همسر بودن علاقه‌ای ندارد، او مادر بودن را می‌پرستد، از این رو ۲ فرزند را به فرزندخواندگی قبول کرده است.


بیشتر بدانید : هرآنچه که درباره شارلیز ترون نمی دانستید! به مناسبت تولد 43 سالگی

بیشتر بدانید : ستاره‌های هالیوود که در دوران نوجوانی ازدواج کردند + عکس

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که ازدواج شان مصلحتی بود + از بریتنی اسپیرز تا کیم کارداشیان

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که علی رغم خیانت همسر به زندگی شان ادامه دادند + تصاویر

بیشتر بدانید : ازدواج این زوج های هالیوود در خفا انجام شد!



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: زندگی ایده آل