نکات عجیب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کیتی پری! + عکس
 در این گزارش می‌خواهیم در مورد برخی از نکات جالب و عجیب اورلاندو بلوم و کیتی پری صحبت کنیم

جزئیات رابطه کیتی پری با اورلاندو بلوم پس از جدایی اورلاندو بلوم از همسرش

 اورلاندو بلوم، بازیگر معروف، و کیتی پری، خواننده سرشناس، طرفداران خود را در روز ولنتاین ۲۰۱۹ با هدیه‌ای غیرمترقبه مبنی بر نامزدی شان شگفت زده کردند. به جای یک اعلان رسمی، بلوم و پری در رسانه‌های اجتماعی خود به طور همزمان و با انتشار یک عکس مشترک از چهره هایشان در کنار بالون‌هایی به شکل قلب، خبر از نامزدی خود دادند.

کیتی پری که انگشتر زیبای نامزدی خود را به نمایش گذاشته بود چنین نوشت:

«غنچه کامل» (Full bloom) و بلوم نیز نوشت: «برای همیشه» (lifetimes). اگر چه این لحظه‌ای به یاد ماندنی برای این زوج دوست داشتنی است، اما رابطه آن‌ها با فراز و فرود‌های بسیاری همراه بوده است.

حلقه ی نامزدی کیتی پری
عکس حلقه ی نامزدی کیتی پری

برای مثال باید به داستان‌ها و اختلافات رسانه‌ای شده این دو اشاره کرد که برخی از رابطه نزدیک بلوم با یک خواننده و جدایی این دو و عکس‌های رسوا کننده خبر می‌دادند. اگر چه به نظر می‌رسد که پری و بلوم می‌خواهند این داستان‌های طولانی را به فراموشی بسپارند، اما طرفداران آن‌ها به این زودی‌ها این شایعات را فراموش نخواهند کرد. در ادامه می‌خواهیم در مورد برخی از نکات جالب و عجیب اورلاندو بلوم و کیتی پری صحبت کنیم.

وقتی که هنر از زندگی تقلید می‌کند

یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین آهنگ‌های کیتی پری آهنگی با عنوان «داغ و سرد» (Hot N Cold) است که از فراز و نشیب‌های یک رابطه عاشقانه می‌گوید. او در این ترانه که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد چنین می‌خواند: «می جنگیم، جدا می‌شویم، می‌بوسیم و می‌سازیم». آن روز‌ها پری چیزی از آینده اش نمی‌دانست، اما به نظر می‌رسد این شعر دقیقاً شرح حال رابطه آینده او با اورلاندو بلوم است که در اوایل ژانویه ۲۰۱۶ آغاز شد.

کیتی پری در کنار نامزدش اورلاندو بلوم
کیتی پری در کنار نامزدش اورلاندو بلوم

رابطه این دو بدون دردسر و مشکل نبوده و ظاهراً این زوج مدتی در مارس ۲۰۱۷ از هم جدا شده بودند و طرفدارانشان متوجه شدند که مدتی است این دو در کنار هم دیده نمی‌شوند و این دو در پیامی این جدایی را چنین تایید کردند: «قبل از این که شایعات و تحریفات از کنترل خارج شود، ما می‌توانیم تایید کنیم که اورلاندو کیتی در حال ایجاد یک فضای احترام و عاشقانه در شرایط کنونی هستند». ظاهراً کیتی پری خواستار این جدی شده بود، اما برخی منابع نزدیک گفته بودند که این دو هنوز به شدت به یکدیگر علاقمند بوده و پس از اینکه کمی فضای آزاد را تجربه کنند بار دیگر به یکدیگر خواهند پیوست. حتی گفته می‌شد که پری می‌خواهد رابطه اش با جان می‌یر را از سر بگیرد.

ماجرای جاستین بیبر چه بود؟

شاید شما نیز رابطه جاستین بیبر با ماجرای ارتباط عاشقانه بین پری و بلوم را ندانید. در اکتبر ۲۰۱۸، کیتی پری تصاویری از خود را در کنار پوستر جاستین بیبر در اینستاگرام منتشر کرد و زیر آن نوشت: «بت نوجوان، بت آمریکایی». در نگاه اول می‌توان این کامنت را تلاشی ساده و قابل درک برای تبلیغ برنامه «آمریکن آیدل» دانست، برنامه‌ای که کیتی پری نقش داور را در آن ایفا می‌کرد. اما بیبر و بلوم روزگاری دشمنی بسیار سختی با یکدیگر داشته اند که حتی در جولای ۲۰۱۴ در رستوران مشهور چیپریانی در ایبیزا، اسپانیا به درگیری فیزیکی بین این دو می‌انجامد.

جاستین بیبر و کیتی پری
جاستین بیبر و کیتی پری

ظاهراً اورلاندو از این که شایعه شده بود بیبر با همسر سابق او، میراندا کر، قبل از جدایی شان در سال ۲۰۱۳ رابطه داشته است بسیار ناراحت و عصبانی بوده و در رستوران مذکور از دست دادن با بیبر خودداری می‌کند که باعث می‌شود بیبر سخنانی تحقیرآمیز به زبان بیاورد. بدین ترتیب این دو با یکدیگر درگیر شده و همراهانشان مجبور به دخالت شدند.

پای سلنا گومز نیز در میان بوده است

در حالی که انگار رابطه ادعایی بین بیبر و همسر سابق بلوم کافی نبوده، ظاهراً سلنا گومز، نامزد سابق بیبر و خواننده جوان معروف، نیز در گذشته روابطی مشکوک با اورلاندو بلوم داشته است. در می ۲۰۱۶، بلوم و گومز در یک کلوب شبانه در لاس وگاس با هم دیده شدند. ادعا شده بود که این خوشگذرانی زمانی رخ داده که اورلاندو و کیتی پری وارد رابطه شده بودند و بعد‌ها تصاویری از بغل کردن و شوخی‌های این دو منتشر شد.

رابطه سلنا گومز و اورلاندو بلوم
رابطه سلنا گومز و اورلاندو بلوم

بعد از این شایعات بود که پری لینکی به یک ترانه به نام «Is That All There Is?» که در مورد توهم عاشقانه و دل شکستگی است را منتشر کرد و خیلی زود طرفداران پری آن را به رابطه بلوم و گومز نسبت دادند. اما مدت کوتاهی بعد پری مقاله‌ای در مورد کار‌های انساندوستانه اورلاندو در حساب توئیتری خود منتشر کرد و نوشت: «به جای دادن انرژی و چشم‌های خود به توطئه‌های بی ارزش، ببینید این چقدر جذاب است» و گومز نیز با یک ایموجی که دست‌های بالا رفته به نشانه تسلیم را نشان می‌داد به آن واکنش نشان داد.

حسادت چه می‌گوید؟

غیرمعمول نیست که یک سلبریتی به نام کار‌های بشردوستانه با جنس مخالف قرار بگذارد که دقیقاً همان کاری بود که بلوم در دسامبر ۲۰۱۸ برای کنسرتی به نفع قربانیان آتش سوزی‌های کالیفرنیا انجام داد. ظاهراً کیتی پری نمی‌خواست مرد زندگی اش با زن دیگری قرار ملاقات بگذارد حتی اگر اهداف انسان دوستانه داشته باشد. ترس پری از این موضوع زمانی مشخص شد که او بلوم را به مخاطبان خود نشان داد و گفت: «می توانید با او به موتورسواری و یک مکان برای خوردن ناهار بروید تا با اورلاندو عجیب بلوم ناهار بخورید.

این بدان معنی است که وقتی با او روی موتورسیکلت هستید او را طوری بغل کنید که من هیجان زده نشوم». یکی از طرفداران به نام لارا پیشنهادی ۲۰.۰۰۰ دلاری برای این کار داد، اما پری قبل از این که این حراج پیش‌تر برود گفت: «لارا متاسفم من آن را به قیمت ۵۰.۰۰۰ دلار می‌خرم».

مرزها؟ چه مرزهایی؟

غیرمعمول نیست که زوجی مشهور به دلایلی مانند محدودیت‌ها و مرز‌های شخصی از هم دلگیر شوند، اما آیا می‌توان چنین مرزبندی‌هایی را غیرطبیعی دانست؟ این دقیقاً همان کاری بود که کیتی پری با دور انداختن کیف لوازم آرایشی شخصی اورلاندو بلوم انجام داد. پری در طی یک مصاحبه در فوریه ۲۰۱۹، این حرکت را تایید کرد و گفت: «نامزد من حتی نمی‌دانست که زمانی که او در خانه نبوده من کیف لوازم آرایشش را دور انداخته بودم.

کیتی پری در کنار اورلاندو بلوم
عکس کیتی پری در کنار اورلاندو بلوم

به او گفتم که یک نمونه جدیدش را برای کریسمس برایش می‌خرم. او گفت که این کیف را ده سال داشته و می‌خواسته که هنوز هم آن را در کمدش داشته باشد. به او گفتم که لحظه‌ای که بروی این چیز به آشغالدانی خواهد رفت». شاید نیت پری در این مورد خیر بوده، اما مشخص نیست که چرا ابتدا شوهرش را در جریان این ذهنیت خود قرار نداده است که نوعی بی احترامی به حریم خصوصی محسوب می‌شود.

آیا باید حتماً این را ببینیم؟

یکی از عجیب‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین لحظات رابطه عاشقانه پری و بلوم در آگوست ۲۰۱۶ رخ داد وقتی که این دو در حال موج سواری در ایتالیا دیده شدند. اگر چه این خوشگذرانی کاملاً بدون مشکل به نظر می‌رسید، اما مشکل این بود که در تصاویر منتشر شده، بلوم کاملاً عریان بود و پری نیز چندان از این موضوع خوشحال به نظر نمی‌رسید. بعد‌ها پری در مورد این ماجرا صحبت کرده و آن را واکنش بلوم به کنجکاوی دیگر حاضران در ساحل عنوان کرده بود.

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که رسوایی شان رسانه ای شد / از کیتی پری تا جانی دپ

بیشتر بدانید : 18 اشنایی و جدایی خبرساز در سال 2014 بین هالیوودی ها + عکس

بیشتر بدانید : ستاره هایی که در زمینه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

بیشتر بدانید : مشاهیر جدید ستاره‌دار در هالیوود + تصاویر



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: زندگی ایده آل