5 ستاره ای که فکر می کردیم موفق شوند اما اشتباه می کردیم!
 در اینجا نگاهی داریم به سلبریتی هایی که زمانی به شهرت رسیدند ولی به سرعت رو به فراموشی رفتند. ما می خواهیم دلایل سقوط این ستاره ها را بررسی کنیم

این سلبریتی هایی هالیوود چرا سقوط کردند؟

افراد بی شماری هستند که آرزوی شهرت در سر دارند.  اما کسانی هم که سریع به شهرت می رسند متوجه می شوند که مشهورماندن به اندازه مشهور شدن سخت است!
پس حتی اگر واقعا در کارتان پیشرفت کرده و آدم موفقی باشید، دلیل نمی شود در آینده هم در حرفه تان فرد موفقی باشید. و متاسفانه با نگاه به زندگی ستاره ها می فهمیم این جمله واقعا درست است.
در اینجا نگاهی داریم به سلبریتی هایی که زمانی به شهرت رسیدند ولی به سرعت رو به فراموشی رفتند. ما می خواهیم دلایل سقوط این ستاره ها را بررسی کنیم.

بیشتر بدانید : ستاره های هالیوود که از کودکی بازیگر شدند و درخشیدند!


1. نو کمبل
نو کمبل بعد بازی در نقش اصلی فیلم «جیغ»، فیلم ترسناک نمادین دهه 90 به شهرت رسید.  این نقش به مدت چندین سال بزرگ ترین نقش در دوران جوانی این بازیگر بود: نو کمبل در سه قسمت از این فیلم ترسناک در نقش شخصیت اصلی فیلم ظاهر شد. با این حال بعد از اتمام فیلم در سال 2000 بازیگری او رو به رکود گذاشت.

او هیچ نقش بزرگی در فیلم های مشهور نگرفت.کمبل فقط در سال 2011 دوباره در نقش سیدنی پرسکات ظاهر شد:  خالقین این مجموعه ترسناک تصمیم گرفتند بخش دیگری از جیغ را بسازند. شاید این بازیگر فقط در نقش همین یک شخصیت کمی زیادی عمقی بازی کرد!

ستاره های هالیوود,سلبریتی,سقوط ستاره,نو کمبل,فیلم جیغ 
نو کمبل بازیگر فیلم جیغ

2. وانیلا ایس (Vanilla Ice)
وانیلا آیس اولین خواننده رپی بود که به تنهایی در راس جدول موسیقی قرار داشت. ترانه او Ice Ice Baby  مشهور و همه گیر شد و فروش آلبومش به شدت بالا رفت.

اما علی رغم این شهرت زیاد تصویر او در صحنه برای خودش به سرعت خسته کننده شد. درنتیجه او تصمیم گرفت به قراردادهایش پایان داده و یک خواننده مستقل بشود. وانیلا آیس امروزه نیز می خواند و در چندین فیلم به عنوان بازیگر حضور داشته و در نقش تهیه کننده موسیقی نیز کار می کند.
البته او به اندازه زمان آغاز کارش مشهور نیست، اما توانایی تصمیم گرفتن برای چیزهایی که دوست دارد و اینکه چه ترانه ای بخواند برای او خوشحال کننده است.

ستاره های هالیوود,سلبریتی,سقوط ستاره,وانیلا آیس 
وانیلا آیس خواننده رپ

3. سای (PSY)
در سال 2012  موزیک ویدئوی گانگنام استایل پربیننده ترین ویدئوی تاریخ یوتیوپ شد. بعد از منتشر شدن این ویدئو تماما دنیا در مورد سای موزیسین کره جنوبی حرف می زدند.

در کشورهای اروپایی این موزیک ویدئو با وجود کره ای بودن برای ماه ها در صدر جدول آهنگ ها بود. اگرچه با این جال خواننده هنوز هم مشهور است، و ترجیح می دهد کنسرت های زیادی در سراسر جهان برگزار کند.
امروز که 7 سال از آن زمان می گذرد او هنوز تورهایش را برگزار می کند، اما در دوران کاری اش هیچ وقت به چنان رکوردی دست پیدا نکرد. سال خودش ویدئوی گانگنام استایل را یکی از بزرگ ترین دستاوردهای طول زندگی اش می داند.

ستاره های هالیوود,سلبریتی,سقوط ستاره,سای,گانگنام استایل 
موزیک ویدئوی پرطرفدار گانگنام استایل

4. رابرت انگلوند
رابرت انگلوند هم مرد یک نقش است! فردی کروگر بزرگ ترین دستاورد دوران کاری این بازیگر بوده و باعث شهرت او شد. در پایان دهه 80 او مشهورترین کاراکتر سینمایی را خلق کرد و از سال 1984 تا 2003 در نقش فردی بازی کرد.

این نقش از یک طرف این نقش باعث شهرت رابرت شد، از طرف دیگر گریم زیادی که او داشت اجازه نمی داد توانایی های بازیگری اش را اثبات کند. تا به امروز هم افراد خیلی کمی توانسته اند این بازیگر را در نقش فردی بشناسند.

ستاره های هالیوود,سلبریتی,سقوط ستاره,رابرت انگلوند,فردی, 
رابرت انگلوند بازیگر نقش فردی در کابوس خیابان الم

5. ریک مورانیس
ریک مورانیس در دهه 80 یکی از معروف ترین بازیگران مرد کمدی در آمریکا و کانادا بود. فیلم هایی که او در انها بازی می کرد به سرعت مشهور می شدند.
ریک در فیلم های شکارچیان روح، Honey و I Shrunk the Kids  و در نقش اصلی ظاهر شد و در دیگر فیلم های کمدی خانوادگی معروف نیز بازی کرد. هیچ خطری نمی توانست بازیگری او را تهدید کنید، اما در آغاز دهه 90 همسر این بازیگر در اثر ابلا به سرطان درگذشت. ریک بعد از این اتفاقات تصمیم گرفت هالیوود را ترک کرده تا کودکانش را بزرگ کند.

ستاره های هالیوود,سلبریتی,سقوط ستاره,ریک مورانیس 
ریک مورانیس بازیگر نقش های کمدی

 

بیشتر بدانید : کودکی سخت و باور نکردنی ستاره های هالیوود!

بیشتر بدانید : هالیوودی های باهوشی که در اوج شهرت درس می خواندند!

بیشتر بدانید : ستاره هایی که والدینشان در کودکی آنها را رها کردند!!

بیشتر بدانید : 10 ستاره هالیوود که سال 2011 سقوط کردند!! (+عکس)



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ