5 قدم برای تغییر مسیر سحر قریشی و دور شدن از حاشیه ها!
 یکی از عکس‌های سحر قریشی که در فضای مجازی واکنش منفی کاربران را به دنبال داشت، پوشش عجیب او در اکران‌ مردمی فیلم «ایکس لارج» است. انتخاب چنین پوشش‌هایی برای دیده شدن کار جالبی نیست

  5 گام برای تغییر مسیر سحر قریشی در سینما

 سحر قریشی که به تازگی به علت تصمیم جدیدش برای ورود به عرصه کارگردانی و ساخت یک فیلم اجتماعی، مورد انتقاد قرار گرفته بود و نامش در سرخط خبرها بود، در گفت‌وگوی تازه‌اش با مجله ویدئویی تی‌وی پلاس باز هم حاشیه‌ساز شده است. او در بخشی از این گفت‌وگو، در پاسخ به سوالی درباره علت کم‌کار شدنش می‌گوید تصمیم گرفته مسیر 10 ساله‌اش را تغییر دهد و از انتقادها درباره حضورش در تئاتر گلایه می‌کند. با این حال او برای تبدیل شدن به یک ستاره جدی، نیاز دارد تا برخی قواعد ستاره بودن را رعایت کند. این دستورالعمل 5 ماده‌ای، همان قواعدی ا‌ست که سحر قریشی کم دارد.

1- نه به فیلم‌های گیشه‌ای و بفروش
سحر قریشی از همان ابتدای ورود به سینما، کارش را با آثار کمدی تجاری و بفروش شروع کرده است و تا همین امروز که فیلم کمدی «ایکس لارج» را روی پرده سینماها در حال اکران دارد، مدام در این نوع فیلم‌های سینمایی دیده شده است. او سال گذشته در دو  فیلم کمدی کم ارزش «آپاچی» و «ایکس لارج» بازی کرد و تنها یک سال است که در فیلمی بازی نکرده است ، پس چندان زمان زیادی نیست که از کم‌کار شدنش می‌گذرد. اگر خانم قریشی قصد دارد مسیرش را تغییر دهد باید بیشتر از این‌ها منتظر یک کار خوب بماند و پیشنهاد بازی در هیچ فیلم کمدی بفروشی را نپذیرد، تا بتواند کارنامه‌اش را به کلی تکان دهد.

2- دوری از ر‌سانه های زرد
رسانه‌های زرد، سراغ هر بازیگری که بروند، دست روی مسائل حاشیه‌ای می‌گذارند و زردترین موضوعات را در مصاحبه مطرح می‌کنند تا مصاحبه دیده شود و تیتر صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی مربوط به حواشی سینما، تأمین شود. سحر قریشی جزو آن دسته از بازیگرانی است که پای ثابت این نوع مصاحبه‌هاست و بارها در یکی از همین رسانه‌ها دیده شده است. او کاملاً در مقابل مسائل حاشیه‌ای و زرد، پاسخ گوست و با توضیحات عجیب و غیرمنطقی درباره موضوعات گذشته، همیشه اوضاع را بدتر می‌کند! سحر قریشی باید راجع به محتوای گفت‌وگوهای خود و رسانه‌هایی که با آن‌ها صحبت می‌کند حساس‌تر باشد و کمتر درباره چنین مسائلی صحبت کند.

3- حرف نزدن علیه دیگران
زیاد پیش می‌آید که سحر قریشی در اظهارنظرهای خود، به دلیل دلخوری‌های شخصی و بی‌اهمیت از نظر سینما، به بعضی از چهره‌های سینمایی طعنه و کنایه زده و آن‌ها را مخاطب قرار دهد! آن هم چهره‌هایی که چه از نظر جایگاه حرفه‌ای و چه از لحاظ محبوبیت میان عموم مردم، به نسبت او در جایگاه بالاتری قرار دارند. بنابراین خانم قریشی بهتر است این اسامی را از گفت‌وگوهایش حذف کند و اصطلاحاً با آن‌ها درنیفتد. او باید از این پس، کمتر خودش را در دام حواشی بیندازد و در گفت‌وگوهای خود درباره مسائل مهم‌تری صحبت کند تا این که چرا فلان روز، فلان جا، نیکی کریمی پاسخ سلامش را نداده است!

4- تجدید نظر در اظهارنظرها
اشتباه دیگری که او در اظهارنظرهای خود مرتکب آن‌ می‌شود، برخی حرف‌های عجیب و نامتعارف است. مردم معمولاً سحر قریشی را با اظهارنظرهای معروفش در مصاحبه‌های مختلفی که داشته به یاد می‌آورند. اظهارنظرهایی که مدتی پس از مصاحبه‌اش، صفت «جنجالی» را کنار آن می‌گذارند، با فونت درشت در فضای مجازی به چشم می‌خود و سوژه شوخی‌های کاربران می‌شود. یکی از نیازهای جدی سحر قریشی برای تغییر مسیری که تا به امروز داشته و به نظر می‌رسد همچنان دارد، پرهیز از اظهارنظرهای جنجالی است. اظهارنظرهایی که تا مدت‌ها بعد برای توجیه‌ کردنش توضیح ندهد و تنها کاربردشان حاشیه‌سازی نباشد.

تیپ عجیب,سحر قریشی, فیلم ایکس لارج

تیپ عجیب سحر قریشی در اکران فیلم ایکس لارج


5- انتخاب پوشش معمول

یکی از عکس‌های سحر قریشی که در فضای مجازی واکنش منفی کاربران را به دنبال داشت، پوشش عجیب او در اکران‌ مردمی فیلم «ایکس لارج» است. انتخاب چنین پوشش‌هایی برای دیده شدن کار جالبی نیست و او باید سعی کند با انتخاب پوشش معمول‌تر در فضاهای عمومی، خود را هرچه بیشتر از حواشی دور نگه دارد. بسیاری از هنرمندان با لباس عجیبی در مراسم‌ مختلف حاضر می‌شوند و شاید چندان ارتباطی هم با جایگاه حرفه‌ای شان نداشته باشد، اما وقتی این مورد با اتفاقاتی مانند اظهارنظرهای عجیب، حرف زدن علیه دیگران و... همراه شود، بیشتر تصور تلاش برای دیده شدن را ایجاد می‌کند.

 

بیشتر بدانید : سحر قریشی، بهاره رهنما و همسرش در اکران «ایکس لارج»

بیشتر بدانید : سحر قریشی به مهناز افشار: سنت بالا رفته و دیگر شبیه هیچکس نیستی!

بیشتر بدانید : بالاخره سکوت سحر قریشی و همسرش شکسته شد! +عکس

بیشتر بدانید : صحبت‎های بدون سانسور سحر قریشی و سمانه پاکدل که رابطه نزدیکی باهم دارند!


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com