زوج های بازیگری که بعد از جدایی هم مجبور به ادامه همکاری بودند! + عکس
 هر ۶ زوجی که در ادامه به آن ها می پردازیم در جریان بازی در بعضی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی با یکدیگر آشنا و وارد رابطه ی عاشقانه شدند، اما بعد از به هم خوردن رابطه شان هم مجبور بودند به بازی در کنار یکدیگر ادامه دهند

 رابطه عاشقانه بازیگران و ادامه همکاری بعد از جدایی

هر بار که خبر سر گرفتن یک رابطه عاشقانه میان بازیگران یک پروژه سینمایی در هالیوود منتشر می شود، طرفدارها با وجود همه ی هیجانی که بابت این خبر دارند، یک موضوع نگران شان می کند و آن این است که اگر رابطه ی این بازیگران به هم بخورد چه بر سر فیلم یا سریال مورد علاقه شان خواهد آمد؟

هر ۶ زوجی که در ادامه به آن ها می پردازیم در جریان بازی در بعضی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی با یکدیگر آشنا و وارد رابطه ی عاشقانه شدند، اما بعد از به هم خوردن رابطه شان هم مجبور بودند به بازی در کنار یکدیگر ادامه دهند. این موارد نشان می دهد برقراری رابطه عاشقانه با همکار خود در محیط کار، به خصوص در هالیوود، احتمالاً اصلاً تصمیم درستی نیست.

با تعدادی از این زوج های هالیوودی و ماجرای جالب آن ها آشنا شوید.

بیشتر بدانید : کارگردان هایی که عاشق بازیگران فیلم خود شده و ازدواج کردند! + عکس

بیشتر بدانید : کارگردان هایی که عاشق بازیگران فیلم خود شده و ازدواج کردند! + عکس (قسمت 2)


۱- بلیک لایولی و پن بدگلی در «دختر سخن چین» (Gossip Girl)


بلیک لایولی و پن بدگلی در سریال «دختر سخن چین»، به ترتیب، در نقش های «سرنا ون در وودسن» و «دن هامفری» با یکدیگر همبازی بودند. در طول ۶ فصل این سریال یعنی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲، کاراکترهای آن دو با یکدیگر در رابطه بودند. این سریال با نمایش ازدواج این دو کاراکتر در آپارتمان مجللی در نیویورک به پایان رسید.

با این حال در واقعیت، ماجرا طور دیگری بود. بدگلی و لایولی ابتدا در سال ۲۰۰۷ با یکدیگر وارد رابطه شدند و در سال ۲۰۰۸ رابطه ی خود را علنی کردند. آن ها در سال ۲۰۱۰ رسماً از جدایی خود خبر دادند. در حقیقت ۲ سال بعد از جدایی آن ها بود که کاراکترهایشان در سریال با یکدیگر ازدواج کردند.

رابطه عاشقانه بازیگران,زوج های بازیگر,رابطه بازیگران معروف,جدایی بازیگران,
رابطه عاشقانه بلیک لایولی و پن بدگلی

۲- کیلی کوئوکو و جانی گالکی در «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory)

بله «پنی» و «لئونارد» سریال «تئوری بیگ بنگ» در واقعیت هم باهم رابطه ی عاشقانه داشتند، با این تفاوت که رابطه ی آن ها یک راز بود و تا یک سال بعد از اتمام رابطه شان، تقریباً کسی از آن باخبر نبود. کوئوکو در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۲ خود به این موضوع اذعان کرد.

کوئوکو گفت آن ها رابطه ی فوق العاده ای داشتند اما نه کلمه ای درباره ی آن با دیگران صحبت می کردند و نه با یکدیگر جایی می رفتند؛ هیچ کس از رابطه ی عاطفی آن ها باخبر نبود.

جانی گالکی و کیلی کوئوکو که به مدت ۲ سال یعنی از ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹،  در طول ۲ فصل ابتدایی سریال، با یکدیگر در رابطه بودند، این رابطه را دوستانه به پایان رساندند و در ۱۱ فصل بعدی سریال هم به بازی در کنار یکدیگر ادامه دادند. در طول این سریال، کاراکترهای آن دو با هم وارد رابطه ی عاشقانه شدند و ازدواج کردند و در پایان سریال معلوم شد که صاحب یک فرزند شده اند.

رابطه عاشقانه بازیگران,زوج های بازیگر,رابطه بازیگران معروف,جدایی بازیگران,
 سریال «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory)

۳- الکسیز بلدل و میلو ونتیمیگلیا در «دختران گیلمور: یک سال از زندگی» (Gilmore Girls: A Year in the Life)

الکسیز بلدل و میلو ونتیمیگلیا که در سریال «دختران گیلمور» با یکدیگر همبازی بودند، در سال ۲۰۰۶ از یکدیگر جدا شدند، یعنی بعد از بیشتر از ۳ سال رابطه ی عاشقانه و چند ماه بعد از آخرین حضور ونتیمیگلیا در نقش «جس» در سری اول سریال. کاراکتر ونتیمیگلیا در فصل پایانی سریال که در سال ۲۰۰۷ پخش شد حضور نداشت.

اما ۱۰ سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۶، وقتی اعلام شد قرار است سری دیگری از سریال «دختران گیلمور» پخش شود، فکر به هم پیوستن دوباره ی کاراکترهای «جس» و «روری» با بازی ونتیمیگلیا و بلدل، طرفداران این سریال را بسیار هیجان زده کرد. با این حال سری جدید سریال دقیقاً آنطور که طرفداران امیدوار بودند پیش نرفت، اما سکانس های زیبای زیادی از کاراکترهای «روری» و «جس» در آن وجود داشت که طرفداران سریال از آن لذت بردند.

رابطه عاشقانه بازیگران,زوج های بازیگر,رابطه بازیگران معروف,جدایی بازیگران,
سریال «دختران گیلمور»

بیشتر بدانید : بازیگر محبوب سریال لاست که حاضر نشد لباس هایش را سر صحنه درآورد!!


۴- اوانجلین لیلی و دامینیک مانهن در «لاست» (Lost)


دامینیک مانهن و اوانجلین لیلی در سریال «لاست» که از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ پخش می شد، با یکدیگر همبازی بودند. گرچه کاراکترهای آن ها در سریال یعنی «چارلی» و «کیت» هرگز با هم وارد رابطه ی عاشقانه نشدند، اما این دو بازیگر در واقعیت از ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ باهم در رابطه بودند.

در جریان فصل سوم سریال که در سال ۲۰۰۷ پخش شد کاراکتر «چارلی» از دنیا رفت، اما این کاراکتر در سه اپیزود پایانی سریال در سال ۲۰۱۰ به داستان بازگشت، که این به معنای همبازی شدن دوباره ی او با شریک عاطفی سابقش، لیلی بود.. در سال ۲۰۱۳، مانهن در تویتتی مبهم در حساب کاربری خود، به طور ضمنی بیان کرد که لیلی به او خیانت کرده بود.

رابطه عاشقانه بازیگران,زوج های بازیگر,رابطه بازیگران معروف,جدایی بازیگران,لاست, سریالlost
اوانجلین لیلی و دامینیک مانهن در «لاست» (Lost)

۵- نینا دوبرو و ایان سامرهالدر در «خاطرات خون آشام» (The Vampire Diaries)

نینا دوبرو و ایان سامرهالدر از سال ۲۰۱۰ با یکدیگر وارد رابطه شدند، یعنی بسیار قبل تر از آنکه کاراکترهای آن ها در سریال «خاطرات خون آشام» که «النا» و «دیمن» نام داشتند، رابطه ی پرتلاطم خود را در داستان آغاز کنند. این دو بازیگر در سال ۲۰۱۳ به رابطه ی خود پایان دادند اما جدایی آن ها در واقع با شروع ماجرای عاشقانه ی کاراکترهای آن ها در سریال مصادف شد.

دوبرو در سال ۲۰۱۵، در پایان فصل ششم سریال، بنابر داستان، سریال را ترک کرد، گرچه در فصل پایانی سریال در سال ۲۰۱۷ به داستان بازگشت. در این فصل نشان داده شد که «دیمن» و «النا» سال های سال زندگی شاد و انسانی ای را در کنار هم سپری می کنند.

نینا دوبرو در مصاحبه ای بیان کرد که او با سامرهالدر و همینطور همسرش نیکی رید، رابطه ی دوستانه ای دارد. دوبرو گفت که او هم از زندگی شاد و موفق این زوج خوشحال است و اشکالی در این مسأله و دوستی اش با آن ها نمی بیند.

 رابطه عاشقانه بازیگران,زوج های بازیگر,رابطه بازیگران معروف,جدایی بازیگران,خاطرات خون آشام
 نینا دوبرو و ایان سامرهالدر در «خاطرات خون آشام»

 

بیشتر بدانید : فیلم هایی که باعث جدایی بازیگران از همسرانشان شد!! + عکس

بیشتر بدانید : بازیگرانی که در فیلم ها با هم دشمن اما در واقعیت دوست صمیمی اند + عکس

بیشتر بدانید : بازیگران کینه جویی که حاضر نیستند سر صحنه با هم فیلم بازی کنند! +عکس


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com