اسکارلت جوهانسون: در نوجوانی بیش از اندازه جنسی جلوه ام دادند!
اسکارلت جوهانسون در یک میز گرد به وضعیت سینمای هالیوود و برخورد مردسالارانه آن اعتراض کرد

انتقاد اسکارلت جوهانسون از فضای مردسالارانه هالیوود

اسکارلت جوهانسون گفته است به‌زعم وی، در نوجوانی در هالیوود "بیش از اندازه جنسی" جلوه داده شده بود.

وی در گفتگو با "هالیوود ریپورتر" از رویه ای ضدزن در هالیوود گفت که چطور تصاویرش "توسط مشتی مرد" طراحی می شد و او را یک حوری در صحنه به تصویر می کشید که از نظر جنسی جذاب باشد.

بیشتر بدانید : سوءاستفاده از چهره اسکارلت جوهانسون در یک ویدئوی مستهجن!!

به گزارش جام نیوز به نقل از ایندیپنت، در میزگردی با حضور جنیفر لوپز، لوپیتا نیانگو، لارا درن، آکوافینا، و رنی زلوگر، وی توضیح داد چقدر از این ماجرا "به ستوه آمده" بود که در سراسر دهه بیست زندگی‌اش از او فقط به‌عنوان زن دلفریب در فیلم‌ها استفاده می‌شد.

او گفت: "وقتی در اوایل دهه بیستم زندگی و اواخر دوران نوجوانی بازیگری را شروع کردم احساس کردم به من فقط نقش‌ زن‌هایی که از نظر جنسی بیش از اندازه فعال هستند، داده می‌شود."

او افزود: "دوره و زمانه متفاوتی بود، گرچه این قرار بود داستان و روایت من باشد ولی احتمالا توسط مشتی مرد مشغول در صنعت، طراحی و ساخته شده بود."

خانم نیانگو نیز نظر خویش درباره نقش‌های حاضر در هالیوود را به اشتراک گذاشت و گفت چقدر آرزو دارد این جریان یک مد زودگذر و موقت نباشد.

با وجود این انتقادها و افشاگری ها ایندپندنت بی اعتنا به گزارش خود تصاویری از این بازیگر را بصورت گزینشی در لابلای گزارشش گنجاند که دارای بار برهنگی فراوانی بود.

طی دو سال اخیر زنان بسیاری از هالیوود دست به افشاگری زده و از سوءاستفاده های جنسی از خود در صنعت سینمای آمریکا پرده برداشته اند که به جنبش می تو شهرت یافته است.


بیشتر بدانید : اسکارلت جوهانسون, از فقر مطلق تا ثروت زیاد و ماجراهای عشقی پی در پی + تصاویر

بیشتر بدانید : انتقاد شدید دخترخوانده وودی آلن از اسکارلت جوهانسون!

بیشتر بدانید : حقایق جالب و ناشنیده از زندگی اسکارلت جوهانسون + عکس

بیشتر بدانید : انصراف اسکارلت جوهانسون از بازیگری به دلیل اعتراض حامیان ترنس ها!



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: جام نیوز