از کیتی پری تا نیکی میتاژ: چرا این سلبریتی ها نام خود را تغییر دادند؟
در این مقاله به معرفی برخی از ستاره های سرشناس می پردازیم که وقتی وارد دنیای هنر شدند تغییر نام دادند

سلبریتی‌ هایی که در دنیای هنر تغییر نام دادند

تغییر نام دادن موضوع عجیبی نیست و بسیاری از افراد؛ خواه مشهور باشند خواه شهرتی نداشته باشند نام خود را تغییر می دهند. علت این موضوع را می توان مواردی مثل زیبا نبودن نام افراد، توهین امیز بودن یا حتی خوش آهنگ نبودن این نامها در نظر گرفت.

 این روزها والدین تمام تلاش خود را می کنند که نامهای مناسبی برای فرزندان خود انتخاب کنند. با این وجود باز هم برخی اسامی مناسب یک ستاره هالیوودی یا چهره سرشناس دنیای موسیقی نیست. در ادامه به معرفی برخی از ستاره های سرشناس می پردازیم که اسامی نامناسبی دارند:

هنرمندانی که اسم خود را تغییر دادند
ریس ویترسپون

نام واقعی ریس ویترسپون: لورا ژان ریس ویترسپون

ریس نام خود را نگه داشت اما آن را کوتاه کرد ، و تصمیم گرفت نام دوران مجردی مادرش را نگه دارد و نام خود را تغییر داده تا آن را "هالیوودی" تر کند.

هنرمندانی که اسم خود را تغییر دادند
نینا دوبرو

نام واقعی نینا دوبرو: نیکولینا کنستانتینوا دوبروا

نام واقعی بلغاری نینا بسیار طولانی است. بنابراین جای تعجبی ندارد که وی تصمیم به کوتاه کردن آن گرفت تا بهتر به هالیوودی ها متصل شود. او می گوید نام خود را کوتاه کرده است تا آن را "به یاد ماندنی تر" کند.

هنرمندانی که اسم خود را تغییر دادند
لوسی هیل

نام واقعی لوسی هیل: کارن لوسیل هیل

در حالی که او نام خانوادگی خود را نگه داشته است اما تغییراتی بزرگ در نام خانوادگی خود ایجاد کرده است.  جالب است بدانید بسیاری از هواداران وی تا مدتی پیش از این تغییر نام مطلع نبودند و در نتیجه وقتی او این تغییر نام را نخستین بار در برنامه جیمی فالون اعلام کرد، بسیاری از هواداران را شوکه کرد.

هنرمندانی که اسم خود را تغییر دادند
نیکی میناژ

نام واقعی نیکی میتاژ: اونیکا تانیا ماراج

نیکی اونیکا تانیا ماراج یک نام بسیار طولانی است که احتمالا به راحتی نیز فراموش می شود اما نیکی یک تصمیم بزرگ و سریغ برای پیشرفت خود گرفت و نامش را به نیکی میناژ تغییر داد.

هنرمندانی که اسم خود را تغییر دادند
کیتی پری

نام واقعی کیتی پری: کاترین الیزابت هادسون

در سال 2003 ، کتی برای جلوگیری از اشتباه گرفته شدن با بازیگر همنام خود کیت هادسون ، به عنوان کاترین پری شروع به کار کرد. اما بعد این نام را کوتاه کرد و به نام کیتی پری رسید.


بیشتر بدانید : 8 بازیگر خارجی که تغییر جنسیت دادند! + عکس

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که ناگهان ظاهر خود را کاملا عوض کردند! + عکس

بیشتر بدانید : نیکی میناژ با یک قاتل ازدواج می‌کند!!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: iranart.ir