قاتل اصلی مریلین مونرو پیدا شد؟
جعبه اسرارآمیز مریلین مونرو، ستاره سرشناس هالیوود دلیل مرگ او را افشا کرده است

آیا مریلین مونرو توسط روانپزشک خود کشته شد؟

یک کارگاه خصوصی عقیده دارد جعبه اسرارآمیز مرلین مونرو، که درِ آن تا سال ۲۰۳۹ مهر و موم و بسته است، اثبات ‌می‌کند که وی توسط روان‌پزشک خود کشته شده است.

بر اساس گزارش‌های اسنادی که متعلق به دکتر رالف گرینسون است(کسی که جسد مرلین مونرو را پیدا کرد) گمان می‌رود وی به مونرو توصیه کرده است از یک دُز بسیار زیاد باربیتورات استفاده کند و با این کار او را در سال ۱۹۶۲ به قتل رسانده است.

به نقل از اسپوتنیک، بکی آلدریج، کارگاه خصوصی یک جعبه اسرارآمیز را در کتابخانه دانشگاه کالیفرنیا کشف کرد که این جعبه تا دو دهه دیگر همچنان مهر و موم خواهد بود. لیست محتوای جعبه نشان می‌دهد که اسناد زیادی راجع به این بازیگر در آن قرار دارد.

آلدریج ادعا کرد که دکتر گرینسون، مونرو را پس از اینکه وی تهدید کرد تا توطئه خود با برادران کندی را فاش می‌کند کشته شده است.

پنجم اوت سال ۱۹۶۲ خبری تمام آمریکا را در بهت فروبرد؛ جسد مرلین مونرو ستاره ۳۶ ساله محبوب هالیوود بر روی تختخواب خانه‎اش در لس‌آنجلس پیدا شد. در ساعت ۳:۳۰ صبح بود که پرستار مرلین مونرو از خواب بیدار شد و متوجه شد هنوز چراغ اتاق خواب او روشن است. او تصمیم گرفت سر و گوشی آب دهد، تا ببیند ماجرا از چه قرار است؛ او چند بار در می‌زند اما جوابی نمی‌شنود ولی وقتی از پنجره اتاق‌خواب او مرلین را روی تخت می‌بیند نگران می‌شود و به دکتر گرینسون، روانپزشک مونرو موضوع را اطلاع می‌دهد. دکتر گرینسون در ساعت ۳:۳۰ خود را به آپارتمان مونرو می‌رساند و پس از آنکه شیشه پنجره اتاق‌خواب را می‌شکند و وارد اتاق می‌شود با جسد بی‌جان ستاره سینما مواجه می‌شود.

به گزارش پزشکی قانونی دلیل مرگ مونرو مسمومیت شدید به خاطر مصرف بیش از حد نوعی مسکن خواب‌آور بوده است. با این حال شهرت و محبوبیت مرلین مونرو باعث شد از همان زمان بسیاری درباره دلایل و نحوه مرگ این ستاره هالیوود تردید کنند و هنوز هم این حادثه را به عنوان ماجرایی پررمز و راز بدانند.

بیشتر بدانید : مرلین مونرو، زیبارویی که هنرش پشت چهره اش پنهان ماند + عکس

بیشتر بدانید : عکس‌های نادر از «مریلین مونرو» که تابحال ندیده‌اید!

بیشتر بدانید : 24 عکس نادر از ازدواج های مریلین مونرو و همسرانش

بیشتر بدانید : راز زیبایی مریلین مونرو در یادداشت هایش+ تصاویر کمتر دیده شده

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: همشهری آنلاین