نامه عذرخواهی مهران احمدی به دخترش باران، پس از پخش دورهمی! + عکس
مهران احمدی با انتشار پستی در اینستاگرام خود مدعی شد بخشی از صحبت‌های اصلی او در «دورهمی» که در مورد فضای مجازی بود سانسور شده و اعلام کرد که دیگر در هیچ تاک شو زنده و غیر زنده‌ تلویزیونی شرکت نخواهد کرد

عصبانیت مهران احمدی از سانسور حرف‌هایش در «دورهمی»

مهران احمدی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون که جمعه شب (۵ اردیبهشت) مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود و در بخشی از این برنامه درباره فضای مجازی و سن حساس دختر نوجوان خود صحبت کرد و گفت: «وضعیت به گونه‌ای است که آدم حتی نمی‌تواند فرزندش را یک دقیقه تنها با خودش رها کند.»

اما گویا اصل ماجرا این نبوده است و آن چیزی که پخش شده است، تنها بخشی از صحبت‌های سانسور شده مهران احمدی بود که باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای دخترش شده است. او یکشنبه ۷ اردیبهشت در پست اینستاگرامی درباره این موضوع توضیح داد و از دخترش عذرخواهی کرد و اعلام کرد از این به بعد در هیچ برنامه تاک شو زنده یا غیرزنده تلویزیون شرکت نخواهد کرد. او در این پست نوشت: 

این پی ام رو بعد از دو روز که دخترم باران با من کلامی حرف نزد براش فرستادم ادعای فرهنگ با ذات این واژه دو معنا کاملا جداست فقط متاسفم.

سلام باباجانم

بخشی از برنامه دورهمی من واقای مدیری در مورد فضای مجازی وخطرات این فضا برای نوجوانان بود که کلی راجع بهش حرف زدیم و طبق معمول و متداول صدا وسیما متاسفانه این بخش سانسور شد و فقط قسمت پایانی این کلام که من گفتم پدر مادرها حتی جرات نمیکنند فرزندانشان را با خودشان از (ترس فضای مجازی) تنها بگذارند پخش شد. و این باعث این شد که نازنینی مثل تو مورد هجوم مجازی یک مشت ادم هتاک و بی انصاف و کمتر از کم قرا بگیری. و من بدتر از تو .که البته من عادت دارم و تو هنوز نه. که گفته اند باید عادت کنی والا باید جمع کنیم و از این مملکت برویم متاسفانه.

گذشته از این ذهنهای مریض و شیطانی وحسود پر از غرض در جهان ما به فراوانی یافت میشوند.اینان چون خودشان به هیچ مطلوبی دست پیدا نکرده اندهمیشه در مورد انسانهای موفق ودرجه یکی مثل تو هر کار مذبوحانه ای را انجام میدهند تا تو را از قله های موفقیت پایین بکشند. همیشه بوده اند و تا اخر هستند.

گاهی در شکل دشمن و گاهی در شکل دوستان ظاهر الصلاح که البته این دومی خطرناک تراند. البته چنان که گفتم در گذر زمان خودت بهتر به این درک خواهی رسید. ولی مطمئن باش که در نهایت انها بازنده مطلق هستند

مژده و بشارت اینکه قطعا هنوز هستند انسانهای شریف و پاک نهادی که ما تنها دلخوشیمان در جهان فعلی به انهاست.
اینجور وقتها بهتره که ارامش خوت رو حفظ کنی و کنترل اوضاع رو در دست بگیری.
من همیشه مراقب هستم که در مورد تو بهترین ها اتفاق بیفته و از این ببعد بیشتر مراقبم
بازم متاسفم و ازت خواهش میکنم قلبت اروم باشه که بهترینها در انتظار توست
از طرف بابا به بهترین باران دنیا

پیوست: از همین تریبون اعلام میکنم دیگر در هیچ برنامه تاک شو زنده وغیره زنده تلویزیونی شرکت نخواهم کرد. 

نامه مهران احمدی به دخترش باران
نامه مهران احمدی به دخترش باران

 

بیشتر بدانید : علت اصلی جدا شدن مهران احمدی از سریال پایتخت از زبان خودش + فیلم

بیشتر بدانید : مهران احمدی: با سخنرانی من در سریال «پایتخت» خیلی‌ها گریه کردند!

بیشتر بدانید : بازگشت مهران احمدی با دو کودک افریقایی به "پایتخت" + عکس

بیشتر بدانید : مهران احمدی، جلوی دوربین پایتخت 6 زنده می شود! + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه ی شخصی مهران احمدی