چرا ریحانه پارسا اینقدر حاشیه دارد؟ + عکس
ریحانه پارسا بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال پدر به شهرت رسید. ریحانه پارسا با مهدی کوشکی بازیگر و کارگردان ایرانی ازدواج کرده و اکنون به یکی از پرحاشیه ترین بازیگران در فضای مجازی تبدیل شده است

ریحانه پارسا از سریال پدر تا ازدواج و حاشیه های جنجالی 

ریحانه پارسا اتفاقا هم خیلی حرفه‌ای‌ست، او وجب به وجب کارهایی را می‌کند که با موقعیتش متناسب است. او فرهنگ مصرف را به خوبی می‌شناسد و حتی ساعات و روزهای «فرصت» را هم رصد کرده، برای امثال او مساله اول ورود است که با سریال «پدر» حاصل شد و از آن به بعد کار را بلدند.

بیشتر بدانید : گفتگو با بازیگر نقش لیلا در سریال «پدر»

آن‌ها با یک مهندسی دقیق هر آن چه را که برای جلب توجه لازم است انجام می‎دهند و اصلا سلبریتی، توجه جلب می‌کند که بعدتر همان توجهات جلب شده را به بنگاه‌های اقتصادی بفروشد. سلبریتی و سرمایه در خدمت هم هستند و شهرت و سلبریتی هم یک دیالکتیک فزاینده، یعنی هم‌افزایی می‌کنند و گردش پول ایجاد می‌شود.

ریحانه پارسا
ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در یک سریال درجه دو نقش‌آفرینی می‌کند و چندی بعد عکس‌هایش با پوششی متفاوت از کاراکتر آن سریال بیرون می‌آید، موج اول ایجاد می‌شود، اکسپلور اینستاگرام فتح می‌شود.

بیشتر بدانید : عکس های «ریحانه پارسا» در اینستاگرامش جنجال ساز شد! + تصاویر

بعدتر با یک فاصله‌گذاری زمانی در نشست‌های خبری جشنواره فجر غمزه می‌آید و دوباره آن قله قبلی را فتح می‌کند.

بیشتر بدانید : ریحانه پارسا، سام درخشانی و پژمان جمشیدی در جشنواره فجر 98 + تصاویر

ژست های عجیب ریحانه پارسا در جشنواره فجر
ژست های عجیب ریحانه پارسا در جشنواره فجر

ناگهان با یک ازدواج نه چندان خودانگیخته! به تیتر یک تبدیل می‌شود، حالا او یک یاور برای موج‌سازی دارد.

بیشتر بدانید : ریحانه پارسا و همسرش: بیوگرافی و تصاویر

مهدی کوشکی و ریحانه پارسا، اختلاف سنی زیاد، حواشی گذشته کوشکی، خودش قابلیت یک ماه صدرنشینی را دارد. جایی زبان در می‌آورند، جایی شکلک، عاشقانه‌های باورناپذیر و آن‌ها فاتح شدند. کیلوکیلو فالوور جذب می‌کنند، هم در قراردادهای کاری جلو خواهند افتاد و هم آن پیچ‌ها خودش منبع درآمد است. فحش‌خوردن قدیم‌ها بد بود و حالا به آن بدی گذشته نیست، پس هر چه که فحش دارد را می‌پذیرند، تا در صدر نشینند، حق طلاق؟ کفن سفید؟ این‌ها بهانه است.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی
ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

جای بحث درباره حقوق زنان که در پست کوشکی و پارسا نیست. جایش در سمینارهای علوم انسانی و در خلوت‌های تک تک افراد یک جامعه است، آن که کامنت می‌گذارد، بیشتر انرژی آزاد می‌کند، تبادل و تغییر به ندرت پای کامنت‌های کوشکی و پارسا ایجاد می‌شود، بیشتر یک دوقطبی و جنگ و جدل است! پس آن که بازی خورده، ما هستیم وگرنه که ریحانه پارسا اتفاقا خیلی هم حرفه‌ای‌ست! 

 

بیشتر بدانید : اشک هایی که ریحانه پارسا برای «پدر» ریخت!

بیشتر بدانید : حاشیه هایی که ریحانه پارسا به دلیل اشتباهش برای سریال «پدر» درست کرد!

بیشتر بدانید : ریحانه پارسا اولین بازیگر زن "کوسه" شد

بیشتر بدانید : ریحانه پارسا، امین حیایی و امیر جعفری به هنگ کنگ می روند!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir