پاسخ هوشمندانه فرشته حسینی به شیطنت مجری تلویزیون + عکس
فرشته حسینی، بازیگر افغانستانی مقیم ایران با پاسخ هوشمندانه خود تلاش‌های مجریان شبکه طلوع را برای دامن زدن به اختلاف میان دو ملت ایران و افغانستان ناکام گذاشت 

فرشته حسینی: ایرانیان همیشه به من مهر و دوستی دارند 

فرشته حسینی زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران بازیگر سینما و تئاتر افغان ‌تبار اهل ایران است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

فرشته حسینی، بازیگر افغانستانی مقیم ایران با پاسخ هوشمندانه خود تلاش‌های مجریان شبکه طلوع را برای دامن زدن به اختلاف میان دو ملت ایران و افغانستان ناکام گذاشت.

فرشته حسینی بازیگر افغان سینمای ایران
فرشته حسینی بازیگر افغان سینمای ایران

حسینی که زاده تهران است و در چند فیلم ایرانی از جمله «سونامی»، «رفتن» و «شکستن همزمان بیست استخوان» ایفای نقش کرده، در گفتگو با مجریان شبکه طلوع افغانستان از فضای سینمای ایران و برخورد همکارانش به نیکی یاد کرد.

پس از اینکه شما جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره مراکش کسب کردید ایرانیانی که از این خبر مطلع شدند شما را روزی تحقیر میکردند چه واکنشی نشان دادند؟

مصاحبه با فرشته حسینی در شبکه ی طلوع
مصاحبه با فرشته حسینی در شبکه ی طلوع

این بازیگر ۲۳ ساله در جواب گفت: «آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند، در ایران حتی یک روز هم یادم نمی‌آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند.» 

 

بیشتر بدانید : بهناز جعفری، فرشته حسینی و بابک کریمی در جشنواره بین المللی برلین + عکس

بیشتر بدانید : عکس و متن احسان کرمی برای بازیگر زن افغانی

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: همشهری‌آنلاین/ویکی پدیا