از بهاره رهنما تا ریحانه پارسا: جنجالی ترین سلبریتی ها در اینستاگرام + عکس
این مطلب درباره آن دسته از سلبریتی‌هایی‌ست که راه حاشیه‌سازی در فضای مجازی را بلدند و صفحات اجتماعی پررونقی دارند 

سلاطین لایک و کامنت: مهناز، بهنوش، پرستو و صبا و ...

این مطلب درباره آن دسته از سلبریتی‌هایی‌ست که راه حاشیه‌سازی در فضای مجازی را بلدند و صفحات اجتماعی پررونقی دارند. 

مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر سینما که اظهارنظراتش در زمینه‌های مختلف همیشه با واکنش‌های زیادی مواجه می‌شود. او پربیننده‌ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان با بیش از ۱۲ میلیون فالوئر که پس از طلاق از همسر معروفش و مهاجرت به سوئد و آلمان، حجم بازدید از پست هایش به شدت افزایش یافته است، را دارد. مهناز افشار از جمله بازیگرانی است که در توئیتر نیز فعال است. 

مهناز افشار
مهناز افشار

حمایت او از برخی افراد و یا انتقادش از کودک‌همسری همواره با انتقاد شدید برخی کاربران مواجه بوده است. بعد از انتشار خبر قتل طلبه همدانی، هشتگ‌های مختلفی علیه مهناز افشار در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت.

بهنوش بختیاری 

بهنوش بختیاری هنرپیشه سینما و تلویزیون در اینستاگرام ۸ میلیون فالوئر دارد.  او از جمله بازیگرانی است که از طریق صفحه اینستاگرامش، تبلیغات انجام می‌دهد و این امر همیشه با حاشیه همراه بوده است. اظهار نظر وی در مورد مسائل اجتماعی نیز با واکنش تند کاربران مواجه  شده است.

محسن افشانی

محسن افشانی بازیگر جنجالی تلویزیون است. ماجرای دعوای او با ساشا سبحانی به انتشار تصاویر و ویدئو‌هایی خصوصی از او و همسرش در فضای مجازی توسط سبحانی ختم شد. ولی بعد از مدتی به دلیل نبودن ساشا سبحانی در ایران این سر و صدا‌ها خاتمه یافت. ماجرای جمع آوری پول برای حلما، تلاش برای حضور در ورزشگاه آزادی با همسرش، عکس گرفتن با زلزله‌زدگان و… نیز از حواشی زندگی محسن افشانی است. محسن افشانی، به دنبال انتشار یک کلیپ تصویری و به جرم حمل سلاح روانه زندان نیز شده بود.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با حاشیه هایش به چهره شناخته شده‌ای تبدیل شده، همه او را با حاشیه‌هایی که اول خلق کرده است و بعد علنی شد، می‌شناسند. از ازدواج و جدایی اخیرش تا انتشار عکسی از او با روزبه بمانی در یک اتومبیل. او از طریق اینستاگرامش با انتشار تصاویر مختلف از سبک زندگی خود، در کانون توجه عده‌ای قرار گرفت و توانست شمار فالوئرهایش را ۳۶۰ هزار نفری کرده و تیک آبی بگیرد.

بیشتر بدانید : واکنش ریحانه پارسا به شایعه ازدواجش با روزبه بمانی + عکس

reyhane-parsa.jpg
ریحانه پارسا

یکی از شاخص‌ترین حاشیه‌سازی‌هایشان هم در توئیتر؛ توئیتی بود که ریحانه درباره حق طلاق بانوان گذاشته بود و در آن نوشته بود: «یا بنویس حق طلاق می‌دید به زناتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟ ایموجی هم نذار» و از محتوای توئیت مشخص بود که پیام را کپی‌پیست کرده و انگار که کسی به او گفته چه توئیتی بنویسد.

بیشتر بدانید : طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی؟ + عکس

صبا راد

صبا راد سال‌ها مجری برنامه‌ی «به خانه برمی گردیم» شبکه پنج سیما بود. یکی از حاشیه‌های دوران فعالیت حرفه‌ای راد ماجرای روزه خواری او روی آنتن زنده‌ی تلویزیون بود، اتفاقی که حاشیه‌های زیادی برای او رقم زد. صبا راد و مانی رهنما در سال ۹۶ با یکدیگر ازدواج کردند. سال گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام خود از خداحافظی اش با تلویزیون برای همیشه خبر داد.

صبا راد در ترکیه
صبا راد در ترکیه

او حالا خوانندگی را در فضای اینستاگرام امتحان می‌کند و ویدئویی از آوازخوانی خودش در کنار همسرش منتشر کرد. او به همراه مانی رهنما به کشور ترکیه مهاجرت کرده است و مسابقات اینستاگرامی برای دنبال‌کنندگانش برگزار می‌کند. مثلا عکسی از خودش منتشر می‌کند و به قید قرعه به لایک‌کنندگان تصویرش ۲۰۰ هزار تومان جایزه می‌دهد!

بیشتر بدانید : خداحافظی صبا راد و زهرا خاتمی راد از تلویزیون! + عکس و بیوگرافی

بیشتر بدانید : مهاجرت مانی رهنما و صبا راد! شایعه یا واقعیت؟ + بیوگرافی و تصاویر

 پرستو صالحی

پرستو صالحی بیش از ۸۵۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و قریب به ۱.۸ میلیون دنبال کننده دارد. پرستو صالحی تصاویر زیادی در اینستاگرامش گذاشته است که دیدار با شهرام شب پره از خوانندگان لس آنجلسی در فرودگاه استانبول یکی از آن موارد است.

سلفی پرستو صالحی و شهرام شب پره
سلفی پرستو صالحی و شهرام شب پره

 فیلم جنجالی لایو پرستو صالحی در باشگاه بدنسازی مختلط که در اینستاگرامش منتشر کرد از دیگر اینستانوشته‌های جنجالی این هنرپیشه سینما بود.

بیشتر بدانید : لایو جنجالی پرستو صالحی و سینا: از ماجرای بهم خوردن نامزدی تا خودکشی تتلو! + عکس

بهاره رهنما

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی و هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون و نویسنده، نیز همیشه با عکس‌های خانوادگی اش با همسر دوم خود و همچنین اظهارنظرات جنجالی اش در زمینه‌های مختلف سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌شود.  اخیرا نیز در برنامه «با هم» با حضور یکی از مجریان قدیمی سیما، حرف‌های جنجالی زده است که بازتاب‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی ایرانیان به همراه داشت. 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir