زندگی خصوصی مهران مدیری: از مار خانگی تا کلکسیون ساعت + عکس
مهران مدیری کارگردان، بازیگر و مجری مشهور در مصاحبه ای به صحبت درباره ی حیوان خانگی عجیب و کلکسیون های خود پرداخت 

زندگی جمع و جور مهران مدیری از زبان خودش!

مهران مدیری در شهریور ۹۶ به مناسبت اکران فیلم خود «ساعت عصر ۵» در برنامه ای به نام ستاره سینما به گفتگو با کیوان کثیریان و امیر پوریا، خبرنگاران و منتقدان حوزه سینما پرداخته بود. این برنامه به صورت زنده و با حضور تماشاگران در پردیس سینمایی کوروش و پیش از اکران ساخته ی مهران مدیری برگزار شده بود.

مهران مدیری در خودرو شخصی اش
مهران مدیری در خودرو شخصی اش

در بخشی از این گفتگو از مدیری درباره کلکسیون هایش سؤال می شود که مدیری می گوید کلکسیونی ندارد اما ساعت و ماشین دوست دارد. او می گوید ۵-۶ ساعت دارد که کلکسیون محسوب نمی شود و از صحبت درباره ی قیمت آن ها طفره می رود. مجری این بار درباره ی کلکسیون ماشین های مهران مدیری سؤال می کند که مدیری می گوید فقط یک ماشین دارد و برخلاف اغلب افراد مشهور یک خط موبایل بیشتر ندارد. مدیری می گوید زندگی جمع و جوری دارد و اهل خودنمایی نیست و کیفیت را مهم تر از کمیت می داند.

حیوان خانگی مهران مدیری

مهران مدیری در این گفتگو درباره ی حیوان خانگی عجیب خود هم صحبت می کند. مدیری می گوید ۱۱ سال است که یک مار پیتون دارد که از ۶ ماهگی آن را پیش خود بزرگ کرده و حالا ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر طول دارد.

مار خانگی مهران مدیری
مار خانگی مهران مدیری

او می گوید مار پیتون خود را حمام هم می برد. به گفته ی مدیری این همان ماری است که مدیری سکانس هایی از فیلم «همیشه پای یک زن در میان است» را با آن بازی کرده بود.

ساعت های گران قیمت مهران مدیری

تا به حال تصاویر متعددی از ساعت های مهران مدیری در فضای مجازی پخش شده است. در سال ۹۵ در حاشیه ی نشست خبری فیلم «ساعت ۵ عصر» در جشنواره فیلم فجر تصویری از ساعت مچی مهران مدیری منتشر شد که در آن زمان گفته شد از برند رولکس است و بین ۱۹ تا ۳۴ هزار دلار قیمت دارد.

ساعت گران قیمت مهران مدیری
ساعت گران قیمت مهران مدیری

مورد دیگر ساعتی از برند هوبلو است که مهران مدیری چند باری در برنامه دورهمی به دست داشته. قیمت این ساعت چیزی در حدود ۲۶.۶۰۰ دلار عنوان شده بود.

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری متولد سال ۱۳۴۶ در تهران است. او در نوجوانی با تئاتر آشنا شد. در سال ۶۸ وارد رادیو شد و به مدت ۶ سال به گویندگی پرداخت. تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌ های زیادی روی صحنه رفت. او در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌ های رادیویی هم حضور داشت. در سال ۷۲ به همراه داریوش کاردان اولین برنامه ی طنز خود را برای نوروز ساخت که آغاز شهرت مدیری بود. بعد از آن مدیری در چندین مجموعه ی تلویزیونی طنز دیگر به عنوان بازیگر و کارگردان حضور پیدا کرد.

مدیری پس از سال های طولانی ساخت سریال برای تلویزیون، در سال ۸۹ به فعالیت در شبکه نمایش خانگی روی آورد که حاصل آن ساخت چندین سریال در این شبکه بود. اما پس از چند سال در سال ۹۳ با یک سریال جدید به تلویزیون بازگشت. پخش برنامه ی گفتگو محور دورهمی با اجرای مهران مدیری از سال ۹۵ آغاز شد. او در یکی از قسمت‌ های برنامه دورهمی گفت که در عملیات والفجر ۸ حضور داشته‌ است. مهران مدیری عرصه ی خوانندگی را هم تجربه کرده است. او در سال ۷۹ آلبومی به نام «از روی سادگی» منتشر کرد. مدیری خواننده ی تیتراژ برخی ساخته های خود بوده و چندین اجرای زنده هم داشته است.
 

 

بیشتر بدانید : آنچه درباره مهران مدیری نمی دانستید! + عکس

بیشتر بدانید : واکنش مهران مدیری: برای هربرنامه 60 میلیون تومان می گیرم!

بیشتر بدانید : شوخی دوربین مخفی با بنز مهران مدیری و رامبد جوان + عکس

بیشتر بدانید : از مار مهران مدیری تا آیگوآنا نفیسه روشن: حیوانات خانگی هنرمندان + عکس

بیشتر بدانید : مهران مدیری از فروشگاه رفاه چقدر پول گرفته تا سفیر شود ؟ + عکس



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com