ماجرای مهاجرت بهنوش بختیاری/ شایعه یا واقعیت؟
بهنوش بختیاری فیلمی در اینستاگرامش منتشر کرد که در فکر رفتن از ایران است 

بهنوش بختیاری: به فکر مهاجرت هستم/ گور پدر زیبایی!

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلوزیون که 8.9 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و از این حیث جزو چهره‌های پرمخاطب اینستاگرام فارسی است، اعتقاد دارد: جشنواره فجر کاملا سلیقه‌ ای و سیاسی است و من از همین الان راحت می‌توانم بگویم چه کسانی سیمرغ می‌گیرند.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبر فوری بیان کرده است: انتخاب هیچ کارگردانی نیستم؛ به چه جرمی نباید از بین ۶۰ فیلم در یکی از آنها بازی کنم؟ مگر چقدر تفاوت است بین من و خانم فلانی؟ اصلاً بحث حسادت نیست. بحث حرفه‌ای بودن است.

بختیاری گفته است: به آدم نقش نمی‌دهند بعد که می‌روی تبلیغات می‌کنی می‌گویند همش در حال تبلیغات است، نمی‌گویند گیر مالی دارد.

این بازیگر همچنین اظهار داشته: یک عده روشنفکر در سینمای ایران هستند که اسم بهنوش بختیاری برایشان فحش است.

بختیاری در این مصاحبه بیان می‌کند: آدمی مثل من که 25 سال عمر و جوانی و انرژی‌ام را گذاشته‌ام باید اینقدر از سینما که شغل اصلی‌ام است سرخورده و دل‌کنده شوم که به فکر این باشم که از ایران بروم و یک جای دیگری مشغول به کار شوم. واقعاً چرا این فکر باید در سر آدمی مثل من بیاید؟ بگذریم از محبوبیت و عزتی که من آن را مدیون مردم و خدا هستم.

بهنوش بختیاری همچین به توقیف فیلم "لیلا حاتمی" واکنش نشان داده و گفته است: اصلاً در مخیله ما نمی‌گنجید که این فیلم بخواهد به خاطر همچین چیزی توقیف شود. این اتفاق قبلاً برای فریماه فرجامی، رویا نونهالی و رویا تیموریان افتاده. من مانده‌ام چیزی که در دهه 60 به آن مجوز داده شده چطور ممکن است الآن با آن مخالفت شود؟

این بازیگر گفته است: من اصلاً مانده‌ام که ما بازیگران زن چطور داریم فقط با یک گردی صورت کار می‌کنیم؟ ما نه در شخصیت‌پردازی، نه لباس و نه آرایش نمی‌توانیم چیزی به خودمان اضافه کنیم که به نقش نزدیک شویم. گور پدر زیبایی! ما فقط می‌خواهیم به نقش نزدیک شویم. آن هم اجازه نداریم. 

 

بیشتر بدانید : چرا بهنوش بختیاری فرزند خوانده اش را نگه نداشت ؟ + فیلم

بیشتر بدانید : فیلم بی حجاب بهنوش بختیاری در نقش بازیگران هالیوودی! + عکس

بیشتر بدانید : واکنش بهنوش بختیاری به شایعه طلاق و بارداری اش + عکس

بیشتر بدانید : وقتی همه با بهنوش بختیاری چپ افتادند!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabarfoori.com