حاشیه های شهاب حسینی از طلاق تا واکسن زدن در آمریکا! + عکس
 شهاب حسینی ستاره سینمای ایران در چند وقت اخیر دچار حواشی متعددی شده از اجرای ضعیف در برنامه همرفیق، صحبت درمورد سریال پربیننده شهرزاد تا واکسن زدن او در آمریکا، در این مطلب به روز‌های پربحث این ستاره می‌پردازیم

چرا شهاب حسینی اینقدر حاشیه دارد؟! 

شهاب حسینی ستاره سینمای ایران در چند وقت اخیر دچار حواشی متعددی شده از اجرای ضعیف در برنامه همرفیق ، صحبت درمورد سریال پربیننده شهرزاد و حالا واکسن زدن او در آمریکا، در این مطلب به روزهای پربحث این ستاره می پردازیم.

میزان موفقیت شهاب حسینی در اجرای همرفیق

برنامه‌های تاک شو یا گفت‌وگومحور همیشه برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارند، این گونه از برنامه‌ها سال‌هاست در صدا سیما به طور زنده یا تولیدی پخش می‌شود و چند سالی است با وجود پیدایش پلتفرم‌های مختلف این گونه از تاک شوها دیگر محدود به برخی خط قرمزهای مرسوم تلویزیون هم نیستند. برخی مهمانان تاک شوهای پلتفرمی کسانی هستند که بعضاً دعوت حضور در برنامه‌های تلویزیونی این مدلی را رد می‌کنند. اگر مجری توانمندی‌های ویژه‌ای نداشته باشد، محبوب‌ترین و مشهورترین مهمانان هم ممکن است نتوانند بار جذابیت آن برنامه را جبران کنند.

محبوبیت شهاب حسینی بعد از دریافت جایزه کن چند برابر بیشتر شده است، اما حسینی به موازات این خوب بودن و محبوبیت نمی‌تواند اجراکننده خوبی برای «همرفیق» باشد. هیچ دلیل مشخص و استانداردی وجود ندارد که الزاماً یک بازیگر بتواند مجری خوبی هم باشد یا برعکس مجری بتواند بازیگر خوبی باشد.

شایعه‌ طلاق شهاب حسینی همزمان با آغاز همرفیق

همزمان با پخش قسمت اول برنامه همرفیق با مجری‌گری شهاب حسینی از شبکه خانگی، شایعاتی درباره این بازیگر برجسته سینما نیز ایجاد و در شبکه های اجتماعی احتمال "جدایی" حسینی از همسرش گلچهره قنبری مطرح شد.

شهاب حسینی و همسرش
شهاب حسینی و همسرش

ظاهرا این شایعه از آنجا آب می‌خورد که شهاب حسینی در صفحه اینستاگرام خود همسرش را آنفالو کرده است. با این حال هیچ دلیل دیگری برای این ادعا وجود ندارد و نمی‌توان آن را تائید کرد.

بیشتر بدانید : طلاق شهاب حسینی از همسرش! شایعه یا واقعیت؟ + عکس

افشاگری شهاب حسینی از پشت‌ پرده شهرزاد

سه سال پس از آغاز پخش فصل سوم «شهرزاد»، شهاب حسینی پشت پرده ادامه یافتن یکی از موفق‌ترین سریال‌های تاریخ شبکه نمایش خانگی ایران را افشا کرد.

علی بحرینی منتقد روزنامه نگار در این باره نوشت: آقای حسینی، شما «شهرزاد»های ۲ و ۳ را ندیدید اما...!

اگر مجموعه همکاری‌های شهاب حسینی با حسن فتحی و اصغر فرهادی را از کارنامه این بازیگر حذف کنیم، چقدر «اعتبار» برایش باقی خواهد ماند؟ می‌دانم که به این سوال، نمی‌توانیم پاسخی دقیق بدهیم اما این را هم می‌دانم که شهاب بدون حضور در آثار فتحی و فرهادی، موقعیت هنری و اجتماعی ویژه‌ای پیدا نمی‌کرد.

آیا عاقلانه و منصفانه بود در برنامه‌ای که اسمش «هم‌رفیق» است، شهاب حسینی علیه فصل‌های دوم و سوم سریال "شهرزاد" آنقدر تُند و تیز حرف بزند؟ از سریالی حرف می‌زنم که یکی از همان دو کارگردان مهم دوران بازیگری شهاب آنرا ساخته است.

کاش شهاب حسینی، کمی هم درباره وضعیت دندان‌های نیش خودش حرف می‌زد و در راستای شفاف‌سازی (!) به ما می‌گفت که برای بازی در فصل‌های دوم و سوم «شهرزاد» چقدر دستمزد گرفته و این دستمزد، چقدر بیشتر از دستمزد مربوط به فصل اول بوده است؟!

واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا

و حالا ویدئویی منتشر شده با عنوان لحظه واکسن کرونا زدن شهاب حسینی در آمریکا در فضای مجازی دست‌ به‌ دست می‌شود. در ادامه واکنش کاربران به این ماجرارا ببینید:

واکنش ها به واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا
واکنش ها به واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا

 

بیشتر بدانید : همرفیق شهاب حسینی رونمایی شد + عکس و جزئیات

بیشتر بدانید : حمله رپرها به شهاب حسینی و مهران احمدی + عکس

بیشتر بدانید : شهاب حسینی عزیز، چرا خودت همرفیق نیستی برادر من؟ + عکس

بیشتر بدانید : ماجرای شهاب حسینی و تاسیس شرکت فیلمسازی در آمریکا + عکس

بیشتر بدانید : حمله بی سابقه شهاب حسینی به مسعود کیمیایی در جشنواره فجر + عکس



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir