اما استون مادر شد + تصاویر
نخستین فرزند اما استون و همسرش دِیو مک‌کِری متولد شده است

نخستین فرزند اما استون به دنیا آمد 

نشریه "ای ام زِد" می‌گوید فرزند بازیگر فیلم "مرد عنکبوتی" روز شنبه سیزدهم مارس در لس‌آنجلس متولد شده، اما هنوز جنسیت نوزاد اعلام نشده است.  

استون و مک‌کری که یک کمدین است، در سال ۲۰۱۶ هنگامی که استون یک شماره برنامه "ساتِردِی نایت لایو" را میزبانی می‌کرد، با یکدیگر آشنا شدند که مک‌کری نیز روی آن کار می‌کرد.

به نقل از ایندیپندنت استون در مصاحبه‌هایش به‌شدت از صحبت در مورد زندگی خصوصی‌اش پرهیز می‌کند. اما او در سال ۲۰۱۸ به مجله "اِل" گفت که علاقه‌مند است روزی ازدواج کرده، صاحب بچه شود.

 اما استون و همسرش دِیو مک‌کِری
اما استون و همسرش دِیو مک‌کِری


او گفت:"چشم‌انداز من در مورد بچه‌ها با بالا رفتن سنم عوض شده است. من هرگز از بچه‌ها مواظبت نکردم. در دوران نوجوانی می‌گفتم که هرگز ازدواج نخواهم کرد و بچه‌دار نخواهم شد. بعد بزرگ‌تر شدم و گفتم واقعا دلم می‌خواهد ازدواج کنم و بچه‌دار شوم."

استون در ادامه گفت که چگونه پیش از سی سالگی متوجه ارزش دوست در زندگی‌اش شده است. او به این نشریه گفت:"فکر می‌کنم تقریبا همه چیز در دوست خلاصه می‌شود. متوجه می‌شوید دوستی‌هایتان، کسانی که با شما وارد مرحله بعدی زندگی‌تان می‌شوند – شما خانواده‌تان را انتخاب می‌کنید."

بارداری ستاره فیلم "لا لا لند" پس از انتشار تصویر او با شکم برآمده در حال قدم زدن با دوستی در لس‌آنجلس افشا شد.

اما استون
اما استون

این تصاویر که در روز چهارم ژانویه منتشر شد، از طرف استون که گفته می‌شود سال گذشته در مراسمی خصوصی و محرمانه با مک‌کری ازدواج کرده، تایید نشد. 

 

بیشتر بدانید : شخصیت شرور و بی پروای اما استون در نقش طراح مد و فشن + تصاویر

بیشتر بدانید : چرا اما استون، دوست داشتنی است؟! + عکس

بیشتر بدانید : اما استون در کنسرت گروه Spice Girls آسیب دید!

بیشتر بدانید : اما استون در تور تبلیغاتی مرد عنکبوتی شگفت انگیز2+ تصاویر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: iranart.news