از زندایا تا خاویر باردم: بازیگران روی فرش قرمز جشنواره ونیز + تصاویر
در این گزارش آخرین اخبار و تصاویر مربوط به حضور بازیگران و هنرمندان بر روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2021 را ببینید

آخرین اخبار و عکس های دیدنی بازیگران در جشنواره ونیز 2021

78 امین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در سال 2021 با وجود پاندمی کرونا از دهم تا بیستم شهریور به صورت فیزیکی برگزار می گردد. این جشنواره قدیمی ترین جشنواره فیلم در جهان و یکی از بزرگ‌ ترین جشنواره‌ های سینمایی دنیا به شمار میرود. امسال ۲۱ فیلم در بخش اصلی جشنواره ونیز برای تصاحب شیرهای طلایی و نقره‌ای به رقابت می‌پردازند. سینمای ایران برای نخستین بار پس از ۹ سال نماینده‌ای در بخش رقابتی اصلی این جشنواره ندارد.

فیلم «زالاوا» نماینده سینمای ایران در بخش مستقل هفته منتقدان ونیز، در دو نوبت در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته خواهد شد. ریاست هیئت داوران این دوره را بونگ جون هو، کارگردان برجسته اهل کره‌جنوبی برعهده دارد که با فیلم انگل موفق به دریافت جایزه اسکار شد. در ادامه آخرین اخبار و تصاویر مربوط به حضور بازیگران و هنرمندان بر روی فرش قرمز این جشنواره را ببینید:

فیلم اسپنسر Spencer‎ در جشنواره ونیز 2021

یکی از فیلم هایی که در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و با استقبال خوبی هم مواجه شد، فیلم "اسپنسر" بود. کریستن استوارت (بازیگر نقش پرنسس دایانا در فیلم اسپنسر) و پابلو لارایین (کارگردان فیلم ) در فرش قرمز جشنواره ونیز 2021 و نشست خبری این فیلم حضور یافتند.

اسپنسر Spencer‎ فیلمی در ژانر درام زندگی‌ نامه‌ ای به کارگردانی پابلو لارائین و نویسندگی استیون نایت است. این فیلم بر پایهٔ سال‌ های پس از ازدواج دایانا، شاهدخت ولز و چارلز، شاهزاده ولز ساخته شده‌ است. کریستن استوارت و جک فارذینگ به‌ ترتیب در نقش دایانا و چارلز ایفای نقش می‌کنند. تیموتی اسپال، شان هریس و سالی هاوکینز از بازیگران فیلم هستند.

بیشتر بدانید : صحبت های کریستن استوارت در جشنواره ونیز 2021 + تصاویر

کریستن استوارت و پابلو لارائین در جشنواره ونیز 2021
کریستن استوارت و پابلو لارائین در جشنواره ونیز 2021

این فیلم تاکنون امتیار 80% را از سایت راتن تومیتوز گرفته است و بیشتر منتقدان بازی کریستن استوارت را ستایش کرده‌ اند که با این حساب باید منتظر نامزدی و شاید بردن جوایز متعدد در فصل جایزه مخصوصا در رشته بهترین بازیگر زن برای استوارت باشیم.

کریستن استوارت و پابلو لارائین در جشنواره ونیز 2021
کریستن استوارت و پابلو لارائین در جشنواره ونیز 2021

فیلم Dune تل ماسه در جشنواره ونیز 2021

فیلم «تل ماسه» Dune که بازسازی فیلمی علمی تخیلی به همین نام است، در جشنواره فیلم ونیز 2021 به نمایش درآمد و بازیگران مشهورش روی فرش قرمز رفتند. 

بازیگران و عوامل فیلم تل ماسه درجشنواره ونیز 2021
بازیگران و عوامل فیلم تل ماسه درجشنواره ونیز 2021

خاویر باردم، زندایا، استلان اسکارسگارد، اسکار آیزک، تیموتی شالامه، چن چنگ و جاش برولین همگی به خاطر کرونا ماسک داشتند، حتی با وجود اینکه کل فیلم ۱۵۵ دقیقه‌ ای را داخل سالن تماشا کردند.

زندایا Zendaya روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2021
زندایا Zendaya روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2021

بعد از اینکه چراغ‌ها دوباره روشن شدند، شالامه و کارگردان دنی ویلنوو با یک تشویق ایستاده ۶ دقیقه‌ای مواجه شدند که تا اینجا طولانی‌ترین تشویق فستیوال ونیز امسال بود. همچنین حضار بیرون سالن نام تیموتی را بلند صدا می‌کردند.

تیموتی شالامی بازیگر فیلم تل ماسه در جشنواره ونیز 2021
تیموتی شالامی بازیگر فیلم تل ماسه در جشنواره ونیز 2021

شالامی چهره اصلی رخداد جمعه شب بود و حدود ۱۵ دقیقه را صرف بالا و پایین رفتن روی فرش قرمز کرد. این بازیگر ۲۵ ساله با مخاطبان، بازیگران و حتی توبی امریک رییس هیات مدیره برادران وارنر صحبت کرد. وی در این فیلم نقش شخصیت پل آتریدس را بازی می‌کند، یک دوک در یک جامعه علمی‌ تخیلی آینده‌ نگر که نخستین بار در رمان سال ۱۹۶۵ نوشته فرنک هربرت خلق شد. شالامی در پایان ابراز امیدورای کرده که فیلم قسمت دومی هم داشته باشد.

استایل زندایا در جشنواره ونیز 2021
استایل زندایا در جشنواره ونیز 2021

زندایا بازیگر جوان سینمای هالیوود در نشست خبری این فیلم درباره حضورش در این فیلم و کار با بزرگان سینما و ترسی که برای بازی در این فیلم داشت صحبت کرد. 

سکار آیزاک، خاویر باردم و جاش برولین در جشنواره ونیز 2021
اسکار آیزاک، خاویر باردم و جاش برولین در جشنواره ونیز 2021

فیلم دختر گمشده The Lost Daughter در جشنواره ونیز 2021

مگی جیلنهال و جیک جیلنهال خواهر و برادر سینمای هالیوود برای اولین نمایش فیلم "دختر گمشده" در جشنواره ونیز 2021 روی فرش قرمز این فیلم در کنار یکدیگر قدم زدند. 

فیلم سینمایی «دختر گمشده» The Lost Daughter به کارگردانی مگی جیلنهال در جشنواره فیلم ونیز با استقبال و تشویق ۴ دقیقه‌ای روبرو شد. جیلنهال که امسال از اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن نیز بود، با این فیلم برای نخستین بار روی صندلی کارگردانی نشسته است. این فیلم سینمایی با اقتباس از یکی از رمان‌های النا فرانته نویسنده ایتالیایی ساخته شده است.

مگی و جیک جیلنهال در جشنواره ونیز 2021
مگی و جیک جیلنهال در جشنواره ونیز 2021

جیلنهال در مورد اولین تجربه کارگردانی خود در کنفرانس خبری جشنواره ونیز گفت: فکر می‌کنم من همیشه یک کارگردان بوده ام، اما فقط خودم این موضوع را تاکنون قبول کرده بودم. فکر می‌کنم کارگردانی برای من شغل بهتری است.

داکوتا جانسون بازیگر فیلم دختر گمشده در جشنواره ونیز 2021
داکوتا جانسون Dakota Johnson‎ بازیگر فیلم دختر گمشده در جشنواره ونیز 2021

عکس زیر اولیویا کلمن ، مگی جیلنهال ، داکوتا جانسون ، پیتر سرسگارد و آلبا رورواچر را در کنار هم می بینید که برای فیلم "دختر گمشده"  در جشنواره ونیز 2021 بر روی فرش قرمز این فیلم حضور داشتند.

بازیگران و عوامل فیلم دختر گمشده در فستیوال ونیز 2021
بازیگران و عوامل فیلم دختر گمشده در فستیوال ونیز 2021

پنه لوپه کروز در جشنواره ونیز 2021
پنه لوپه کروز در جشنواره ونیز 2021

بیشتر بدانید : پنه لوپه کروز در جشنواره ونیز 2021 + تصاویر

فیلم شب گذشته در سوهو در جشنواره ونیز 2021

فیلم شب گذشته در سوهو Last Night in Soho) 2021) ساخت کشور انگلیس و در ژانر درام ، ترسناک ، هیجانی و به کارگردانی ادگار رایت و نویسندگی کریستی ویلسون-کارنز ، ادگار رایت می باشد. در فیلم شب گذشته در سوهو 2021 بازیگرانی مانند آنیا تیلور-جوی ، مت اسمیت ، توماسین مک کنزی ، دیانا ریگ و… به هنرنمایی پرداخته اند. اسن فیلم در فستیوال ونیز 2021 به نمایش درآمد.

آنیا تیلور-جوی در جشنواره فیلم ونیز 2021
آنیا تیلور-جوی در جشنواره فیلم ونیز 2021

 

بیشتر بدانید : کارگردان ایرانی و همسرش در جشنواره ونیز 2021 + تصاویر

بیشتر بدانید : حضور فیلم ارسلان امیری در جشنواره ونیز 2021 + جزئیات

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ