دو زن ایرانی در فهرست زیباترین زنان دنیا سال 2021 + عکس
 دو ایرانی، گلشیفته فراهانی و یک مدل اینستاگرامی به نام کیمیا حسینی، در فهرست ۱۰۰ زن زیبای دنیا قرار گرفتند

گلشیفته فراهانی و کیمیا حسینی در فهرست زیباترین زنان دنیا

وبسایت TC Candler روز گذشته فهرست نهایی ۱۰۰ زن زیبای دنیا در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد. گلشیفته فراهانی و کیمیا حسینی به ترتیب رتبه های شصت وسوم و بیست و یکم این فهرست را از آن خود کرده اند.

این وبسایت هر ساله فهرستی ۱۰۰ نفره از زیباترین زنان و مردان دنیا را از طریق اینستاگرام خود معرفی می کند. نتیجه ی نهایی زیباترین های سال به انتخاب این وبسایت در اواخر سال میلادی منتشر می شود.

گلشیفته فراهانی
گلشیفته فراهانی

این نهمین باری است که گلشیفته فراهانی در این فهرست حضور پیدا می کند. بالاترین رتبه ی او تاکنون مقام چهارم در سال ۲۰۱۶ بوده.

اما کیمیا حسینی اولین باری است که به این فهرست راه می یابد. او که یک مدل اینستاگرامی است، روز گذشته با انتشار یک استوری به این خبر واکنش نشان داد. کیمیا حسینی یک برند مانتو به نام کیمیا کالکشن با مانتوهایی با طراحی خودش نیز دارد.

کیمیا حسینی
کیمیا حسینی

پیش از این، ترلان پروانه، بازیگر مشهور نیز در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از نامزدهای این فهرست ۱۰۰ نفره معرفی شده اما به فهرست نهایی راه پیدا نکرده بود. با این حال او در سال ۲۰۲۰ بار دیگر به عنوان یکی از نامزدهای فهرست مذکور معرفی شد و در نهایت موفق شد رتبه ی هشتاد و هشتم فهرست ۱۰۰ نفره ی TC Candler را از آن خود کند.

بیشتر بدانید : ترلان پروانه نامزد زیباترین زن جهان شد! + تصاویر

زیباترین زنان دنیا 

لیسا خواننده ی ۲۴ ساله ی گروه موسیقی کره ای بلک پینک، عنوان زیباترین زن سال ۲۰۲۱ را از سوی این وبسایت کسب کرده است.

لیسا خواننده کره ای زیباترین زن دنیا
لیسا خواننده کره ای زیباترین زن دنیا 

دیگر زنان مشهور حاضر در این فهرست عبارتند از: هانده ارچل، مارگو رابی، پریانکا چوپرا، ناتالی پورتمن، سلنا گومز، لیلی کالینز، آریانا گرانده، تیلور هیل، امیلیا کلارک، لوپیتا نیونگ، اما واتسون، آنا دی آرماس، گل گدوت و نائومی اسکات.

جالب آنکه برخی از این زنان مشهور در رتبه های پایین تری از گلشیفته فراهانی و کیمیا حسینی در این فهرست قرار گرفته اند.

مجله تی سی کندلر از سال ۱۹۹۰ سالانه فهرستی ۱۰۰ چهره زیبا در میان افراد مشهور را منتشر می کند. نامزدهای این فهرست مرد و زن هستند. این کار در ابتدا به عنوان یک پروژه کوچک آغاز شد و بعد به یک پدیده ی اینترنتی سالانه بدل گشت. طی ۳۰ سال گذشته، این فهرست توسط صدها میلیون نفر از سراسر جهان دیده شده است. شناخته شده ترین و معتبرترین فهرست در نوع خود به شمار می رود. میزان تماشای آن بسیار بیشتر از مجلات people ، esquire ، askmen ، maxim ، fhm و هر لیست زیبایی اینترنتی دیگر است. لیست های سالانه ی TC Candler توسط بیش از ۴۰۰ فرد مشهور که در طی این ۳۰ سال انتخاب شده‌ اند، مورد تأیید قرار می‌ گیرند. 

 

بیشتر بدانید : گلشیفته فراهانی در فهرست زیباترین زنان جهان + تصاویر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com