از خرج تحصیل تا خرید آپارتمان: بازیگرانی که به خاطر نیاز مالی نقشی را پذیرفتند
 در این مقاله سعی شده چند مورد از بازیگرانی که بخاطر پول در پروژه‌ای ایفای نقش کرده‌اند را نام ببریم

نقش‎‌ های بزرگی که بازیگران بخاطر «پول» آن را پذیرفتند

حتما تا به‌حال با این موضوع که بازیگران مورد علاقه شما با بازی در نقشی نه چندان خوب، شما را ناامید کنند مواجه شده‌اید. در این مقاله سعی شده چند مورد از بازیگرانی که بخاطر پول در پروژه‌ای ایفای نقش کرده‌اند را نام ببریم.

«لارنس الیور» «Laurence Oliver»

این بازیگر انگلیسی که در بیش از پنجاه فیلم ایفای نقش کرده است، در رابطه با بازی در فیلم «Inchon» در مصاحبه‌ای بیان کرد:
برای خرج مدرسه سه کودک و همچنین حمایت مالی خانواده‌ام، برای بازی در هیچ نقشی بزرگ نیستم و آن‌را بخاطر درآمدش قطعا خواهم پذیرفت. من حق این را دارم که تا زمانی که می‌توانم، هرکاری را بپذیرم.

«گلن کلاز» «Glenn Close»

این بازیگر آمریکایی که برنده سه گلدن گلاب بوده نیز در رابطه با نقش‌آفرینی در فیلم «Guardians Of The Galaxy» گفته است:
من این کار را بخاطر جنبه‌ مادی‌اش پذیرفتم چرا که بعدا می‌توانم در پروژه‌هایی که به آن‌ها علاقه دارم شرکت کنم و البته بازی در این فیلم تجربه خوش‌آیندی خواهد بود.

«چارلز دنس» «Charles Dance»

حتما نقش‌آفرینی این بازیگر انگلیسی در سریال «Game Of Thrones» را بخاطر دارید. جالب است بدانید که چارلز دنس معتد است اکثر فیلم‌هایی که در آن‌ها نقش بازی کرده اصلا خوب نیستند. وی همچنین در مصاحبه‌ای عنوان کرد:

من فیلم‌های مخوفی بازی کرده‌ام. بهترین لغتی که می‌توانم به‌کار ببرم آشغال است. بهتر است همیشه بهترین کاری که از دستتان برمی‌آید در شرایط به‌وجود آمده انجام دهید. این یک تصور غلط است که بازیگران همیشه حق انتخاب دارند. قطعا برای تعداد زیادی از بازیگران تنها دو گزینه یعنی کار کردن و یا کار نکردن وجود دارد.

«Will Ferrell» «ویل فرل»

این بازیگر و تهیه کننده آمریکایی که بیشتر در ژانر کمدی فعالیت می‌کند درمورد ساخت فیلم «Anchorman 2» این‌چنین گفته است:
احتمالا ساخت فیلم دوم به خوبی فیلم اول نخواد بود. اما به احتمال زیاد به همه ما خوش بگذرد. ممکن است مسخره‌ترین فیلم را بسازیم ولی آن‌ ها بابتش به ما پول خوبی داده‌اند پس چرا که نه؟

«آماندا سیفرید» «Amanda Seyfried»

آماندا سیفرید نیز درمورد بازی در نقش سوفی در فیلم «Letters To Juliet» این‌چنین گفته است:
بعضی وقت‌ها برای خرید آپارتمانی در منهتن مجبور به پذیرش نقش‌هایی میشوی که شاید برخلاف میل تو باشند. تجربه خوبی بود چون ما در ایتالیا فیلم‎‌برداری کردیم و راستش من با دریافت چکم موفق به خرید آپارتمانی که می‌خواستم شدم.

«ریچارد دریفس» «Richard Dreyfuss»

ریچارد دریفس که بیشتر بخاطر ایفا در پروژه‌هایی در دهه هشتاد و نود میلادی معروف است در مصاحبه‌ای بیان کرد که بخاطر پول نقش منفورش در فیلم «Red» را بازی کرده بود. من بخاطر نیاز مالی این نقش را بازی کردم. اگر حقیقت را هم نگویم واقعا به هیچ می‌رسم.

«دنیل کریگ» «Daniel Craig»

این بازیگر معروف انگلیسی بخاطر ایفای نقش در فیلم‌های «James Bond» به شهرت رسید. اگرچه وی بارها گفته که از سال ۲۰۱۵ به بعد فقط بخاطر درآمدی که از بازی به عنوان جیمز باند بدست می‌آورد، به کار خود ادامه داد. دنیل همچنین در مصاحبه‌ای افزود:

چه کسی میداند چرا ما یک‌کاری را انجام میدهیم؟ من در این‌باره با کسی صحبت نخواهم کرد اما اگر فیلم دیگری از سری فیلم‌های جیمز باند بازی کنم قطعا بخاطر پول خواهد بود.

«هنری کویل» «Henry Cavill»

این بازیگر انگلیسی نیز در رابطه با نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی ابرقهرمانی همچون «Superman» و «The Witcher» گفته است:
پول فوق‌العاده‌است و قطعا یکی از دلایل مهمم برای بازی کردن در نقش‌های قهرمانی بوده است.

«Ellen Pompeo» «الن پومپئو»

حتما الن را برای نقش‌آفرینی در سریال معروف «Grey’s Anatomy» بخاطر دارید. حال جالب است بدانید تنها دلیل ماندن الن در این برنامه تلویزیونی، پول بوده است. الن در مصاحبه‌ای گفت:
من تصمیم گرفته بودم که پول خوبی به دست بیاورم و برای این‌کار کافی بود که در این سریال بمانم و دنبال نقش‌های جدید نگردم. چراکه کلا بازیگری به معنای دنبال کار جدید گشتن است، اما من همچنان فرصت خوبی داشتم.

«تیم روث» «Tim Roth»

وی در رابطه با ایفای نقش در فیلم «United Passions» گفته است:
من باید دو فرزندم را در دانشگاه حمایت می‌کردم و وقتی در چنین شرایطی قرار می‌گیرید، ممکن است تصمیمات اشتباهی بگیرید. ولی من تصمیم خود را گرفته بودم و باید تا آخرش می‌رفتم.

«مایکل کین» «Michael Caine»

مایکل کین درمورد بازی در فیلم چهارم «Jaws» بیان کرد:
من اصلا این فیلم را ندیدم اما میدانم که افتضاح بود. گرچه خانه‌ای که با پول از این کار ساختم را میبینم و آن را دوست دارم.

 

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که تبدیل به ماشین پولساز شده اند + تصاویر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: vigiato.net