جیک جیلنهال
۵ روز در هفته من برای انجام تمرینات رزمی به باشگاه می رفتم و آنجا با نوجوانان ۱۴ تا ۲۰ ساله مبارزه می کردم. در این فیلم هیچ صحنه ای که من در آن مبارزه کنم....

                                                         
  جیک جیلنهال وقتی برای حضور در فیلم "پایان دیده بانی" آماده می شد هر روز تمرینات رزمی انجام می داد و از نوجوانان کتک می خورد.
این بازیگر مشهور هالیوود برای اینکه آمادگی لازم برای حضور در این فیلم را پیدا کند رژیم غذایی سختی داشت و تمرینات ورزشی سختی انجام می داد.

جیک جیلنهال چندماه به باشگاه تعلیمات رزمی می رفت تا بدنش کاملا" آماده شود و در این مدت دائما" از نوجوانانی که در باشگاه با آنها مبارزه می کرد کتک می خورد."
او می گوید: "۵ روز در هفته من برای انجام تمرینات رزمی به باشگاه می رفتم و آنجا با نوجوانان ۱۴ تا ۲۰ ساله مبارزه می کردم. در این فیلم هیچ صحنه ای که من در آن مبارزه کنم وجود نداشت اما کارگردان از من خواسته بود که این تمرینات را انجام دهم تا تا کاملا" درک کنم که کتک خوردن و مبارزه کردن چه حسی دارد."

"ما هر روز صبح این صحنه ها را شبیه سازی می کردیم بنا براین من دائما" مجروح بودم و جای ضربه هایی که به صورت و بدنم می خورد همیشه درد می کرد . بنابراین ،قبل از اینکه کار فیلمبرداری این پروژه را آغاز کنیم برای مدت ۵ ماه دائما" کتک می خوردم."


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
منبع: aftabir.com


مطالب پیشنهادی:

اولین عکس از فیلم جدید آل پاچینو
اولین عکس و پوستر منتشر شده از فیلم ترسناک «فعالیت فراطبیعی 4»
جدیدترین عکس‌‌ها از «خانه اجاره‌ای»
هری پاتر ترسناک می‌شود!
یک حادثه غم انگیز دیگر برای راکی