فیلم زندگی امی وینهاوس جنجال برانگیز شد !
میچ وینهاوس ، پدر امی وینهاوس ، سال گذشته سوگند خورده بود که فیلم زندگی دخترش هرگز ساخته نخواهد شد .
 
اگرچه پدر امی وینهاوس گفته بود که زندگی دخترش هرگز به فیلم تبدیل نخواهد شد اما یک کمپانی آمریکایی حق ساخت فیلم زندگی او را خریده است.

میچ وینهاوس ، پدر امی وینهاوس ، سال گذشته سوگند خورده بود که فیلم زندگی دخترش هرگز ساخته نخواهد شد .

اما دختر جیم شرایدن ، کارگردان مشهور فیلم "پای چپ من"،تصمیم پدر امی برای ساخته نشدن فیلم زندگی دخترش را نادیده گرفته و فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

علاوه بر نوشتن فیلمنامه ، کریستین شرایدن حق ساخت فیلم از روی این فیلمنامه را نیز به کمپانی آمریکایی لایف تایم فروخته است.

کریستن ۳۶ ساله که برای همکاری در نوشتن فیلمنامه فیلم " در آمریکا" نامزد دریافت جایزه اسکار شده است ، درباره فیلمنامه زندگی امی وینهاوس می گوید:" من همه تلاشم را کردم که تا آنجایی که امکان دارد داستان این فیلمنامه درباره انسانیت و شرافت باشد . در واقع این به نوعی هدف نهایی من بود. ما این فیلم را خواهیم ساخت اما بازیگران و دیگر عوامل را هنوز انتخاب نکرده ایم."

سال گذشته ، امی وینهاوس در سن ۲۷ سالگی در اثرمسمویت با الکل از دنیا رفت . پدر او گفت:" اگر موسیقی و آهنگهای امی در این فیلم نباشند ، دیگر نمی توان اسم آن را زندگینامه گذاشت بنابراین فیلم زندگی امی هرگز ساخته نمی شود زیرا ما هرگز اجازه نمی دهیم که آهنگهای او در این فیلم استفاده شوند."





گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:aftabir.com



مطالب پیشنهادی:
بالاخره احسان علیخانی مجری برنامه شب یلدا می شود یا نه؟
پرونده «فرزاد جمشیدی» در دادگاه بسته شد ؟
بهرام رادان فيلم می سازد؟
مقام فارابی درباره عدم حضور عرب نیا در پایان "چ" افشاگری می کند
هدیه تهرانی از ما 250 میلیون خواست !