فیلمبرداری «کلاه پهلوی» از سر گرفته می‌شود
تصویربرداری وقایع مربوط به شهریور 1320 و سقوط رضاشاه در لاله‌زار یکی از بخش‌های باقی‌مانده این سریال تاریخی است که اکثر بازیگران اصلی «کلاه پهلوی» در این صحنه‌ها حضور خواهند داشت و...

 
 با پخش قسمت بیستم از سریال «کلاه پهلوی»، ضبط بخش‌های باقیمانده‌ی این سریال در لاله‌زار، شهرک سینمایی غزالی، ساوه و ورامین ادامه پیدا می‌کند.

 گروه «کلاه پهلوی» پس از پایان تدوین و پخش قسمت بیستم این سریال، برای ادامه‌ی فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده «کلاه پهلوی» به لاله‌زار می‌روند؛ تهران قدیم و شهرک غزالی هم از سایر لوکیشن‌های «کلاه پهلوی» خواهند بود.

تصویربرداری وقایع مربوط به شهریور 1320 و سقوط رضاشاه در لاله‌زار یکی از بخش‌های باقی‌مانده این سریال تاریخی است که اکثر بازیگران اصلی «کلاه پهلوی» در این صحنه‌ها حضور خواهند داشت.

به علاوه، «کلاه پهلوی» برای ضبط بخش‌هایی از سریال که مربوط به ممنوعیت تعزیه و عزاداری امام حسین (ع) در سال 1304 است، به یک تکیه قدیمی نیاز دارد؛ به همین دلیل گروه دکور به شهرستان ساوه و ورامین رفته‌اند تا دکور مناسبی برای این بخش‌ها پیدا کنند. در حال حاضر نیز جست‌وجو برای یک تکیه قدیمی مناسب برای ضبط تلویزیونی همچنان ادامه دارد.

، داستان سریال تاریخی «کلاه پهلوی» مربوط به دوره رضاخان و شهری تخیلی به نام شهر سامان است که با ورود یک فرماندار جوان و متجدد (با بازی امیرعلی دانایی) به آن و صدور فرمان کشف حجاب توسط رضا خان دستخوش حوادث و وقایع مختلفی می‌شود.

سید ضیاءالدین دری، «کلاه پهلوی» را برای شبکه اول سیما کارگردانی می‌کند و بازیگرانی مثل امیرعلی دانایی، نگین محسنی، داریوش فرهنگ، امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، مریلا زارعی، گوهر خیراندیش و شقایق فراهانی از جمله بازیگران این سریال هستند.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
چرا مهران مدیری سر صحنه «ویلای من» همیشه با دستکش است؟ +عکس
مختار در هیچ جای تاریخ بیل نمی زد و زمان یوسف پیامبر میز کنفرانس کجا بود؟
لعیا زنگنه "ستایش" می شود
مقبره مرموزترین فرعون مصر+عکس
هووی « بانو بلانش » در کلاه پهلوی ! + عکس