این تلفن گویا اعلام فرکانس‌های عمومی، اخبار فوری، اعلام برنامه، ارائه نظرات، اطلاع‌رسانی و اعلام مشکلات فنی را در دستور کار دارد و...

 
 تلفن گویای اعلام برنامه‌های تلویزیونی که حدود شش ماه است به شکل آزمایشی فعالیت خود را برای خدمت به بینندگان ادامه می‌داد، به تازگی به شکل رسمی راه‌اندازی شد.

 بینندگانی که علاقه‌مندند از پخش برنامه‌های مورد علاقه خود به شکل گویا اطلاع یابند، می‌توانند با شماره تلفن 162 تماس و با فشار کلید ستاره به شکل گویا به طور کامل از پخش برنامه‌های خود در شبکه‌های مختلف تلویزیون مطلع شوند.

طبق اعلام سازمان صدا و سیما، تلفن گویای 162 در کل کشور راه‌اندازی شده است و مخاطبان با شماره گیری 162 می‌توانند به مرکز استان خود وصل شوند. ضمن اینکه تلفن گویا برای اعلام پخش برنامه‌ها به شکل 24 ساعته از اذان صبح تا نیمه‌شب شرعی راه‌اندازی شده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گفته‌ی سهرابی، مدیرکل روایط عمومی سازمان صدا و سیما فرکانس شبکه‌های رادیویی هم در تلفن گویای 162 برای اطلاع مخاطبان از پخش برنامه‌ها در سامانه پاسخگویی قرار گرفته شده است.

تلفن گویای 162 اعلام فرکانس‌های عمومی، اخبار فوری، اعلام برنامه، ارائه نظرات، اطلاع‌رسانی و اعلام مشکلات فنی را در دستور کار دارد.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
بازیگران نقش اشرف و شمس پهلوی در "معمای شاه" مشخص شدند
امضای کدام چهره معروف بیش از همه جعل شده است؟
نواب صفوی در نقش نواب صفوی
نخستین عکس‌ها از ستارگان فیلم تازهٔ داریوش مهرجویی+عکس
مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در برنامه تلویزیونی "مجله تئاتر" +عکس