«آن هاتاوی» را در فیلم جدید کریستوفر نولان ببینید
بازیگر برنده اسکار در فیلم علمی تخیلی «بین ستاره‌ای» نقش‌آفرینی می‌کند.

آن هاتاوی که اخیرا برای بازی در فیلم موزیکال «بینوایان» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن مکمل شد، در تازه‌ترین ساخته کریستوفر نولان در کنار متیو مکاناهی مقابل دوربین می‌رود.
 
فیلمنامه «بین ستاره‌ای» (Interstellar) را نولان را با همکاری برادرش جاناتان نولان نوشته و کارگردانی می‌کند. خود نولان یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.
 
این فیلم 7 نوامبر 2014 روی پرده سینماها می‌رود. «بین ستاره‌ای» را استودیو پارامونت در آمریکای شمالی و استودیو برادران وارنر در سطح بین‌المللی توزیع می‌کند.

این فیلم روایتی از یک سفر بین ستاره‌ای قهرمانانه و بسیار فراتر از درک علمی انسان است.

هاتاوی سال 2012 در فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» با نولان همکاری کرد. او در «دُن جان» اولین تجربه کارگردانی جوزف گوردون-لویت بازی کرده و به زودی در مقام صداپیشه با انیمیشن «ریو 2» همکاری می‌کند.

هاتاوی سال 2008 نیز برای فیلم «ریچل ازدواج می‌کند» نامزد اسکار بهترین بازیگر زن بود. «خاطرات پرنسس»، «شیطان پرادا می‌پوشد» و «آلیس در سرزمین عجایب» از دیگر فیلم‌های این بازیگر 31 ساله است.

نولان 42 ساله که متولد لندن است، در 2002 برای فیلم «یادگاری» نامزد اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و سال 2011 برای فیلم «تلقین/آغاز» نامزد جوایز اسکار بهترین فیلم و فیلمنامه غیراقتباسی بود. «بی‌خوابی» و «پرستیژ»، «بتمن آغاز می‌کند» و «شوالیه تاریکی»  از دیگر فیلم‌های اوست.



 گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir



مطالب پیشنهادی:
سکوت «فریبرز عرب‌نیا» شکست؛ یادداشت او برای عسل بدیعی
ماجرای ورود «عسل بدیعی» به سینما با یک تعهد کتبی
نیکی کریمی: از چهره زیبایم استفاده نکردم!
گزارش تصویری: هنرمندان، ورزشکاران و مردم در مراسم ختم «عسل بدیعی»
تغییر چهره؛ احتمال نامزد شدن «هدیه تهرانی» در انتخابات