الهام چرخنده امشب در تلویزیون از جراحی‌های زیبایی می‌گوید
کافه سوال امروز با نگاهی به معضلات جراحی بینی به موضوع فرهنگسازی در جراحی های زیبایی می پردازد؛ این که این نوع جراحی چه تبعاتی در زندگی افراد خواهد داشت. الهام چرخنده مهمان امشب برنامه کافه سوال...
 
 
 
 
 
 
 
 
الهام چرخنده مهمان امشب برنامه «کافه سوال» با موضوع جراحی‌های زیبایی می‌شود.

برنامه «کافه سوال» که برای دومین شب متوالی به موضوع فرهنگسازی در جراحی‌های زیبایی می‌پردازد، امشب میزبان الهام چرخنده، بازیگر و سیدمجید کاظمی متخصص گوش، حلق و بینی و جراح زیبایی می‌شود.

کافه سوال امروز با نگاهی به معضلات جراحی بینی به موضوع فرهنگسازی در جراحی های زیبایی می پردازد؛ این که این نوع جراحی چه تبعات مثبت و منفی در زندگی افراد خواهد داشت.

وی افزود: در میزگرد امشب الهام چرخنده رو در روی دکتر کاظمی قرار می گیرد و درباره عواقب مثبت و منفی جراحی بینی با این متخصص جراحی زیبایی صحبت خواهد کرد.

این هنرمند مخالف صرف جراحی زیبایی نیست و سعی دارد تجربه شخصی خود در زمینه  جراحی بینی را با مخاطبان این برنامه به اشتراک بگذارد.

فصل نخست این برنامه هفته آینده پایان می گیرد و فقط 5 قسمت از فصل نخست برنامه «کافه سول» باقی مانده، از هفته آینده به جمع بندی مباحث مطرح شده در این فصل پرداخته و بدون توقف وارد فاز جدید می‌شود.

 


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پیشنهادی:
گفتگویی قبل از مهاجرت با گلشیفته؛ فرشته‌ها بدبختن چون نمی‌تونن کار بد بکنن!
خاکسپاری «ژیلا مهرجویی» با حضور برادر و بزرگان سینما در طالقان + تصاویر
شقایق فراهانی، مهران مدیری و پانته‌آ پناهی‌ها در فیلم «خانم»
بازیگران منتخب «دیوید بكهام» برای بازی در فیلم زندگی اش + عکس
داستان کوتاه؛ «تلخون» صمد بهرنگی